Unicum

Reactiescore
3.537
Beste dames, heren en Becca's

Ik kom vandaag mijn verhaal doen omdat ik gehoord wil worden. Er is namelijk een unicum gebeurd in mijn nu al grootste TW legacy.

Het was wisselvallig weer vandaag 31-03-2018 maar TOEN PLOTS gebeurde het gene onvermijdelijk was. De klok sloeg 13:22 uur,... Het moment was EINDELIJK aangebroken, het moment waarnaar ik jaren heb toegeleefd, het moment waarvoor ik veel aan de kant heb laten staan, veel heb opgeofferd, veel heb afgezien. Ben in de loop naar dit moment een MAN geworden die zich niet meer laat onderdrukken door de community. Jaja 13 uur en 22 minuten:

701fded4d43ab48e87038c783f44862e.png


d5b26d25adf49e4862d22f3fe22438e8.png


Mijn 1000ste like is een feit. En wat staat dat getal er mooi op :eek: Maar wat is er nu zo speciaal aan deze prestatie?
Ik ben de 7de persoon die dit op TW behaald heeft maar waarin onderscheid ik mij nu van derest,...

Nauw mijn 6 voorgangers hebben ofwel elkaar zitten boosten of iemand hen laten boosten. Iets wat ik:

6ca71af463091f9c6d4d2be0e3267a5f.png

Omdat ik sta voor principes en zelfrespect. Wat zijn je likes nog waard als je ze boost? Het zou een prestatie op je AF gedrag moeten zijn waarop je fier mag zijn op jezelf. Even een schouderklopje van je mede forum genoten 'goede post man'. Daar staan de likes voor, WAAG HET NOOIT OM ERMEE TE SPOTTEN.

Ofwel heb je de soort: Ik lik iedereen zijn reet, zodat iedereen mij super leuk vind, omdat ik iedereen ophemel, nooit kritiek geef en ik hou van pony's en eenhoorns en regenbogen en iedereen is gelukkig en ik blijf likken, zoveel likken zodat ik hopelijk evenveel (like's) krijg als ik (likje's) geef.

Ik daar in tegen spaar niemand, maak mezelf enorm onpopulair door enorm kritisch te zijn voor een gehele wereld zo ook omdat ik bash op hele vriendengroepjes die elkaar de hele tijd blijven likken en likken en like'n. Toch heb ik de kaap van 1k like's bereikt. Dat onderscheid mij van de 6 mensen boven mij en dat mag gezegd worden!!!

Daarboven op heb ik dit topic niet gemaakt om mezelf in de reet te likken of om zoveel mogelijk veren in mijn reet te steken maar in de eerste plaats om de persoon te bedanken die mijn 1000ste LIKE gegeven heeft.

NAMELIJK, TROMGEROFFEL zieghregerljgblhbgjlerbgjedbvhjbhfbjhefbjhdjfbkjbnkfdjb: @..Pikachu

Al had ik het altijd meer voor YuGiOh toch een eerbetoon aan deze pokémon. Daarom mijn oprechte felicitaties. Hierbij dus ook meteen een oproep om de heer Pikachu zijn post in dit topic (moest hij deze maken) allemaal MASSAAL te like'n zodat ook hij eens kan genieten van 1 klein momentje van grootsheid zoals ik dit al jaar en dag gewend ben :D

Smakelijk en ne gelukkige nieuwjaar voor iedereen. En nee ik heb niet zoveel gezopen ;<)
 
Reactiescore
3.537
Weer een argument waarom een hoeveelheid likes op een post niet gelijk staat aan een goede post.

Dat kan iedereen zelf wel afleiden als ze lezen 'als ik zoveel like's krijg doe ik dit'. Dus geeft alsnog geen vertekend beeld mits je het leest.

Dit is overduidelijk een troll topic dus serieuze reacties hoeven hier niet. Hou het ontopic.
 

DeletedUser67517

Guest
Dat kan iedereen zelf wel afleiden als ze lezen 'als ik zoveel like's krijg doe ik dit'. Dus geeft alsnog geen vertekend beeld mits je het leest.

Dit is overduidelijk een troll topic dus serieuze reacties hoeven hier niet. Hou het ontopic.
2w6xuz9.jpg
 
Reactiescore
2.303
Heb deze al zo lang, easy...
 
Bovenaan