[Discussietopic] Uitsluiten van mensen bij wvw

DeletedUser65921

Guest
Nou vertel me maar waarom je mij wilt uitsluiten?

Ik had de voorkennis om de wolven er uit te werken en dat deed ik samen met mijn koppel.
Valse vossen claim, valse ziener claim. Het was enkel om capri te kunnen redden. Is dat erg? Lijkt me niet, ik snap dat het voor de wolven niet leuk is, maar de spelleiding stopt er 3 cupido's in en maakt de instellingen en daar speel ik na. Moet je er niet achteraf om gaan lopen huilen dat het loopt zoals het loopt puur omdat ik nog kans zag om te kunnen winnen.

Toen jullie er uit leken te gaan ben je ff alle wolven in het topic gaan gooien.
Wel is waar bedekt, maar toch.

We hebben meerdere keren gezegd dat dat spelbederf is en gevraagd het niet te doen, ik heb zelfs gewaarschuwd dat ik ging vragen je uit te sluiten voor volgende potjes.
Toch bleef je er mee door gaan, terwijl het voor jullie zelfs niks uitmaakte.
 

DeletedUser81928

Guest
Er was gewoon een kans dat we met het koppel konden winnen. Je speelt om te winnen, tenminste ik dan dus als er nog een kans is grijp ik die. En mijn kans was om sander en MM er uit te krijgen, capri als goedje te kunnen bestempelen en elke dat iemand proberen te lynchen onder het mom van suvivor en capri de lunches te laten doen
 

DeletedUser52001

Guest
Maar waarom stop je dan niet als de spelleiding dit tegen je zegt?
 

DeletedUser77103

Guest
Er was gewoon een kans dat we met het koppel konden winnen. Je speelt om te winnen, tenminste ik dan dus als er nog een kans is grijp ik die. En mijn kans was om sander en MM er uit te krijgen, capri als goedje te kunnen bestempelen en elke dat iemand proberen te lynchen onder het mom van suvivor en capri de lunches te laten doen

Er was geen kans meer zodra Capri gezien was, jullie zouden er hoe dan ook uitvliegen, was het niet die dag dan was het de dag erna. Maar toch negeerde je zowel de spelleiding als de rest van je koppel en gooide je de wolven die volgens jou nog niet genoeg aandacht hadden gehad in het topic, terwijl je wíst dat je eruit ging. Dat noemen wij spelbederf ja, en we hebben op het punt gestaan je dood te laten vallen, mag je gerust weten ook.

In plaats van naar je koppel en de spelleiding te luisteren, ga je nog eens ons op onze eigen geschreven regels wijzen ook, zeggen dat we ons niet mogen mengen in jullie plannen. Daar heb je ook gelijk in hoor, maar wel tot op zekere hoogte. Wanneer wij van tevoren zien dat je spelbederf gaat plegen dan zijn wij gemachtigd om in te grijpen voor het kwaad geschied is.

Dan die avond, dat je je zogenaamde vosclaim wilde doen samen met smetzak, en lyonn, sander en greengang erbij wilde lappen, hebben wij jullie gewaarschuwd het niet te doen, toen wachtte je en deed je het niet, na aandringen van Capri die zei dat je het als laatste optie moest houden. Vervolgens wanneer je weet dat de spelleiding even niet aanwezig is, 's morgens, gooi je het alsnog even vlug in het topic. Dat noem ik achterbaks, heb er geen andere woorden voor Glenn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Spijtige zaak, maar hopelujk ziet tompeter dit als leermoment. En anderen ook om meer inzicht te krijgen hoe je met een gs koppel omgaat.
 

DeletedUser58625

Guest
Ik snap echt niet wat er mis mee is, hij probeerde gewoon te overleven, overigens had ik al gezegd dat Sander vervloekte was dus dat was nu niet eens zo vreemd. Het doel van G/S is om alleen te winnen, spelleiding hoeft zich niet te zeggen wat ze wel en niet mogen doen want je weet op voorhand dat er wss een G/S gaat zijn met 3 cupido's. Valse vosclaims mogen ook gewoon dus zie het probleem niet.

Het enigste probleem is natuurlijk de G/S zelf.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik snap echt niet wat er mis mee is, hij probeerde gewoon te overleven, overigens had ik al gezegd dat Sander vervloekte was dus dat was nu niet eens zo vreemd. Het doel van G/S is om alleen te winnen, spelleiding hoeft zich niet te zeggen wat ze wel en niet mogen doen want je weet op voorhand dat er wss een G/S gaat zijn met 3 cupido's. Valse vosclaims mogen ook gewoon dus zie het probleem niet.

Het enigste probleem is natuurlijk de G/S zelf.

Ik vind die valse claims ook niet het punt. Het punt is om nog op het laatst alle wolven aan te geven, terwijl je al verloren bent.
 

DeletedUser65921

Guest
Het punt waaraan weons gestoord hebben is dat ze op dat moment al een bewezen wolf hadden in de persoon van abe.
Maar in plaats van het richting hem te sturen in plaats van de geziene capri vond tompeter het nodig de andere wolven ook in het topic te gaan smijten.

Dat had op dat moment geen voordeel voor hun, maar was wel erg nadelig voor de wolven.
 

DeletedUser58625

Guest
Oke ja dat was kut, maar je moet ook al voorkennis hebben om dat door te hebben, niemand heeft dat gebruikt om Sander te gaan lynchen. Het kon namelijk ook gewoon een slechtje zijn die er een goedje ah uitwerken was. Dat tompeter zei dat Sander vervloekte was had ik eerder al gezegd dus imo is er geen probleem.
 

DeletedUser81928

Guest
Daarnaast kon abe niet dood. Want abe was 100% wolf en capri moest niet als wolf worden gezien. Enige manier waarop dat zou kunnen was mm zijn uitspraak dat capri wolf was om te buigen, enige manier in mijn ogen was ziener claimen capri te zien en mm in discrediet brengen en hopen dat is gs met sander was
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet dat jullie er zo'n probleem van willen maken. Hij speelt naar zijn rol en mogelijkheden dus niks spelbederf aan. Er waren mensen die twijfelden aan MM of Time dus ik zou eerder een ziener volgen dan het orakel. Enkel als hij wat betere targets had gekozen voor ziener kon ik hem geloven. Wie gaat er nou mij bekijken en net nadat ik geclaimed had :D
 

DeletedUser16768

Guest
Deze discussie is al veel vaker geweest. Nu doen diegene 2 potjes niet mee en dan zijn er te weinig spelers en doen ze weer eens mee en is er niks aan de hand.

Conclusie: niet teveel van aantrekken.
 

DeletedUser38451

Guest
Het is geen geschreven regel, maar er wordt wel gezegd dat het irritant is om alle wolven zonder theorie erin te gooien.
 

DeletedUser65921

Guest
Ach jullie kiezen maar, ik ga toch paar potjes skippen, dus boeit me vrij weinig :p
 

DeletedUser74005

Guest
Geen ruzie maken. Geef elkaar een knuffel en dan is alles weer goed!!!!!!
 

DeletedUser73098

Guest
Ik snap niet dat jullie er zo'n probleem van willen maken. Hij speelt naar zijn rol en mogelijkheden dus niks spelbederf aan. Er waren mensen die twijfelden aan MM of Time dus ik zou eerder een ziener volgen dan het orakel. Enkel als hij wat betere targets had gekozen voor ziener kon ik hem geloven. Wie gaat er nou mij bekijken en net nadat ik geclaimed had :D


Ik versta beide kanten hoor. Wij wilden idd gewoon onze rol spelen en overleven. Langs de andere kant zijn glenn en ik mss iets te roekeloos/minder doordacht op Sander gegaan, terwijl we eigenlijk direct op abe moesten gaan en zo hem eruit proberen te krijgen om capri te sparen... Ben nog niet zo super ervaren in wvw dus dan weet ik dit voor de volgende keer dat ik in een G/S koppeltje zit
 
Bovenaan