[Discussietopic] Uitsluiten van mensen bij wvw

DeletedUser73803

Guest
Zo, aangemaakt, als het niet werkt, werkt het niet, maar dan hebben we 't in ieder geval geprobeerd :p
 

DeletedUser1435

Guest
Lieve mensen.

dit topic is er natuurlijk niet voor niks en ik heb slachtoffers voor topictitel.

Zeg westkip, hou eens op met roepen dat je er twee wolven hebt uitgewerkt! Jij noemde greengang goedje, ik heb hem er uit gewerkt ja, tssssk.

Ik had greengang ook oprecht door, maar als welp speel je toch solo. Bovendien verlaag je dan de kans dat de wolven je lunchen!

gelieve niet met het potje te bemoeien als je dood bent bij voorbaat dank

Alleen was ik toen nog geen wolf dus zo goed ben je niet :p Ik werd het door een foutje van de infectiewolf en dat had het potje eigenlijk voor mij verpest

Bespreek deze shit na het potje ofzo :p

Westkip hou eens op met steeds roepen dat je greengang er uit hebt gewerkt! Jij riep dat hij goedje was, ik heb hem laten killen. Is eerder ondanks jou, dan dankzij jou, dus geen credits nemen voor iets wat je niet hebt gedaan!


ondanks dat deze mensen er op worden aangesproken gaan ze gewoon door met over het potje praten in een ander topic.

ik stel daarom een wvw ban van 1 potje voor en een voorwaardelijke straf van nog een potje voor Perfect Hatred en kunjack

en 2 potjes ban voor marwolaeth en 2 voorwaardelijk omdat zij een voorbeeldfunctie heeft als moderator. Ook heeft ze gedurende het potje mensen lopen beledigen.


Op een beter wvw!!!!!
 

DeletedUser1435

Guest
dat lijkt me niet nodig. feit is dat deze 3 personen zich misdragen hebben.
 

DeletedUser52001

Guest
Stefan, ga gewoon ergens anders lekker kinderachtig doen, kom op zeg.
 

DeletedUser1435

Guest
verdedig je maar tegen deze aantijgingen.
waarom heb jij je tot 2x toe ernstig misdragen na het spel toen je al dood was?
 

DeletedUser

Guest
Lieve mensen.

dit topic is er natuurlijk niet voor niks en ik heb slachtoffers voor topictitel.














ondanks dat deze mensen er op worden aangesproken gaan ze gewoon door met over het potje praten in een ander topic.

ik stel daarom een wvw ban van 1 potje voor en een voorwaardelijke straf van nog een potje voor Perfect Hatred en kunjack

en 2 potjes ban voor marwolaeth en 2 voorwaardelijk omdat zij een voorbeeldfunctie heeft als moderator. Ook heeft ze gedurende het potje mensen lopen beledigen.


Op een beter wvw!!!!!

Helemaal mee eens, weg met die marwoleath!!:speer::speer:
 

DeletedUser

Guest
Lieve mensen.

dit topic is er natuurlijk niet voor niks en ik heb slachtoffers voor topictitel.














ondanks dat deze mensen er op worden aangesproken gaan ze gewoon door met over het potje praten in een ander topic.

ik stel daarom een wvw ban van 1 potje voor en een voorwaardelijke straf van nog een potje voor Perfect Hatred en kunjack

en 2 potjes ban voor marwolaeth en 2 voorwaardelijk omdat zij een voorbeeldfunctie heeft als moderator. Ook heeft ze gedurende het potje mensen lopen beledigen.


Op een beter wvw!!!!!

Oh oh stefan dwaze man toch
 

DeletedUser72524

Guest
Hier moeten nog wat inactievelingen en spelverprutsers bij!
 

DeletedUser65921

Guest
Tompeter.
Meer dan genoeg waarschuwingen gekregen en hij bleef maar door gaan.

Smetzak ging er in mee, maar minder erg.
 

DeletedUser81928

Guest
Nou vertel me maar waarom je mij wilt uitsluiten?

Ik had de voorkennis om de wolven er uit te werken en dat deed ik samen met mijn koppel.
Valse vossen claim, valse ziener claim. Het was enkel om capri te kunnen redden. Is dat erg? Lijkt me niet, ik snap dat het voor de wolven niet leuk is, maar de spelleiding stopt er 3 cupido's in en maakt de instellingen en daar speel ik na. Moet je er niet achteraf om gaan lopen huilen dat het loopt zoals het loopt puur omdat ik nog kans zag om te kunnen winnen.
 

DeletedUser72524

Guest
Glenn, het verbaast mij eigenlijk niks van wat ik heb gehoord uit jullie koppelchat.
 

DeletedUser81928

Guest
Naja ga me dan maar eens uitleggen wat precies het spelbederf was. Met de dingen die je dan hebt gehoord uit de chat.
En de posts die ik heb gemaakt. Want 1 het was niet de intentie en 2 was ik nog nooit gsn koppel plus ik ben nog niet van mening dat ik het spel heb verpest. Maar leg maar uit dan
 

DeletedUser52001

Guest
Volgensmij mis ik een hoop dingen. Wat zou precies spelbederf geweest zijn? Wat heeft hij gedaan dan sander?
 

DeletedUser72524

Guest
Volgensmij mis ik een hoop dingen. Wat zou precies spelbederf geweest zijn? Wat heeft hij gedaan dan sander?

Het slechtje uit een g/s koppel was al gezien en was dus die dag verdoemd om gelynched te worden. Ik werd het potje nog niet verdacht en had zelfs een claim die mij op dat moment soort van bewezen maakte. Wat ik hoorde is dat Tompeter en smetzak in mindere maten expres opperde om nog alle wolfjes aan te wijzen en Tompeter deed dit ook in het potje. Dan is het argument hij kon iemand anders aanwijzen om capri te redden en dus zichzelf, maar hij wees bewust abe niet aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Het slechtje uit een g/s koppel was al gezien en was dus die dag verdoemd om gelynched te worden. Ik werd nog het potje niet verdacht en had zelfs een claim die mij op dat moment soort van bewezen maakte. Wat ik hoorde is dat Tompeter en smetzak in mindere maten expres opperde om nog alle wolfjes aan te wijzen en Tompeter deed dit ook in het potje. Dan is het argument hij kon iemand anders aanwijzen om capri te redden en dus zichzelf, maar hij wees bewust abe niet aan.

Abe was al bewezen, en iedereen riep hem niet dood te maken omdat eerst de survivor dood moest. Dus dat is begrijpelijk. Daarnaast is het toch logisch om te proberen niet zelf dood te gaan? Ja, vooral kut voor jou natuurlijk als je aangewezen wordt, maar het is niet alsof je dat echt de das om heeft gedaan (kijk hoe lang je nog leefde xD) of dat wat hij deed enig effect had.

Bovendien, g/s koppel is met wolven die slim genoeg zijn lastig zat. Als je als goedje te veel wolven op noemt ga je snel dood, en iedereen verdenkt iedereen van koppel zijn, dus ben je nooit veilig aan de wolf kant. Meteen alle wolven er uit willen werken zorgt er enkel voor dat je sterft.
 

DeletedUser81928

Guest
nou dat is dus niet waar. En dat heb ik ik je ook al aangegeven. Gezien de gekke instellingen met zoveel speciaaltjes dacht ik dat sander en MM GS koppel waren. MM had orakel doorgekregen dus ik moest MM in discrediet brengen maar dat kon niet want hij was bewezen goedje. Sander niet en ik wist dat hij vervloekte was. Dus aangezien bijna elke rol er in zat kon ik sander prima beschuldigen van gs koppel en ziener claimen. Zeggen dat het geen zin zou hebben om sander te zien omdat ie van het gs koppel de wolf zou zijn en de vervloekte zou zijn. Het hele verhaal van het levensdrankje klopt voor mij van geen kanten dus sander proberen te lynchen om mm mee te krijgen en dan vervolgens bluffen dat ik capri die nacht had gezien als burger was een prima plan.
 
Bovenaan