Uitslag clustercontest #4

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
-------------------------------------------------
Uitslag clustercontest #4
-------------------------------------------------​


Helemaal vergeten, de clustercontest :p

Hier de uitslag van de laatste naar de eerste plaats...



Op de 14e plaats, met 0 stemmen....

Hendrik8!

Op de 13e plaats, met 0 stemmen....

Djonni Boy!

Op de 12e plaats, met 1 stem....

.Marshmallow!

Op de 11e plaats, met 1 stem....

Tassie4!

Op de 10e plaats, met 2 stemmen....

Abdelya!

Op de 9e plaats, met 2 stemmen....

MansonM!

Op de 8e plaats, met 2 stemmen....

Ome-Toby!

Op de 7e plaats, met 3 stemmen....

0WNZ u P3K3R!

Op de 6e plaats, met 6 stemmen....

Yero Fosgate!

Op de 5e plaats, met 6 stemmen....

Keunan!

Op de 4e plaats, met 7 stemmen....

Gig Graham II!

Op de 3e plaats, met 7 stemmen....

Ithyphallophobic!

Op de 2e plaats, met 9 stemmen....

Veduki!

En de winnaar van de 4e clustercontest van W16 is, met 16 stemmen....

Hedzer!


Gefeliciteerd allemaal!
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd allen, met name Hedzer uiteraard. Iedeen bedankt voor het meedoen. :)
 

DeletedUser

Guest
Gedeelde 3e plaats. Dat is best een mooi resultaat voor zo'n raar cluster. :)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Plantj, ik vond je oude pf foto mooier :(
 

DeletedUser

Guest
3e.

Clustercontest 5 maar eens via Tww of via enquete wereldwijd doen, kijken wie dan wint :)
 

DeletedUser

Guest
mooie cluster maar ik denk dat ideale cluster per persoon verschilt. Een speelt liever met 2 clusters, blablabla.

Ik weet niet wat je hier zegt, maar de opmerking de 1 speelt liever met 2 clusters...
Is het domste dat ik in tijden heb gehoord...
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat je hier zegt, maar de opmerking de 1 speelt liever met 2 clusters...
Is het domste dat ik in tijden heb gehoord...

In Nilva heeft iedereen meerdere clusters (behalve Veduki) en wij hebben toevallig wel het sterkste stamcluster van W16, individuele clusters doen er niet toe, DHBN had een mooi clustertje maar die is nu ook weg. Stamcluster > Individueel cluster.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
En IiIbrowser
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat je hier zegt, maar de opmerking de 1 speelt liever met 2 clusters...
Is het domste dat ik in tijden heb gehoord...

Tjaa ik weet niet hoe het is om 1 cluster te hebben maar lijkt me wel fijn om als je verliest, dat je een backup cluster hebt ;).
 

DeletedUser

Guest
In Nilva heeft iedereen meerdere clusters (behalve Veduki) en wij hebben toevallig wel het sterkste stamcluster van W16, individuele clusters doen er niet toe, DHBN had een mooi clustertje maar die is nu ook weg. Stamcluster > Individueel cluster.

Tot je stam breekt en je aan de verkeerde kant staat van de breuk dan ben je fucked...
Mensen die zo denken zijn domme machines denken als een collectief en niet meer indivueel nadenken..
Nee dan ben je echt de goede kant op! Goede stamclusters zijn prima mogelijk met normale clusters...
 

DeletedUser

Guest
Als je echt weet dat je met de stam die je nu hebt naar de eindstreep wilt kan je meerdere clusters aanleggen, Nilva doet dit succesvol en bewijst wat al eerder bewezen is, het kan beter zijn.
Om een voorbeeld te nemen van één van de grootste stammen ooit op .NL met zo een cluster: Sangu
 

DeletedUser

Guest
toptribes.png

Sangu wie? Ik ben van mening dat je uiteindelijk maar op 1 iemand kan vertrouwen.
Een stam is leuk, maar staat op plaats 2. Wanneer je die 2 zaken gaat omdraaien ben je fout bezig.
 

DeletedUser

Guest
toptribes.png

Sangu wie? Ik ben van mening dat je uiteindelijk maar op 1 iemand kan vertrouwen.
Een stam is leuk, maar staat op plaats 2. Wanneer je die 2 zaken gaat omdraaien ben je fout bezig.

Uh, Sangu is als hele stam op delete gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Als je er gespeeld hebt weet je waarom, enige wat de rimstammen kunnen is hele kata-aanvallen opzetten.
Het begon al veel vroeger, toen we de hele wereld ten oorlog verklaarden was dat al omdat het saai was en niemand ons iets kon maken.
Uiteindelijk hebben we gezamelijk beslist dat we liever eindigen in schoonheid dan de hele wereld edelen terwijl zij onze core dorpen kata'en naar 146.
 
Bovenaan