[Afgekeurd] Uitkijktoren

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hallo allemaal,

We weten allemaal dat de uitkijktoren door een (groot) deel van de mensen wordt verafschuwd. Ik vind hem zelf ook een tikkeltje te goed.
Mijn voorstel is om de uitkijktoren iets bij te werken.
De aanvaller zou wat meer voordeel krijgen als de uitkijktoren GEEN edels tagt.

Fake treintjes spammen en het actief taggen waren 2 dingen die op TW vaak gebeurden. Nu neemt de uitkijktoren dat vrijwel compleet weg.
Dus als de toren nou eens troepenaantal kan zien maar geen edels, zou denk ik een stuk helpen!

Als je het een beetje in realistisch denkbeeld omzet, weet je dat het ook wel aan logica ontbreekt als een toren een edel kan spotten op 20 uur afstand. Of zien ze gewoon ana de snelheid dat het een edel is. Denk dat natuurkunde niet het belangrijkste was in TW, en ze geen fenomenale verrekijkers hadden.

Denk dat de toren uiteindelijk echt wel gerespecteerd kan worden, maar er moet wel een juiste balans zijn tussen de aanvaller en verdediger.
Begint zelfs zo ver te gaan soms, dat ik denk dat een tegenstander vrij kansloos is wanneer ik z'n toren 20 heb neergehaald met kata's. Terwijl dat eigenlijk alleen maar een nieuw gebouw is dat het grote defensieve voordeel leverde, verdwenen is.

Mvg
Joachim
 
Bovenaan