Uitdagingen

  • Topicstarter kevin seeldrayers
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sorry jongens van Team Blauw, maar zelfs voor deze uitdagingen ga ik niet beginnen met farmen, ik ben principieel tegen farmen haha.

Misschien dat mijn medespeler nog wat farmt maar anders hebben jullie dus niets aan mij (A)
 

DeletedUser

Guest
Heelaas voor ons team zijn de muren al tijden gesloopt ;-)

Maar ben aan het farmen. Komaan #TeamGeel! Heb al 1/3de van alles van geel op w22 :p
 

DeletedUser62454

Guest
hij heeft team geel in team groen verrandert..
Maar waarom?????:p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er geen idee van!

Vandaag bb's clearen en muurtjes slopen :D
 

DeletedUser62454

Guest
de winnende ploeg is de ploeg die over heel tw de meeste gs farmt of muren sloopt?..... De winnaar per wereld boeit dus eigenlijk niet.....
ik vind het ideeleuk, maar het slaat werkelijk nergens op, teveel factoren om je best hierop niet meer te gaan doen... Prsoonlijk zou ik het per wereld scheiden, dan kan je van essentieel belang zijn, dit is.. tja uitzichtloos...
 

DeletedUser

Guest
Denk dat ik een heel groot aandeel heb vandaag in de muren xD

100 bb's aant clearen vandaag
 

DeletedUser62248

Guest
Dan zou het ook wel leuk zijn, maar er is geen enkele speler in w22 die bijvoorbeeld gisteren 50/100 miljard gs zou kunnen farmen om zo als nog eerste te kunnen worden. Zoiets verschilde het namelijk wel tussen de nummer 1 en 2 als ik me niet vergis...

Ik ga zelf dus ook helemaal niks hier aan doen ;p
 

DeletedUser49913

Guest
ik heb ook wel een redelijk aandeel van groen gedaan :)
 

DeletedUser62454

Guest
indd, maar uiteindelijk komt het op niets neer :s
Volgensmij is daar gewoon niet goed overna gedacht
 

DeletedUser

Guest
Een pak clears zijn aangekomen in de vooravond. En nog andere spelers van geel die muren aan het slopen zijn :D

Goed te merken aan onze curve ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan