[Afgekeurd] Uitbreiding van FA Farm Assistent

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    36
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
48
Beste Spelers & Mods,

Dit zal een heel simpel en kort verzoek worden. ^^

Jaren geleden had ik hier ook al last van en ik denk meerdere mensen met mij.
FA is natuurlijk heel handig maar vind het wel irritant dat ik 30x per dag dingen blijf aanpassen erin.
Hierom zou ik graag een kleine uitbreiding zien van het FA Systeem.
Bijvoorbeeld in de plaats van 2 opties A & B (C reken ik even niet mee)
Naar 5 opties, A, B, C, D, E.

Graag U Meningen!


(Mocht hier toch al een script voor zijn hoor ik dit graag.)
 

DeletedUser75900

Guest
Absoluut voor! Hiermee zou je een sjabloon kunnen maken met ram en verkenners om zo BB dorpen met muur te slopen.

Wat mij betreft hoeft hier geen uitgebreide A,B,C,D,E,F, etc... maar een A,B,C en D (en dan nog de ''C'' erbij) is in mijn ogen voldoende.
 
Reactiescore
48
In ieder geval wat extra.
Nu van elk dorp meerdere targets opnieuw de LC veranderen is wel tijdrovend in de longrun. :)

Ik begreep dat dit eerder is aangevraagd en afgekeurd dus ik ben stemmen werven wellicht gaan ze ooit overstag bij InnoGames.
 

DeletedUser74557

Guest
ik zeg InnoGames. niet langer wachten, meteen goedkeuren en invoeren, dit is nou wel een positieve aanvulling en verbetering voor het spelletje zelf.

ipv allerlei random events waarmee we doodgegooid worden en niets positiefs toevoegen.

On Topic: mijn stem heb je! Prima iedee!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Absoluut voor! Hiermee zou je een sjabloon kunnen maken met ram en verkenners om zo BB dorpen met muur te slopen.

Wat mij betreft hoeft hier geen uitgebreide A,B,C,D,E,F, etc... maar een A,B,C en D (en dan nog de ''C'' erbij) is in mijn ogen voldoende.

Rammen zullen waarschijnlijk nooit in een sjabloon komen voor zover ik weet.
 
Reactiescore
1.226
Kun je aangeven waarom je 30x per dag moet veranderen? Ik hoef dat niet. Maar misschien doe ik het dan ook wel niet goed he. Tevens zijn er genoeg scripts die ondersteunen aan FA, als jij aangeeft waarvoor je het nodig hebt dan vinden we daar vast wel een script bij.
 
Reactiescore
48
Kun je aangeven waarom je 30x per dag moet veranderen? Ik hoef dat niet. Maar misschien doe ik het dan ook wel niet goed he. Tevens zijn er genoeg scripts die ondersteunen aan FA, als jij aangeeft waarvoor je het nodig hebt dan vinden we daar vast wel een script bij.


30x is wat overdreven, maar gezien ik vaak barbaren ook scout en bereken wanneer en hoeveel LC ik dan stuur en vanuit welke dorpen dit optimaal is pas ik vaak FA aan. :)
Scripts zijn er vast en zeker. Ben zelf wel meer fan van als zoveel mogelijk gewoon in het spel zit wat het o.a. voor mobiel op de app ook bruikbaar maakt en het dan ook zal blijven bestaan en niet afhankelijk is van een externe bron.
 
Reactiescore
1.226
De "C" knop berekent ook de hoeveelheid LC er heen moet om de max GS uit het dorp te halen.
 
Reactiescore
2.489
Bedankt voor het idee. Na na te kijken wat er nog loopt bij InnoGames worden dit soort ideeën helaas niet goedgekeurd.
 
Bovenaan