Uit de krochten van de hel, de dochter van de duivel Firedrakan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser77130

Guest
Ik hoorde dat je je ticket naar Turkije al hebt besteld. Helaas is het nu wat moeilijker om in Raqqa te komen, dan had je beter een jaar of 2 geleden kunnen gaan ;)

Maar je kan natuurlijk ook naar de Filipijnen om je broeders van MILF te helpen in hun strijd tegen de ongelovigen!

Mijn ouderlijk huis is afgebrand, ik heb geen geld voor vliegtickets naar waar dan ook, omdat het geld naar herstelwerk gaat en ik het niet ter beschikking heb.

Dat je überhaupt met zo'n slechte grap uit de hoek komt is echt beneden ieder niveau. :oops:
 

DeletedUser72524

Guest
Ik hoorde dat er een nieuw hoofdstuk bij dit boek is gekomen? Iemand een update?
 

DeletedUser7072

Guest
Dat klinkt interessanter dan die korte intermezzo tussen mij en ghost over terrorisme. Gaat het over Kayo dan?
 

DeletedUser64230

Guest
Ik ben handelaar in chineze kindjes ;_; she found out

(Geen échte chinezen)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Chinees is lekker hihi
 

DeletedUser75122

Guest
Lachen over de acroniem MILF en de minder gebruikte uitleg daarvan, dat is goed. Maar iemand vertellen dat hij met zijn geld naar Raqqa gaat is best wel een belediging D-J, ook als Leo juist zijn geld en tijd nodig heeft voor dat huis dat is afgebrand waar hij toevallig in woonde. Maarja, continue about Becca en co die elkaar liken, maar wou dat toch ff kwijt.
 

DeletedUser7072

Guest
Achja, ik kan niet met elk RL scenario rekening houden he. Ik wist niet dat zijn huis was afgebrand, dus bij deze Leo, naar om te horen dat je huis is afgebrand. Ik hoop dat het verder goed met je gaat en je je huis goed kan herstellen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan