Uhtred Of Bebbanburg - 75 tot 100 PP

Reactiescore
1.075
1. Soort plaatje:

profiel plaatje

2. De tekst:

Uhtred Of Bebbanburg misschien met onderschrift 'The godless' of 'The wicked'

3. Kleurencombinatie(s)

/

4. Thema:

uiteraard uhtred zelf :D

5. Plaatje(s) om te gebruiken:

lastkingdom1_3468578b.jpg

113686.jpg

624

alexander-dreymon-in-the_last_kingdom.jpg

Pagan-Lord-Cornwell-620x349.png

mag ook wat anders zijn van hetzelfde onderwerp
6. Deadline:

/

7. Prijs/gift:

75 a 100 PP
8. Favoriet tot nu toe:

uyjfkty2qiw.png

11dj5vunxkn.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
idd heerlijke serie :D
 

DeletedUser76153

Guest

Ff serieus nu, vind je dit zelf mooi? Er zijn veel betere dingen die je kan doen, en de ligtning op zijn gezicht rechts is echt gewoon lelijk.
Wat je hebt uitgegomd is ofwel teveel uitgegomd of te weinig, waarbij de render lostaat van de afbeelding.
Ik heb al beter van je gezien, gebruik de blending tut van Platina.
 

DeletedUser76417

Guest
Ff serieus nu, vind je dit zelf mooi? Er zijn veel betere dingen die je kan doen, en de ligtning op zijn gezicht rechts is echt gewoon lelijk.
Wat je hebt uitgegomd is ofwel teveel uitgegomd of te weinig, waarbij de render lostaat van de afbeelding.
Ik heb al beter van je gezien, gebruik de blending tut van Platina.

Hmm oke je hebt gelijk.
Is wat slordig werk van me, maar het is erg lastig om aan een goede stock hierbij te komen.
Die gloed op zijn gezicht is onderdeel van de stock trouwens. Ook heb ik niet teveel gegomd, maar is het gewoon een slechte background op screen, nu je het zegt, je hebt gelijk.
 

DeletedUser70656

Guest
Hmm oke je hebt gelijk.
Is wat slordig werk van me, maar het is erg lastig om aan een goede stock hierbij te komen.
Die gloed op zijn gezicht is onderdeel van de stock trouwens. Ook heb ik niet teveel gegomd, maar is het gewoon een slechte background op screen, nu je het zegt, je hebt gelijk.

Wat een zwak antwoord :eek::eek:
 

DeletedUser76417

Guest
Wat een zwak antwoord :eek::eek:

Ghehe wat wil je dan van me horen.
Dat ik enorm tegen hem in ga en hem probeer belachelijk te maken of iets in die richting?

Ik kijk nu terug op het plaatje en ben er gewoon ook niet tevreden over. Soms moet je je fouten toegeven Alex.
 

DeletedUser70656

Guest
Ghehe wat wil je dan van me horen.
Dat ik enorm tegen hem in ga en hem probeer belachelijk te maken of iets in die richting?

Ik kijk nu terug op het plaatje en ben er gewoon ook niet tevreden over. Soms moet je je fouten toegeven Alex.

Gewoon geen fouten maken :cool:
 

DeletedUser76417

Guest
uiadix7dfyg.png




Zo klopt ie wel dacht ik zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
ik vind 't niet zo mooi, de nadruk ligt teveel op de achtergrond ipv uhtred zelf :(
 
Reactiescore
1.075
mooi! :)
zeker favo
 

DeletedUser69701

Guest
Zijn we serieus zo ver gekomen dat we elkaar helemaal gaan afkraken? Zo lelijk vond ik 'm nog nieteens, en als je toch zoveel commentaar kunt leveren kun je die tijd beter besteden in het maken van een eigen plaatje die 'perfect' is
 

DeletedUser76153

Guest
Zijn we serieus zo ver gekomen dat we elkaar helemaal gaan afkraken? Zo lelijk vond ik 'm nog nieteens, en als je toch zoveel commentaar kunt leveren kun je die tijd beter besteden in het maken van een eigen plaatje die 'perfect' is

Ik zeg dat hij veel beter kan?
Dit was gewoon echt slecht met in vergelijking wat hij normaal aankomt.
Calm down ;)
 
Bovenaan