ufo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dus Ufo. was niet alleen een faal stam, maar had ook faal leden als 50% jou als leiding wil.

Haha nee hoor, anders kwamen ze er niet in, kijk bij jou zouden zelfs goeie spelers nog nee zeggen:rolleyes:

( nu kom je zeker weer op msn piepen? ^^)
 

DeletedUser

Guest
sluit maar, ik ben al lang blij dat ik een topic heb kunnen openen :p
 

DeletedUser

Guest
Dus Ufo. was niet alleen een faal stam, maar had ook faal leden als 50% jou als leiding wil.

+1

ik weet niet waarom Ufo. wordt bekroond als goeie pre-made stam, en waarom Ufo. helemaal groot werd gemaakt, vlak na de beginnersbescherming zijn ze al weg:rolleyes:? Volgens mij gewoon een stam die zichzelf geweldig vond, maar eigenlijk een plekje voor noobies was..
 

DeletedUser

Guest
+1

ik weet niet waarom Ufo. wordt bekroond als goeie pre-made stam, en waarom Ufo. helemaal groot werd gemaakt, vlak na de beginnersbescherming zijn ze al weg:rolleyes:? Volgens mij gewoon een stam die zichzelf geweldig vond, maar eigenlijk een plekje voor noobies was..

Nee leiding was niet goed enz ...
 

DeletedUser

Guest
Ga jij nu eerst maar eens pwnen op W21 en daarna pas wijs lullen ;).
Voorlopig heeft hier nog niemand 'gepwned', dus zou niemand hier wijs mogen lullen? Wat loop je dan 'wijs' te doen richting hem, terwijl je zelf ook nog niet hebt 'gepwned'?

Dit is toch nog altijd een openbaar forum waarin je je mening mag vormen? Juist. Dat dacht ik ook.
 

DeletedUser

Guest
Voorlopig heeft hier nog niemand 'gepwned', dus zou niemand hier wijs mogen lullen? Wat loop je dan 'wijs' te doen richting hem, terwijl je zelf ook nog niet hebt 'gepwned'?

Dit is toch nog altijd een openbaar forum waarin je je mening mag vormen? Juist. Dat dacht ik ook.

Hij weet niks van wat er in Ufo. is gebeurd.
Hij was er niet bij etc.
Dus ik snap niet waarom hij zegt dat niks geregeld was.
Ufo. was een faal, maar hij is gewoon een meeloper, die het voor de weet-ik-veelste keer zegt om stoer te lijken.
 

DeletedUser

Guest
Hij weet niks van wat er in Ufo. is gebeurd.
Hij was er niet bij etc.
Dus ik snap niet waarom hij zegt dat niks geregeld was.
Ufo. was een faal, maar hij is gewoon een meeloper, die het voor de weet-ik-veelste keer zegt om stoer te lijken.
- Iedereen wist wat er in Ufo gebeurde, jullie waren zo lek als een mandje
- Heeft verband met mijn bovenstaande reactie
- Nou, niks geregeld is waarschijnlijk overdreven, maar als alles wel goed geregeld was hadden jullie nog bestaan lijkt me.
- Het wordt inderdaad wat uitgemolken, true, maar hij mag het nog steeds zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Hij weet niks van wat er in Ufo. is gebeurd.
Hij was er niet bij etc.
Dus ik snap niet waarom hij zegt dat niks geregeld was.
Ufo. was een faal, maar hij is gewoon een meeloper, die het voor de weet-ik-veelste keer zegt om stoer te lijken.

Oke man, je hebt gelijk, ik wil heel graag stoer lijken, ik heb namelijk nooit een status bereikt via tribalwars, niemand kent mij op tribalwars, ik WOU dat iedereen mij kende op tribalwars. Mafkees, ik heb denk ik in meer premades stammen gespeeld als dat jij werelden heb gespeeld, dus ga niet de wijsneus uit lopen hangen. Ik reageer gewoon omdat Ufo. verschrikelijk werd overschat door hun eigen spelers. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47551

Guest
- Iedereen wist wat er in Ufo gebeurde, jullie waren zo lek als een mandje
- Heeft verband met mijn bovenstaande reactie
- Nou, niks geregeld is waarschijnlijk overdreven, maar als alles wel goed geregeld was hadden jullie nog bestaan lijkt me.
- Het wordt inderdaad wat uitgemolken, true, maar hij mag het nog steeds zeggen.

alles was goed geregeld, maar het wegvallen van de leider was niet voorzien nee :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan