UFC

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Haha nee dat is het niet, zuigt gewoon dat hij verloor. Full credits naar Khabib want hij heeft zelfs staand meer schade gedaan, wat daarna gebeurde was wel een wtf waard.
 
Reactiescore
746
tja. Het is gewoon beetje schandalig dat dit gebeurd op professioneel niveau. Beetje zielig imho.

//Edit
(dan heb ik het over het gevecht in de zaal. De win was wel terecht)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Zeker, overigens telt dat ook voor wat Conor deed bij het bus incident maar goed. Van Khabib was dit wel onverwacht, gekeken naar zijn normaal zeer kalme voorkomen. Is toch te zien weer te zien wat Conor los kan maken in de build up naar een fight. Helaas deze keer in de ring niet het zelfde resultaat als tegen Aldo.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Dit heb ik precies gemist? Heb je linkje?


Khabib had een training partner van Conor een klein tikje gegeven. Dat vond Conor niet zo leuk en besloot toen met een groep van 30 een vliegtuig te pakken naar het eerste evenement waar Khabib zou zijn om hem op te zoeken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Was wel het leukste van het hele Conor Khabib gebeuren. Met als leukste in de zin van entertainment, want khabib zen manier van vechten is enorm saai. Na zo'n actie van Khabib en zen team hoop ik dat Khabib een te lange suspension krijgt zodat UFC zen belt stript. Buiten dat, mogelijks zwakste prestatie van Conor ooit en verdiende loss. Personen die Conor jumpten in de cage zijn alvast van UFC roster geschrapt, wat al bij al wel fijn nieuws is
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Was wel het leukste van het hele Conor Khabib gebeuren. Met als leukste in de zin van entertainment, want khabib zen manier van vechten is enorm saai. Na zo'n actie van Khabib en zen team hoop ik dat Khabib een te lange suspension krijgt zodat UFC zen belt stript. Buiten dat, mogelijks zwakste prestatie van Conor ooit en verdiende loss. Personen die Conor jumpten in de cage zijn alvast van UFC roster geschrapt, wat al bij al wel fijn nieuws is

Ik ben juist van mening dat Khabib zijn stijl van vechten super interessant is. Hij is zo kwalitatief sterk dat het echt schitterend om te zien is hij zich op de vloer beweegt.
 

DeletedUser70476

Guest
Inderdaad, tegenwoordig denken mensen vgm dat MMA alleen wat slaan en trappen is. Niks zo mooi als een technische vechter die met grappling en groundgame wint. MMA is een totaalsport, niet alleen kickboksen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Khabib kan soms een minuut lang aan iemand hangen voor ze te vermoeien, hoe kan dat nu leuk zijn om naar te kijken :p Ik zeg niet dat het niet heel effectief is, maar wat ongelofelijk saai is het om te kijken naar iemand die er 3 minuten over doet om full mount te geraken en dan nog ground n pound tot de ronde gedaan is.
Van goede jiu jitsu zoals bv bij Brian Ortega kan ik wel genieten, maar dit gevecht is eentje die ik hoogstwaarschijnlijk nooit ga herbekijken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Cejudo tegen TJ binnekort, gedachten hierover?
 
Bovenaan