Ub3rno0b [WEGO!] v.s. BabaIsAGod [Fear!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste forumleden,

Bij deze wil ik jullie een oorlogsverklaring aankondigen. Ub3rno0b blijkt heel goed te zijn en maakt BabaIsAGod in. Hij is noob.

Aanschouw en voor de rest hou jullie bakkes want Mike ownt jullie!
 

DeletedUser

Guest
slotje 2 dorpen als die niet online is nemen, goed man.

Nu een medaille?

nogmaals slotje.....
 

DeletedUser

Guest
Haha hij staat al vol def, deze moesten dus nog aankomen!
 

DeletedUser

Guest
ga eens snel terug naar je eigen wereld haha

Ik zit op m'n eigen wereld..

Trouwens, terwijl hij actief is?

Aanvaller: Ub3rno0b
Herkomst: x

Aantal: 0 0 0 0 0 33 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Verdediger: bubbaisagod
Doel: x

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0



Troepen van de verdediger die onderweg waren
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/2.640
Toestemming: Gedaald van 22 naar -9


Verdediger: bubbaisagod
Doel: -030- HIC SVNT LEONES (250|496) C42

Aantal: 0 0 6983 0 0 2980 0 0 200 100 0 0 0
Verliezen: 0 0 6983 0 0 2980 0 0 200 100 0 0 0

Verdediger: bubbaisagod
Doel: -068- HIC SVNT LEONES (246|492) C42

Aantal: 0 0 6983 0 0 2980 0 0 200 100 0 0 0
Verliezen: 0 0 6983 0 0 2980 0 0 200 100 0 0 0

Maakt mij niet uit wanneer hoor? Hij is meestal toch te traag met dodgen..

ik krijg lekker ook aanvallen binnen:D


Oeh, van wie, doe ik mee met je :D
 

DeletedUser58239

Guest
van unbernoob

wss eerst omdat ik wat clears gesloopt heb van hem met troependump:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ubernoob, waarom zouden we hier aandacht aan gaan geven, kansloos persoon :D
 

DeletedUser62448

Guest
moet je ze horen over nivo praten:O
Je aankondiging slaat alles, daarnaast een oorlog tussen spelers hoeft niet op het AF.
Dit is gewoon Spam!

Laat eens wat zien:p
iedereen kan een berichtje laten zien dat je een dorpie pakt of dat je 2 offence dorpen mold:p
Fear! ownd, Ubernoob Suckt!
 

DeletedUser

Guest
moet je ze horen over nivo praten:O
Je aankondiging slaat alles, daarnaast een oorlog tussen spelers hoeft niet op het AF.
Dit is gewoon Spam!

Laat eens wat zien:p
iedereen kan een berichtje laten zien dat je een dorpie pakt of dat je 2 offence dorpen mold:p
Fear! ownd, Ubernoob Suckt!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
stoer jochie ben je ;)
ga met je belachelijk accountje toch op delete :) doe je eindelijk iets nuttigs in je leven..

tjah noctics speelt met spionnen ;) hoe zwak noem je dat? Toen ik er had was hij er radicaal tegen xD Noctics maakt overal problemen van als hij zijn eigen zin niet krijgt... ziet dingen die er niet zijn en beschuldigd iedereen overal van.(hijzelf is zo heilig als Jezus) DIKKE NEK tot en met heeft ie ;)

trouwens om af te sluiten dit mooie berichtje :)
http://nl22.tribalwars.nl/public_report/17b78c12ca04b64710677cfe145acde9 (maakt dit noctics dan ook een dikke noob en mij uberpro??? denk het niet toch :p)
 

DeletedUser

Guest
moet je ze horen over nivo praten:O
Je aankondiging slaat alles, daarnaast een oorlog tussen spelers hoeft niet op het AF.
Dit is gewoon Spam!

Laat eens wat zien:p
iedereen kan een berichtje laten zien dat je een dorpie pakt of dat je 2 offence dorpen mold:p
Fear! ownd, Ubernoob Suckt!

Fear is zwaar beneden niveau, zulk soort reacties laat al genoeg zien.. Komen nu al clears van 160 uur verderop, hoeveel spelers hebben jullie nodig voor een zielige 1mill :(

Dit is trouwens niet mijn aankondiging, maar van de forumstarter.. Heb ik er om gevraagd? Nee, niet echt..

stoer jochie ben je ;)
ga met je belachelijk accountje toch op delete :) doe je eindelijk iets nuttigs in je leven..

tjah noctics speelt met spionnen ;) hoe zwak noem je dat? Toen ik er had was hij er radicaal tegen xD Noctics maakt overal problemen van als hij zijn eigen zin niet krijgt... ziet dingen die er niet zijn en beschuldigd iedereen overal van.(hijzelf is zo heilig als Jezus) DIKKE NEK tot en met heeft ie ;)

trouwens om af te sluiten dit mooie berichtje :)
http://nl22.tribalwars.nl/public_report/17b78c12ca04b64710677cfe145acde9 (maakt dit noctics dan ook een dikke noob en mij uberpro??? denk het niet toch :p)

Gooi je het gelijk op "iets nuttigs in je leven"? Ik zie jou hier ook rondhangen, ik zie jou ook een account hebben. Blijkbaar geldt datgene wat voor mij geldt, ook voor jou.. Spijtig. Trouwens, zoals je heb gezien ben ik dit topic niet gestart :)

Emmh, ja. Vooral bij hem, aangezien hij een hele tijd heeft om te dodgen, en dus blijkbaar 6 uur afwezig is. Dan ben je een dikke noob.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan