TWw

DeletedUser35381

Guest
Mijn cluster wint met afstand, geen wedstrijd nodig dus :D
 

DeletedUser

Guest
waar blijven die weekbladen:O? we hebben al 2 weken niks gehad dacht dat het de bedoeling van 2 reporters was dat er vaker een artikel kwam:D?

Wouden we doen, maar toen moesten we even ingame onze aandacht naar jullie aanval richten, weet je nog;)

Thunderia
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik weet niet of ik ga doorgaan als TWw reporter. Er kruipt best veel tijd in (toch iig als je het wat deftig wil doen, en ik ben meer fan van kwaliteit dan van kwantiteit), en eigenlijk heb ik die niet altijd.
Dus ik ga mij nog eens beraden of ik doorga.
 

DeletedUser27685

Guest
Ja, ik weet niet of ik ga doorgaan als TWw reporter. Er kruipt best veel tijd in (toch iig als je het wat deftig wil doen, en ik ben meer fan van kwaliteit dan van kwantiteit), en eigenlijk heb ik die niet altijd.
Dus ik ga mij nog eens beraden of ik doorga.

Lijkt me gewoon vervelend om je aan die TWw afspraken en deadlines te moeten houden. Schrijf het gewoon op je gemak en plaats het op het forum anders :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, als ik gewoon als 'freelance' een artikeltje kon indienen wanneer ik het wil, zo 1 keer in de maand ofzo, zou ik wel blijven. Maar heb toch het gevoel dat die eens in de 2 weken al een gunst is, dusja. Als het als een verplichting aanvoelt is de fun ook wel weer weg.
 

DeletedUser39259

Guest
Ja, als ik gewoon als 'freelance' een artikeltje kon indienen wanneer ik het wil, zo 1 keer in de maand ofzo, zou ik wel blijven. Maar heb toch het gevoel dat die eens in de 2 weken al een gunst is, dusja. Als het als een verplichting aanvoelt is de fun ook wel weer weg.
Ja dat kan ik me voorstellen.. Maar van de andere kant, zo'n cluster contest is niet zo veel werk om te houden toch? ^^
 

DeletedUser

Guest
Eventjes om te melden dat ik dus officieel gestopt ben met het TWw. Als er geïnteresseerden zijn om de fakkel over te nemen, plaatsje is vrij :)


Btw: als ik zin heb om toch eens een keer wat te publiceren (zonder tijdsdruk e.d.) zal ik dat wel hier op het AF doen :)
 

DeletedUser

Guest
Same here. Zal ooit nog wel eens iets posten. Maar ik heb het ook opgegeven. Leuk voor degene die geen privéleven hebben. Maar anders valt het na een tijd gewoon niet meer te combineren.

Greet
Een jongen
 

DeletedUser

Guest
Same here. Zal ooit nog wel eens iets posten. Maar ik heb het ook opgegeven. Leuk voor degene die geen privéleven hebben. Maar anders valt het na een tijd gewoon niet meer te combineren.

Greet
Een jongen
Wat is dit nou voor een onnodige opmerking? Er zit ook nog iets tussen geen privéleven en het te druk hebben om dit te doen hè...
 

DeletedUser34283

Guest
Wat is dit nou voor een onnodige opmerking? Er zit ook nog iets tussen geen privéleven en het te druk hebben om dit te doen hè...

Privéleven bedoelt hij wrs real life mee. Kan ik hem geen ongelijk in geven ;)
 

DeletedUser

Guest
Privéleven bedoelt hij wrs real life mee. Kan ik hem geen ongelijk in geven ;)

Dat had ik wel begrepen, vind het alleen een rare opmerkingen. Hiermee insinueert hij dat mensen die wat schrijven voor het Tww, en dit over een langere periode volhouden, geen RL hebben. Dat hij het druk had en het daarom niet kon combineren, prima, maar ga dan geen conclusies trekken voor de rest;)
 

DeletedUser52781

Guest
We kunnen ook als w11 zijnde, allemaal artikelen maken, die sturen we op naar het weekblad, en hun bepalen welke erin komen?
 

DeletedUser34283

Guest
of de reporters van w11 gaan een keer artikels maken :p

Eventjes om te melden dat ik dus officieel gestopt ben met het TWw. Als er geïnteresseerden zijn om de fakkel over te nemen, plaatsje is vrij :)


Btw: als ik zin heb om toch eens een keer wat te publiceren (zonder tijdsdruk e.d.) zal ik dat wel hier op het AF doen :)

Same here. Zal ooit nog wel eens iets posten. Maar ik heb het ook opgegeven. Leuk voor degene die geen privéleven hebben. Maar anders valt het na een tijd gewoon niet meer te combineren.


Greet
Een jongen
Beantwoord? ^^
waneer komt er nog is w 11 ?
Als we reporters hebben dus.
 

DeletedUser

Guest
Iemand met tijd en zin. Ik heb het te lang gedaan en kan je echt wel zeggen. Je moet er per week zeker 4 uur insteken door pm's te maken met andere spelers en zo een artikel voor te bereiden. Dan heb ik het nog niet gehad over het schrijven en het opzoeken van gegevens elke week weer. Zeker als je schrijft over het zuiden van deze wereld waar ik als noordelijke speler niets van weet en omgekeerd moet je echt gaan zoeken naar de 'waarheden'.

Fijn en plezant. Maar ook intensief en je kiest er eigenlijk voor om een halve dag per week op te offeren hieraan. Daarom ook mijn opmerking over no life. Dit valt gewoon niet te combineren als je al werk hebt, school of zelfs maar een gezin. Je moet echt hobby loos zijn om dit elke week weer vol te houden. Dat is mijn ervaring toch in ieder geval. Ik weet in ieder geval dat ik er veel voor opgeofferd heb en je dit even kunt volhouden. Maar na een tijd valt dit niet meer vol te houden.


Greet
Stefan
 
Bovenaan