TWw

DeletedUser46057

Guest
Iemand met tijd en zin. Ik heb het te lang gedaan en kan je echt wel zeggen. Je moet er per week zeker 4 uur insteken door pm's te maken met andere spelers en zo een artikel voor te bereiden. Dan heb ik het nog niet gehad over het schrijven en het opzoeken van gegevens elke week weer. Zeker als je schrijft over het zuiden van deze wereld waar ik als noordelijke speler niets van weet en omgekeerd moet je echt gaan zoeken naar de 'waarheden'.

Fijn en plezant. Maar ook intensief en je kiest er eigenlijk voor om een halve dag per week op te offeren hieraan. Daarom ook mijn opmerking over no life. Dit valt gewoon niet te combineren als je al werk hebt, school of zelfs maar een gezin. Je moet echt hobby loos zijn om dit elke week weer vol te houden. Dat is mijn ervaring toch in ieder geval. Ik weet in ieder geval dat ik er veel voor opgeofferd heb en je dit even kunt volhouden. Maar na een tijd valt dit niet meer vol te houden.


Greet
Stefan

het zou ook een idee zijn om elke maand een stukje over het noorden te schrijven en hier op het algemeen forum te plaatsen.
daar weet jij al veel van en er zijn denk veel speller die daar aan mee willen werken,(ik kan er wel wat vinden aan ons kant)
het begint elke keer meer te rommelen in het noorden en ik denk dat er elke maand ongeveer wel een stukje over te schrijven is.
 

DeletedUser

Guest
dan zouden we een team moeten hebben van schrijvers die om de beurt een artikeltje neerplaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Je wilt bedoelen: 1 tje oosten, 1tje zuiden, 1 tje westen en noorden?
 

DeletedUser27685

Guest
iemand uit het noorden kan ook over het zuiden schrijven, dus nee ;)

Er is gewoon niemand zo zot om al die tijd te steken in het schrijven van artikels over zaken die hem niet of nauwelijks interesseren. Men schrijft omdat men dat graag doet maar als je elke week een onderwerp moet vinden dat je voldoende kan invullen met een proper artikel (en zoiets schrijven kost veel concentratie en duurt LANG - ik heb het zelf ook al gedaan elders)... er is een reden waarom zoveel reporters het maar een paar artikels uithouden.
 

DeletedUser

Guest
Maar ik wil best wel eens een overzichtje maken over het noorden. Lijkt me wel eens plezant en dan kan ik mijn eigen regels opstellen. Misschien eens een idee om met 4 schrijvers uit het noorden samen te zitten en wat te brainstormen op de chat.
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je mij intervieuwen. Hoe dat ik 10.000 dorpen in 16 uur heb gefarmt? :D
Ik bedoel had om 16.00 10.000 dorpen geplunderd? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet je mij intervieuwen. Hoe dat ik 10.000 dorpen in 16 uur heb gefarmt? :D
Ik bedoel had om 16.00 10.000 dorpen geplunderd? :eek:

Het is zeker intensief werk om iets te schrijven(en zeker als je het goed en correct wilt doen).

En over die 10.000 dorpen:p
Jij wou die prijs hebben xd;)
 
Bovenaan