TWw

DeletedUser

Guest
En jawel...
W12 staat weer in het TWw ;)

Dacht zal het eens algemeen melden.

Wat vinden jullie van dit artikel?
 

DeletedUser

Guest
Had het al gelezen :)
Ben blij dat W12 er weer is instond :D

Voor de rest over het artikel zelf, ik vind het een leuk artikel. Het geeft een goed beeld kwa stammen op W12 en het is leuk geschreven :confused:
 

DeletedUser

Guest
Het artikel had wat vertraging..
Want er is de laatste week veel veranderd.
Tenminste wel aan onze kant.
 

DeletedUser

Guest
Wat dan? Done heeft nog steeds niets gepresteerd hoor.
 

DeletedUser

Guest
Wat dan? Done heeft nog steeds niets gepresteerd hoor.

Klopt ;)
In eerste opzicht niet nee..

Al met al is het een zwakke manier van oorlog verklaren.

Altijd netjes afspraken gemaakt.
Over grens afspraken enz..
En dan alles stacken, edels klaar zetten, zorgen dat de vegen vol staan.
Oorlog verklaren en gelijk in de aanval.
Dat is allemaal toegestaan hoor.
Maar ga dan niet zeggen dat Done! nog niks heeft gepresteerd.
Want wij hebben geen lange voorbereiding gehad hierin.
 

DeletedUser

Guest
Eh? Verstuur je altijd een aankondiging voordat je gaat aanvallen?

We hebben nog twee maanden stil gestaan; en jullie ook. De oorlog verklaren is alleen de handeling die de mogelijkheid biedt stats bij te houden. Als de knop "stats bijhouden" had geheten, in plaats van "oorlog verklaren", was er dan ook zo'n probleem geweest? Nee, want als dit hele gebeuren een jaar eerder had plaatsgevonden, toen de knop "oorlog verklaren" afwezig was, stuurde men de tegenstander ook niet van te voren een bericht met de mededeling dat hij binnenkort aangevallen zou worden.

Enneuh.. het feit dat plotseling vier man naar het front van graaf jumpt, is natuurlijk absoluut geen onderdeel geweest van jullie voorbereiding.:rolleyes:

Je moet niet doen alsof jullie het slachtoffer zijn; dankzij de wij-kunnen-de-hele-wereld-aan-sfeer die ongetwijfeld binnen Done heerste, is de BG verbroken. Dat kinderachtige, hypocriete verhaal in de oorlogsverklaring, is een parodie op hetgeen ingez allemaal wist te leuteren. De zinnen die er staan, komen allemaal letterlijk uit haar verhaal. En ik vermoed dat er een causaal bestaat tussen het feit dat graaf zich niet beperkt tot C59, en dat de BG al enkele maanden voorbij is, dus heb je niets te miepen over oude afspraken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goh wat ontzettend dom zeg, als je wél mensen naar het Ice front gaat laten jumpen, maar vervolgens niks voorbereidt?

Nah.. ik koop je verhaal sowieso niet - op de eerste dag dat wij onze clears zonden, bleek het front wel degelijk preventief gestackt te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Eh? Verstuur je altijd een aankondiging voordat je gaat aanvallen?

We hebben nog twee maanden stil gestaan; en jullie ook. De oorlog verklaren is alleen de handeling die de mogelijkheid biedt stats bij te houden. Als de knop "stats bijhouden" had geheten, in plaats van "oorlog verklaren", was er dan ook zo'n probleem geweest? Nee, want als dit hele gebeuren een jaar eerder had plaatsgevonden, toen de knop "oorlog verklaren" afwezig was, stuurde men de tegenstander ook niet van te voren een bericht met de mededeling dat hij binnenkort aangevallen zou worden.

Enneuh.. het feit dat plotseling vier man naar het front van graaf jumpt, is natuurlijk absoluut geen onderdeel geweest van jullie voorbereiding.:rolleyes:

Je moet niet doen alsof jullie het slachtoffer zijn; dankzij de wij-kunnen-de-hele-wereld-aan-sfeer die ongetwijfeld binnen Done heerste, is de BG verbroken. Dat kinderachtige, hypocriete verhaal in de oorlogsverklaring, is een parodie op hetgeen ingez allemaal wist te leuteren. De zinnen die er staan, komen allemaal letterlijk uit haar verhaal. En ik vermoed dat er een causaal bestaat tussen het feit dat graaf zich niet beperkt tot C59, en dat de BG al enkele maanden voorbij is, dus heb je niets te miepen over oude afspraken.

LoL wat een vergelijking..
Als de knop "stats bijhouden" had geheten, in plaats van "oorlog verklaren", was er dan ook zo'n probleem geweest?

Maar het was daar gewoon rustig.
Het is en blijft een zwakke actie..
Maar zoals ik al eerder zei.
Het is geen probleem.
Maar ga dan nu niet lopen zagen dat we nog niet hebben gepresteerd!!
De oorlog is nog maar net op gang.
En dit was jullie eerste (spontane) actie.
Die van ons komt nog wel.
Die heeft iets langer nodig namelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
LoL wat een vergelijking..


Maar het was daar gewoon rustig.
Het is en blijft een zwakke actie..
Maar zoals ik al eerder zei.
Het is geen probleem.
Maar ga dan nu niet lopen zagen dat we nog niet hebben gepresteerd!!
De oorlog is nog maar net op gang.
En dit was jullie eerste (spontane) actie.
Die van ons komt nog wel.
Die heeft iets langer nodig namelijk ;)

Simpel joh, effe jezelf herhalen: 'het is en blijft een zwakke actie'. Wat is er zwak aan? Er is toch niks, maar dan ook niks mis met de openingsaanval beginnen? Dus houd op met het herhalen van je stelling, want ik heb je zojuist uitgelegd dat het niet zo is. Wat triest is, is de manier waarop Done de BG verbrak, met die stomme smoesjes.

Enneuh.. jullie 12k clears hebben niets gepresteerd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goh wat ontzettend dom zeg, als je wél mensen naar het Ice front gaat laten jumpen, maar vervolgens niks voorbereidt?

Nah.. ik koop je verhaal sowieso niet - op de eerste dag dat wij onze clears zonden, bleek het front wel degelijk preventief gestackt te zijn.

Ons front gestackt? Nee nooit! Sterker nog, geen een dorp. Hoog uit dorpen tegen Mercy toen. ;)
En dan nog maar zo weinig dorpen gepakt, ondanks dat jullie voor staan, toch weinig voor een voorbereidende aanval waar wij niks op voorbereid hadden.
Verder sluit me bij 13 aan.

Oorlog zal nog lang duren, en Graaf daalt ook hard in punten ;)


Enneuh.. jullie 12k clears hebben niets gepresteerd :)

Nee? Kijk de daling van graaf eens :)
Tegen de tijd dat hij dat heeft opgebouwd, ben je een eind verder. En nogmaals, het was onverwachts voor ons, de dag na de oorlogsverklaring vielen jullie aan, en ondanks dat, hebben we er maar 41 verloren, en 19 terug ge-edeld.
Heeft wel degelijk nut gehad, en zo zie je.. Teamwork is er zeker bij ons. :)

Jullie hadden tijd om alles te stacken, wij niet.
En waar jij het vandaan haalt dat het bij ons gestackt was, is een raadsel.. Want ik denk dat wij dat nog altijd het beste weten.
Je zult misschien 5 dorpen tegen het front van Mercy. bedoelen, of misschien T.N leden.
Als wij alles hadden kunnen stacken, hadden jullie de 41 dorpen afpakken van ons nooit behaald.

Maar goed, meneer ozewizewozedinges wil toch altijd zijn gelijk hebben, dus have fun en vecht het uit op het slagveld :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Simpel joh, effe jezelf herhalen: 'het is en blijft een zwakke actie'. Wat is er zwak aan? Er is toch niks, maar dan ook niks mis met de openingsaanval beginnen? Dus houd op met het herhalen van je stelling, want ik heb je zojuist uitgelegd dat het niet zo is. Wat triest is, is de manier waarop Done de BG verbrak, met die stomme smoesjes.

Enneuh.. jullie 12k clears hebben niets gepresteerd :)

Dan zal ik mezelf verder niet meer hoeven herhalen denk ik..

M`n standpunt is duidelijk ;)

Verder wens ik jullie veel suc6.
Die 12k clears zijn nog maar het begin van een lange strijd :D:D
Met of zonder suc6.
Ze zijn altijd leuk om te sturen.
 

DeletedUser

Guest
Ga toch weg met je slachtofferrol man. De beschuldiging 'jullie hebben stiekem voorbereid, terwijl wij in de veronderstelling waren, dat alles koek en ei is,' is wel een heel voor de hand liggende moddergooistrategie. Toen jullie de BG verbraken, kregen jullie al een mentaal orgasme bij de gedachte lekker uit te breiden via Ice nu 'ze toch bezig zijn met verdedigen tegen Mercy' onder het mom: 'Boehoe 2 continenten verderop zitten jullie in de wèèèèhèèhèèèg'.

Als je een smoesje verzint, omdat je meent dat je inmiddels sterk genoeg gegroeid bent om je bondgenoot en bliksemafleider van je af te werpen, dan kun je dit beter doen op gefundeerde basis. Anders maak je jezelf belachelijk en ik heb geen probleem dit voor je te onderstrepen.

Als je gaat onderhandelen over een zogezegd probleem, kun je redelijkerwijs niet met de belachelijke bewering komen a la 'ik heb een mening en jij hebt een mening en dat behoor je te accepteren'. Sinds wanneer heeft dat enige waarde? Een standpunt is gebouwd op een aantal premissen en graaf en ik hebben die direct onderuit geschopt met bijgevolg weg geldigheid van de mening. (En dat is ook een opsteker voor jou, 13Lad3R, telkens zeggen 'dit is mijn standpunt, punt uit' interesseert niemand iets, zeker niet als het standpunt te gronde wordt gericht.) Als je ons dan gaat vertellen dat 'het onderhandelen zo niet werkt', is dat slechts een naïeve opmerking die getuigt van elk gebrek van empathie in andermans standpunt of überhaupt elke kritiek omtrent je eigen standpunt.

Done pretendeerde een probleem te hebben, en dat dit probleem bestond door de aanwezigheid van bondgenoot Ice. Dit probleem werd ten eerste kunstmatig gemaakt, zou ten tweede het komende jaar geenszins aan de orde zijn en werd niet door Ice veroorzaakt.

Ten slotte heb ik sterke aanwijzingen dat het bondgenootschap om heel andere redenen werd verbroken. Ten eerste waren jullie als bondgenoot tamelijk bagger. Ofschoon bergen OS werden beloofd, wanneer melding werd gemaakt van massa-aanvallen, werden 95% van de verzoeken genegeerd en zijn - geloof ik - alle topics die ren ren had opgestart over os - nadat deze was beloofd door o.a. ingez - gewoon volledig genegeerd door done. Een paar honderd verdedigingsdorpjes hebben inderdaad tijdelijk hier gestaan om aanvallen van lange afstand op te vangen, maar daarvoor moesten we echter speciaal spelers aanspreken.

Verder hebben we eens samen aangevallen, op scooby doo2 bijvoorbeeld, weet je nog? Dit was echter voor ons geen target, maar jullie hadden om de een of andere reden hulp nodig. Ondanks dat we hier niet toe waren verplicht, zijn we - na herhaaldelijk verzoeken - jullie te hulp geschoten. Binnen een dag heeft Ice weten te organiseren om vanuit alle accounts alle beschikbare clears te sturen. Het resultaat? Done edelde misschien vijf dorpen.

Ten tweede werden de beetjes OS die bij ren ren stonden zeer snel teruggehaald, nadat ingez het gesprek begon met graaf en zij haar zin niet kreeg (wat inhield dat Ice 20% van zijn dorpen mocht afstaan op een plek die twee continenten van Done af lag). Er was niks afgesproken, er was niks gezegd over de toekomst en het eventueel beëindigen van het bondgenootschap, alleen graaf had op dat moment nog ingez' argument afgeschoten. Maar blijkbaar was toen binnen Done! al afgesproken dat de OS teruggehaald moest worden, want verschillende spelers deden dit op dezelfde dag. Sterker nog, op het moment dat wél werd afgesproken het bondgenootschap om te zetten in een tijdelijke NAP, was alle OS al verdwenen.

Ten slotte zijn vier spelers nog in de week dat het bondgenootschap verbroken werd, naar graaf komen jumpen. Vroeger lag slechts kooi hier, inmiddels zijn hier clustertjes gemanifesteerd van wescha, ingez, i.s.g. en Carlo 10. Dit staat wederom haaks op het zogenaamde argument dat Done wilde uitbreiden en dat dit de reden was het bondgenootschap stop te zetten. Kennelijk meende Done dat het dus wél noodzakelijk was Ice te komen kapotmaken, bijvoorbeeld omdat we eng zijn.

Jullie blijven onophoudelijk stomme smoesjes verzinnen. Afgezien van het jumpen, stacken aan het front, wat heel overduidelijk de stand van zaken was, heb je hier het volgende bewijs.

wescha op 25.02. om 15:05 uur
We wisten enigsinds al dat er wat stond te gebeuren, dus daar hebben we al voortijdig op kunnen anticiperen.

Graaf098 op 25.02. om 15:09 uur
Zeg nou eerlijk, je bent niet voor niks tegen de grens met ons gejumpt.

wescha op 25.02. om 15:11 uur
neej, ben zeker niet voor niks gejumpt.
 

DeletedUser

Guest
Je maakt van een Mug een Olifant!!

Suc6 verder met de oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Je maakt van een Mug een Olifant!!

Suc6 verder met de oorlog.

Jullie waren toch degenen met het probleem:eek:? Kun je geen inhoudelijk antwoord produceren, dan kom je wel met een of andere voor de hand liggende one-liner. Toedeledokies dus maar, als je niks weet je melden om je mee te verdedigen.
 

DeletedUser52311

Guest
Ons front gestackt? Nee nooit! Sterker nog, geen een dorp. Hoog uit dorpen tegen Mercy toen. ;)
En dan nog maar zo weinig dorpen gepakt, ondanks dat jullie voor staan, toch weinig voor een voorbereidende aanval waar wij niks op voorbereid hadden.
Verder sluit me bij 13 aan.

Oorlog zal nog lang duren, en Graaf daalt ook hard in punten ;)

Ik snap uit het verhaal dat Done. de bg heeft verbroken heeft verbroken en nu lees ik dat ze geen enkel dorp aan het front met ice gestackt hebben. nu is mijn vraag, welke stam is zo gek om een bg te verbreken terwijl hun grens nog niet gestackt is??
Ik snap dat even niet, misschien wil iemand het mij even uitleggen.
 
Bovenaan