TWw - wereld 1

DeletedUser20001

Guest
Hallo mensen,

Ik ben jullie nieuwe TWW reporter voor W1. Sommige zullen mij al wel op de forums voorbij hebben zien komen, maar voor degene die mij nog niet kennen: ik ben Stijn, 23 jaar oud en speel al enkele jaren TW. Op W1 te vinden onder de naam Gunkland.

Heb je een goed idee om over te schrijven, kan je hier altijd iets plaatsen of mij ingame een pm sturen. Vanavond komt er weer een editie uit en daarin staat als het goed is al mijn eerste artikel.

Ik hoop op deze manier samen met jullie W1 nieuw leven in te blazen.

Groeten,

Stijn
 

DeletedUser20001

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Niemand iets leuks om over te schrijven? Dan verzin ik zelf wel wat :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe schrijver

veel succes al nieuwe reporter komt er eindelijk nog eens wat over w1 in het weekblad :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Je kan misschien beginnen met een artikeltje over de leukste gebeurtenissen van het afgelopen jaar.
oa JDeVisser met z'n edelrecordje, de BBzee die weggeebt is, de stammen waar Dona niet langs geweest is, GoSews vs Glory...

Kan toch niet dat je als insider géén inspiratie hebt.:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Je kan misschien beginnen met een artikeltje over de leukste gebeurtenissen van het afgelopen jaar.
oa JDeVisser met z'n edelrecordje, de BBzee die weggeebt is, de stammen waar Dona niet langs geweest is, GoSews vs Glory...

Kan toch niet dat je als insider géén inspiratie hebt.:)

Na 4 weken ben je uitgezongen, trust me...
 

DeletedUser4374

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Vergeet uiteraard de keiharde Ownage van TRF tegen Br0n niet :p
 

DeletedUser22322

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Het is lang geleden, dat wereld 1 weer eens in het weekblad stond.
Ik ben dus wel blij met een nieuwe reporter.
En wens je daarmee veel succes.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe schrijver

veel suc6
en als je goed kijkt zijn er genoeg dingen om te vertellen
 

DeletedUser

Guest
Re: Nieuwe schrijver

4 weken, 4 artikels

Tegen die tijd zal de reporter toch op z'n eentje verder kunnen, niet? ;)

Neenee, ik bedoel dat het na 4 weken al moeilijk wordt om iets interessants te schrijven op werelden waarop over het algemeen zeer weinig gebeurd.
Een idee alleen is niet altijd genoeg, je moet dat artikel nog in voldoende tekst kunnen omzetten en dat begint echt moeilijk te worden op een verouderde wereld na een korte periode.
 

DeletedUser27580

Guest
Re: Nieuwe schrijver

W1 bestaat al zolang kan me niet voorstellen dat er niet te melden is. begin desnoods met een geschiedenis qua gebeurtenissen.
 

Deleted User - 44652

Guest
Re: Nieuwe schrijver

4 weken, 4 artikels

Tegen die tijd zal de reporter toch op z'n eentje verder kunnen, niet? ;)

je kan altijd topstammen naar hun geschiedenis en hun weg naar de top vragen ;) Wij hebben het erg interessant gehad namelijk ;)
 

DeletedUser20001

Guest
Re: Nieuwe schrijver

1ste artikel is ingediend en komt in de volgende uitgave
 
Bovenaan