TWw - wereld 1

DeletedUser20001

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Leuk artikel, eindelijk w1 in het TWW

het volgend artikel is weer geplaatst, jammer dat alleen het wereldkaartje van glory against gosesw het niet doet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Zouden jullie een clustercontest leuk vinden?
 

Deleted User - 44652

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Is goed, ik heb gewoon failclusters xD en geen daarvan is ontwikkeld door mijzelf :O
 

Deleted User - 44652

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Dus eigenlijk heb je gewoon een noob account :)

haha nee hoor, de echte eigenaar zou er prima mee overweg gekund hebben ;p
Alleen die is gestopt ;) En er zitten wel clusters tussen waarmee ik wat kan, alleen die zitten midden tussen de "nr 2. grootste vriend"-.-
 

DeletedUser20001

Guest
Re: Nieuwe schrijver

haha nee hoor, de echte eigenaar zou er prima mee overweg gekund hebben ;p
Alleen die is gestopt ;) En er zitten wel clusters tussen waarmee ik wat kan, alleen die zitten midden tussen de "nr 2. grootste vriend"-.-

Je bedoelt OVI, naja als die een mass op jou gooien dan is het denk ook over en uit of niet?
 

Deleted User - 44652

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Je bedoelt OVI, naja als die een mass op jou gooien dan is het denk ook over en uit of niet?

Voor zo'n 150 dorpen wel ja, voor de rest niet denk ik, ligt & te ver weg, en de dicht bij stamclusters

welke stam ben jij iig? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12828

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Ik vind het een mooi artikel, bedankt master dat je het vrij sportief opvatte. Als je in het vervolg ook zo reageert op felicitaties ben ik helemaal blij met je :).
 

Deleted User - 44652

Guest
Re: Nieuwe schrijver

is idd een mooi artikel :D

edit

ik had je naam ook al opgezocht op W1, was er ook al achter jij NVC lid :p
 

Deleted User - 44652

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Correct, het grote NVC :D

haha ik ben het grote en zeer oude ~SOS~ :D met veel te veel leden -_-'

Krijg ik een PM van bunny90 waarin ie zegt dat ik misschien een keer naar een actieve stam moet overstappen xD
 

DeletedUser20001

Guest
Re: Nieuwe schrijver

haha ik ben het grote en zeer oude ~SOS~ :D met veel te veel leden -_-'

Krijg ik een PM van bunny90 waarin ie zegt dat ik misschien een keer naar een actieve stam moet overstappen xD

Zou misschien een goed idee zijn :D
 

Deleted User - 44652

Guest
Re: Nieuwe schrijver

wanneer ik het ingame gezien zou overleven zou ik het mss ook nog wel doen ja ;)

behalve dat ik natuurlijk de echte eigenaar heb beloofd dat alles wat ik doe in het belang van ~SOS~ was ;)

en nee, NVC ga ik niet heen, daar heeft de stam een bijna net zo'n hekel aan geloof ik als aan OVI ;p

&laila zou ergens anders nog een accountje regelen geloof ik ;) (nog een OVI-speler waar ik mee overweg kan :D)
 

DeletedUser20001

Guest
Re: Nieuwe schrijver

wanneer ik het ingame gezien zou overleven zou ik het mss ook nog wel doen ja ;)

behalve dat ik natuurlijk de echte eigenaar heb beloofd dat alles wat ik doe in het belang van ~SOS~ was ;)

en nee, NVC ga ik niet heen, daar heeft de stam een bijna net zo'n hekel aan geloof ik als aan OVI ;p

&laila zou ergens anders nog een accountje regelen geloof ik ;) (nog een OVI-speler waar ik mee overweg kan :D)

Hoezo heeft sos een hekel aan nvc?
 

Deleted User - 44652

Guest
Re: Nieuwe schrijver

Hoezo heeft sos een hekel aan nvc?

Nou nee dat niet, oorspronkelijk wilde we wat diplomatieke betrekkingen met jullie aanknopen, alleen toen vielen jullie in één keer gorila master aan xD dat viel niet zo goed... ik heb niets tegen jullie, de meeste andere ook niet ;) alleen over het algemeen moet je stamgenoten wel helpen he ;)
 
Reactiescore
660
nieuwe stam, nieuw artikel???
 
Bovenaan