TWw W16, Een nieuwe start

DeletedUser3368

Guest
Mekker hier, mekker daar.
Maar zelf een artikel schrijven, ho maar!
 

DeletedUser

Guest
Vind ik wel meevallen, denk eerder dat het hem in de vele plaatjes zit. Ik zat namelijk aan 2x de minimale hoeveelheid tekst:

W16: Een reden voor feest in tijden van oorlog

Aanstaande donderdag (01-12) bestaat onze (geliefde) wereld 16 precies twee jaar, een reden voor een feestje dus. Maar niet enkel dat komt aan bod, ook de volledige oorlogssituatie op wereld 16.

01-12-2009

Vanaf deze dag konden spelers een nieuwe- of extra wereld beginnen, wereld 16. Een van de weinige wereld met de instellingen waar de boerderijregel (tot 75.000 arbeiders) aanstaat. Een instelling die de wereld enigszins uniek maakt. Nu zijn we bijna twee jaar verder en geraken de top 20 spelers steeds dichter bij het magische getal met 7 nullen, de eerste stammen halen bijna de 150.000.000 punten (alweer? Kan ik niet met zekerheid zeggen) en er zijn nog maar 5 echt grote stammen.
We kunnen wel zeggen dat de wereld ver gevorderd is

Ca. twee jaar later

In een vergevorderde wereld, waar nog 5 echt grote stammen over zijn is het vrij logisch dat de stammen een lastig onverwaarloosbaar front met elkaar hebben en dat betekent: Oorlog!
Vandaag de dag zijn er verscheidene oorlogen bezig, welke ik voor jullie is in kaart ga brengen en bespreken.

Nilva vs. Astra*

Een oorlog tussen de huidige nummer 1- en 2 stam, best interessant. Twee grootmachten die elkaar de speren uit het dorp willen slaan. De oorlog is al een redelijke tijd aan de gang, niet zo lang als die van 40+ vs. Astra*, maar de oorlog stamt nog van voor de

Zoals hierboven te zien is, heeft Nilva een flinke voorsprong op Astra* wat betreft overgenomen dorpen. Echter zijn verschrikkelijk veel van deze overnames gedaan op een uit-Nilva-gerecruit-account. De discussie over of het een ‘verlies of winst’ voor Astra* is verschijnt nog vaak op het AF, of het ook degelijk een verlies of winst voor Astra* is laat ik in het midden (ik doe er dus geen uitspraken over).

De meest recente ontwikkelingen in deze oorlog is dat Veduki, een oud High5² account, dorpen overneemt van .Totally spies, na zelf een redelijk aantal dorpen te zijn verloren. Ook zien we enkele overnames van Astra* op y-man en fr33 kil4h.

Of Astra* de statistieken nog kan rechtrekken zullen we in een later tijdperk te zien krijgen.

40+ vs. Astra*

Een oorlog die al “eeuwen” aan de gang is en nog niet gestreden lijkt. 40+ is (of was, ik weet niet wat de rest er nu van vind) een stam die altijd gedreven is. Ook al lijden ze verlies, ze blijven gaan. Een sterke factor die eigenlijk onmisbaar is. Dat is wat terug te zien is in deze oorlog.

[Het plaatje van de oorlogsstatistieken tussen 40+ en Astra* heb ik nog niet ontvangen]

De meest recente ontwikkelingen in deze oorlog is dat Dimanuz van 40+ nog steeds verliezen lijdt. Voor de rest is er weinig actie op te merken, enkel dat Janfree 1 dorpje heeft verloren aan 40+.

FUL vs. 40+

Eén van de nieuwste oorlogen van het moment, de oorlog is al circa 40 dagen bezig.

Hierboven zijn de statistieken van gisteren (zondag) te bekijken en iets wat mij opvalt is de grote hoeveelheid ODD van 40+ en daarbij de ODA van FUL. Veel troepen die zijn gesneuveld voor de 119 nieuwe dorpen voor FUL.

De meest recente ontwikkelingen in deze oorlog zijn niet heel spannend, enkel het dorpenverlies bij tomman228 tikt door. En 40+ neemt zo hier en daar een dorp over van Tinkywinky755 en Sylar FTW.
 

DeletedUser

Guest
Mekker hier, mekker daar.
Maar zelf een artikel schrijven, ho maar!

Ik geef gewoon een beargumentatie waarom ik het een mager stuk vind.
Dat is niet mekker mekker, dat is mijn mening. En ik heb het gevoel dat aan dit stuk niet zoveel aandacht is besteed als aan andere.
Maar oke dat is mijn gevoel bij dit stuk.

Misschien is er wel veel tekst, maar verdeeld over teveel korte onderwerpen.
Waardoor het per onderwerp toch wel erg mager is, maar dit is mijn mening. Die hoef je niet te delen, maar yero kom dan met beargumentatie waarom het wel een goed stuk is.
Want zeggen dat je het anders zelf maar moet doen is een beargumentatie van lik me vestje..
 

DeletedUser

Guest
Ik vind interviews altijd leuk om te lezen :) ( tip :D)

Vraag dan enkel mij niet, vind niemand leuk :p

Spongerob op 21.08.2011 om 16:01 uur
Citeren Bewerken Verwijderen
Mooi artikel!

Aan de respectloze en onware reactie van Totally spies kan jij als schrijver weinig aan doen natuurlijk.

darkruler09 op 21.08.2011 om 17:09 uur
Citeren Bewerken Verwijderen
Indd. Spijt dat ik dat artikel gelezen he (Het is wel mooi gemaakt!)
Maar de arrogantie druipt er weer vanaf pff.

besuikerd op 21.08.2011 om 18:29 uur
Citeren Bewerken Verwijderen
mooi artikel, mn complimenten

Ik vraag me toch af waar robbie de inspiratie voor z'n onzin blijft halen ^^
_________________________________________________________
Fré - besuikerd
Nil Volentibus Arduum - Nilva

~Het verleden is de fakkel die de weg naar de toekomst verlicht.~
 

DeletedUser

Guest
Ow ja, ik ging nog stukje insturen voor sollicitatie voor Tww.
Iemand een suggestie?
 

DeletedUser

Guest
Mekker hier, mekker daar.
Maar zelf een artikel schrijven, ho maar!

Ik vind dit altijd zo'n stomme opmerkingen..

"Schrijf er zelf maar eentje".

Niet iedereen heeft een perfecte grammatica, weet wanneer er een punt, punt-komma of een aanhalingsteken moet staan.

Kritiek is er niet voor niks. Dat is meestal opbouwend. Maar niet iedereen kan schrijven. Niet alleen omdat ze het Nederlands niet beheersen, maar omdat ze gewoon simpelweg - klinkt dom -, niet kunnen schrijven.

Je mag dan nog steeds kritiek geven, natuurlijk. Waarom niet?
 

DeletedUser56329

Guest
Ik vind dit altijd zo'n stomme opmerkingen..

"Schrijf er zelf maar eentje".

Niet iedereen heeft een perfecte grammatica, weet wanneer er een punt, punt-komma of een aanhalingsteken moet staan.

Kritiek is er niet voor niks. Dat is meestal opbouwend. Maar niet iedereen kan schrijven. Niet alleen omdat ze het Nederlands niet beheersen, maar omdat ze gewoon simpelweg - klinkt dom -, niet kunnen schrijven.

Je mag dan nog steeds kritiek geven, natuurlijk. Waarom niet?

Schrijven kun je leren... En opbouwend?! In wat voor fakkel wereld leef jij dat je denkt dat hier opbouwende kritiek is geweest?!

Oftewel, tips zijn welkom, afbranden niet.

En inderdaad, als je ontevreden bent 'en dat hij niet hoort te schrijven voor tww', is het behoorlijk als je bewijst dat het vele malen beter kan.
 

DeletedUser35742

Guest
Schrijven kun je leren... En opbouwend?! In wat voor fakkel wereld leef jij dat je denkt dat hier opbouwende kritiek is geweest?!

Oftewel, tips zijn welkom, afbranden niet.

En inderdaad, als je ontevreden bent 'en dat hij niet hoort te schrijven voor tww', is het behoorlijk als je bewijst dat het vele malen beter kan.

Nee. Zoals .Jimi terecht aangeeft heeft niet iedereen 'schrijftalent', en nog minder mensen hebben interesse in schrijven voor het TWW. Het is dus prima mogelijk om commentaar te leveren zonder het zelf beter te kunnen of willen doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit altijd zo'n stomme opmerkingen..

"Schrijf er zelf maar eentje".

Niet iedereen heeft een perfecte grammatica, weet wanneer er een punt, punt-komma of een aanhalingsteken moet staan.

Kritiek is er niet voor niks. Dat is meestal opbouwend. Maar niet iedereen kan schrijven. Niet alleen omdat ze het Nederlands niet beheersen, maar omdat ze gewoon simpelweg - klinkt dom -, niet kunnen schrijven.

Je mag dan nog steeds kritiek geven, natuurlijk. Waarom niet?

Daar is een spellingcontroleur voor, gelukkig. Alhoewel er inderdaad kritiek mag zijn, maar dan wel zo dat ik/schrijvers wat mee kan. Niet van dat gezaag: Je bakt er niks van! Slecht!
 
Bovenaan