TWw W16, Een nieuwe start

DeletedUser50831

Guest
leuk artikel bappos, maar jammer dat je nonkel niet onder vuur nam

het clustercontest artikel vind ik erg geslaagd, leuk om te lezen die uitleggen (als zit je er bij mij ietsjes naast^^)
 

DeletedUser

Guest
Welles :p. Eiglk zit ik nu nog steeds bij H5, niet bij High5². En ach, geen enkele leider heeft zijn loyaliteit echt bewezen, op die van 40+ na (Darkruler buiten beschouwing gelaten). Ook jij niet grote held.

Ik niet?:eek:
 
Reactiescore
1.089
Leuk artikeltje bappos, idd jammer dat je nonkel niet wat harder had aangepakt dan had buitenwerelds publiek wel harder gelachen :p
 

DeletedUser52573

Guest
Belachelijk nietszeggend artikel eigenlijk... Ik eis een column over bappos, ik zal alvast de voorzet geven !

....
 

DeletedUser

Guest
Mijn artikeltje staat er toch? :)

Ik had het over her feit dat je zegt dat ik niet meer mijn loyaliteit heb bewezen dan jou zo even hap snap.
Terwijl ik naar alle stammen in de wereld had kunnen gaan en toch Astra nu al dik een jaar leid. Vond het dus eigenlijk redelijk beledigent, en zou graag enige beargumentatie willen...
 
Reactiescore
1.577
Ik had het over her feit dat je zegt dat ik niet meer mijn loyaliteit heb bewezen dan jou zo even hap snap.
Terwijl ik naar alle stammen in de wereld had kunnen gaan en toch Astra nu al dik een jaar leid. Vond het dus eigenlijk redelijk beledigent, en zou graag enige beargumentatie willen...

Je hebt het niet meer, maar ook niet minder bewezen.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het niet meer, maar ook niet minder bewezen.

Volgens mij heeft hoki eerder nog aangeboden naar FUL te gaan.
Weet je wat ik met de uitnodiging van Veduki deed om naar H5 te gaan, benzine en de fik erin :eek:
Spreekwoordelijk natuurlijk :eek:
 
Reactiescore
1.089
Leuk stuk heb alleen een aanvulling op de oorlog tussen 40 + en astra.

Janfree staat al een paar weken onder constante aanvallen van vooral punisherz maar ook van theorangemachine en dimanuz op een clustertje met hoogstens 40 dorpen. Over en weer aanvallen, en vooral worden er veel edels gesniped aan de astra (janfree) kant helaas is er 1 dorpje overgenomen, zoals vandaag is er ook weer een dorp gebacktimed door janfree, op een dorp dat punisherz had overgenomen.
 
Reactiescore
1.089
Meer navraag bij de stammen zou wel enigzins kunne helpen om de loop van de oorlogen uitgebreider en beter te schetsen

Ook mee eens (meer over actuele oorlogsgbeurtenissen). Maar ik denk dat je het beter meer in de richting van het 2 jarig bestaan van w16 had kunnen schrijven. En niet alleen maar over oorlogen. Voor een neutrale kijker is het wel spannend/leuk hoe de oorlogen op w16 verlopen/verliepen
 
Bovenaan