TWw W16, Een nieuwe start

DeletedUser35742

Guest
Ik weet niet of ik me licht verontwaardigd of licht geprikkeld moet voelen door dat artikel...
 

DeletedUser

Guest
Artikel van signum goed, van liljohn slecht. Sorry lil-john, ik moest lachen bij het stukje over Nilva, maar 40 + en Ful tjaa.
+ wil ik de europeaan zijn :(
 

DeletedUser3368

Guest
Op het forum is Yeronimo vaak net te lief, waardoor iedereen hem mag. Vroeger had Yeronimo nog al die complimenten verzameld op zijn profiel, alleen de lijst werd zo groot dat hij zijn tenen kon soppen in het slijm wat iedereen had verzameld.

Dat is enige stukje waar ik me wel in kan vinden :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het stukje van Lil John wel een leuke parodie dus ook zeker mijn complimenten.
Enkel ben ik gedegradeerd tot chinees, weet dan niemand dat de Groot Khan een Mongoolse titel was :(
 

DeletedUser16768

Guest
Over een subjectief mening gesproken bij het artikel van lil-john...

ik snap het artikel niet van Lj,achja.

Ik weet niet of ik me licht verontwaardigd of licht geprikkeld moet voelen door dat artikel...

Come on, beetje lachen :D. Artikel is niet heel serieus bedoeld hoor ;)

Artikel van signum goed, van liljohn slecht. Sorry lil-john, ik moest lachen bij het stukje over Nilva, maar 40 + en Ful tjaa.
+ wil ik de europeaan zijn :(

Kijk ff naar de kaart van W16 en denk dan nog maar eens waarom je niet de europeaan bent ;).

Ik vond het stukje van Lil John wel een leuke parodie dus ook zeker mijn complimenten.
Enkel ben ik gedegradeerd tot chinees, weet dan niemand dat de Groot Khan een Mongoolse titel was :(

Dank u :)
 

DeletedUser

Guest
Vind het btw wel grappig hoe je de loyaliteit van Bequiling benoemt.
Terwijl dit de enige leider van het groepje is die zijn stam ophief omdat hij H5 niet kon repareren/verdedigen.
Maar als oud H5 lid zal ik je het vergeven ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Vind het btw wel grappig hoe je de loyaliteit van Bequiling benoemt.
Terwijl dit de enige leider van het groepje is die zijn stam ophief omdat hij H5 niet kon repareren/verdedigen.
Maar als oud H5 lid zal ik je het vergeven ;)

Bij een artikel als die van mij, moet je niet zoveel serieus nemen. Ook dat stukje is als parodie bedoelt ;).
 

DeletedUser3368

Guest
Bij een artikel als die van mij, moet je niet zoveel serieus nemen. Ook dat stukje is als parodie bedoelt ;).

Dan had je de laatste in het rijtje ook negatief moeten noemen, dan had het geslaagd geweest en had je iedereen in slecht daglicht gesteld.
Kortom niet gelukt in mijn ogen voor het breder publiek. Al bewonder ik je schrijfstijl ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Dan had je de laatste in het rijtje ook negatief moeten noemen, dan had het geslaagd geweest en had je iedereen in slecht daglicht gesteld.
Kortom niet gelukt in mijn ogen voor het breder publiek. Al bewonder ik je schrijfstijl ;)

Hoezo heb ik Nonkel Jos niet slecht daglicht gesteld dan. Net zoals bij Groot Khan iets verborgen, maar als je goed leest zie je wel wat "steken".

Ik geloof wel dat ik maybe wat minder hard ben. Heb je gelijk in ;).
Verder bedankt voor je compliment:). Was zelf ook wel tevreden met artikeltje, al zeg ik het zelf.
 
Bovenaan