TWw stelling

DeletedUser17931

Guest
Ik vind het een erg goede stelling.
Er kunnen flink wat menings verschillen uikomen.
maar wat ik mis op het Algemene TW forum is dat er in elk topic wel OFF-Topic wordt gegaan. Erg jammer:(
 

DeletedUser16557

Guest
Ik vind het een erg goede stelling.
Er kunnen flink wat menings verschillen uikomen.
maar wat ik mis op het Algemene TW forum is dat er in elk topic wel OFF-Topic wordt gegaan. Erg jammer:(

Gelukkig draag jij daar niet aan mee:rolleyes:

Ontopic:
Ik ga morgen ook maar eens een leuk stukje schrijven:D.
 

DeletedUser

Guest
Alle 20 spelers van Child zijn 10 uur later begonnen dan de rest

uhuh so? ik ook en zelfs nog later.



nu is die top nog zo fragiel dat je je er echt kapot kan op staren, zoveel veranderingen zijn er, je zou zelfs geen troepen meer durven maken !! :buit: lukt ook zonder troepen zeker:confused:
 

DeletedUser7025

Guest
Alle 20 spelers van Child zijn 10 uur later begonnen dan de rest

uhuh so? ik ook en zelfs nog later.



nu is die top nog zo fragiel dat je je er echt kapot kan op staren, zoveel veranderingen zijn er, je zou zelfs geen troepen meer durven maken !! :buit: lukt ook zonder troepen zeker:confused:

Dan is ongeveer heel de top 10 later gestart? Ik ben zelf ook pas rond 5/6 uur gestart.
 

DeletedUser

Guest
Alle 20 spelers van Child zijn 10 uur later begonnen dan de rest

uhuh so? ik ook en zelfs nog later.



nu is die top nog zo fragiel dat je je er echt kapot kan op staren, zoveel veranderingen zijn er, je zou zelfs geen troepen meer durven maken !! :buit: lukt ook zonder troepen zeker:confused:

Ja, waarom geloof ik dat niet? :rolleyes:
Misschien omdat je dichter bij de kern ligt dan ik, maar ja wie ben ik ... ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er zijn veel mensen later begonnen,, gewoon omdat het school was :rolleyes:

Logisch of niet ?
 

DeletedUser

Guest
Dan is ongeveer heel de top 10 later gestart? Ik ben zelf ook pas rond 5/6 uur gestart.

Dat je dat nog moet vragen lol. Ik merk laatste tijd wel dat men hier zo goed is in conclusies trekken.

" Child is om 21.00 begonnen "
" Heiki nog later "

" 9 mensen van top 10 zijn Child mensen "
" Heiki is de 10e "

Conclusie: Top 10 is later gestart.

Nou, lijkt me niet zo moeilijk toch gehaktbol? Ik zou haast willen zeggen: Goed researchwerk heb je geleverd! Een echte reporter waardig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou graag even duidelijk maken dat ik deze stelling wel uitgevonden heb, maar er nog geen mening heb overgegeven!

ik zie nog wel ofdat ik een mening erover geef, want inderdaad: het is een moeilijke stelling.
 

DeletedUser4520

Guest
Dit is voor W10; maar eigenlijk voor elk begin van een wereld. de top 10: vaak hebben die veel punten door hoofdgebouw en smederij, maar die heb je de eerste dagen totaal niet nodig. is dat dan puntengeilen ?

Nee.. Je maakt je hoofdgebouw even 10 kazerne 5 smederij 10 en je begint aan lc terwijl iedereen nog met speer/zwaard bezig is..
 

DeletedUser7025

Guest
Dat je dat nog moet vragen lol. Ik merk laatste tijd wel dat men hier zo goed is in conclusies trekken.

" Child is om 21.00 begonnen "
" Heiki nog later "

" 9 mensen van top 10 zijn Child mensen "
" Heiki is de 10e "

Conclusie: Top 10 is later gestart.

Nou, lijkt me niet zo moeilijk toch gehaktbol? Ik zou haast willen zeggen: Goed researchwerk heb je geleverd! Een echte reporter waardig.

Euhmm, misschien stond ik ook in de top 10 toen ik dat zei? Maar het was inderdaad een goeie conclusie he!
 
Bovenaan