TWW Poll: Wie heeft de mooiste Cluster van W8!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste spelers van W8. Voor het artikel van volgende week heb ik ook jullie input nodig. Daarom deze topic/enquete.
Hieronder zal ik een plaatje posten waarop 10 stamclusters worden gemarkeerd in een kleur en een cijfer. Dit gaat om de top 10 stammen.

Wel wil ik benadrukken dat dit gaat om de mooiste stamcluster, niet om de populairste stam. Dus kijk objectief naar de verschillende clusters en stem dan op het nr waarvan jij vindt dat die cluster het mooiste is. Deze topic sluit op vrijdagavond 7 januari 2011 om 23u59:59. Het resultaat en volgorde zullen dan verwerkt worden in ons artikel van volgende week. Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Het kaartje:

2eck76s.jpg


De poll:

Poll: Welk Cluster vind je het mooist?
Cluster 1
Cluster 2
Cluster 3
Cluster 4
Cluster 5
Cluster 6
Cluster 7
Cluster 8
Cluster 9
Cluster 10
 

DeletedUser

Guest
Clusters 2 en 5 liggen er erg overduidelijk mooi bij. Tenminste dat vind ik, maar ja, ik houd ook van rondingen. ;)

Maar ik vind ook cluster 7 vanwege de strategische ligging erg erg netjes uitzien. Er zitten nog een paar gaten in (nee, nu geen flauwe grap), maar dan ligt het keurig tegen twee randen. Dat is een groot strategisch voordeel.

Ik wacht nog even met stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Objectief op 5 gestemd.

Komt er ook een TWW Poll voor mooiste cluster van spelers individueel? Lijkt me wel logisch. :)
 
Reactiescore
14
Dan hoeven we maar 4clusters te nomineren:

Emuk
Nec-europa
Demo73
Bladieblaat

Maar kunnen we wel doen :)
 

DeletedUser

Guest
ik vind nr 5 en 10 ook mooiste.

moeilijke keuze, maar vind 10 leuker:)
 

DeletedUser

Guest
Objectief op 5 gestemd.

Komt er ook een TWW Poll voor mooiste cluster van spelers individueel? Lijkt me wel logisch. :)

Het idee is heel goed. En dat gaan we zeker uitwerken. We gaan evt wel enkele randvoorwaardes (bv alles moet in 1 cluster liggen).


Dan hoeven we maar 4clusters te nomineren:

Emuk
Nec-europa
Demo73
Bladieblaat

Maar kunnen we wel doen :)

er zijn er toch meer dan die enkele hoor...:p


Da phoenix heeft er een heel mooi, verder heeft ook chiela er een heel mooi :)

Thx
 

DeletedUser21870

Guest
zowel cluster 2 als cluster 5 liggen er wel mooi rond bij, de rest is te verspreid of heeft teveel gaten.
mijn keuze gaat toch uit naar 5, omdat die geen inham heeft, iets wat wel het geval is bij nummer 2.
 

DeletedUser24618

Guest
5 en 10 hebben de mooiste dichtheid, m'n voorkeur gaat naar 5 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan