TWTotal Renewed => TWSpeeds

Reactiescore
746
Beste... iedereen,

Zoals jullie over de laatste dagen gemerkt hebben werkte TWTotal niet meer en dat was de oorzaak tot veel drama ;)

Intussen hebben we gezocht naar andere alternatieven, en bleek er niets beters uit de bus te komen dat TWTotal ongeveer na te maken.
Daarna hebben Joren (@Moonlight ) en ik, in samenwerking met @tim010 TWSpeeds op poten gezet.

Deze bevat dezelfde functionaliteiten als TWTotal, de site is vernieuwd. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Graag plaats ik er wel de volgende opmerking bij:
TWSpeeds is ontwikkeld als een individueel project van Joren en mezelf. Dit project staat LOS van onze positie als TWTeamlid, en staat LOS van InnoGames. Elke mogelijke update die deze site 'kapot' maakt is dus NIET te verhalen op InnoGames/TWTeam. Hiervoor zal je bij mij en Joren moeten aankloppen ter verbetering. Tevens is deze site ontwikkeld in onze privétijd en zal hij ook onderhouden worden in privétijd. Niet non-stop dus ;)


Feedback altijd welkom.

Op dit moment is enkel de NL market ingevoerd. We voeren andere markten (FR, RU, CZ, HU, ....) tegen het week-end in.

<<<<< NAAR TWSpeeds! >>>>
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
604
Feedback:

Maak de banner clickable, dus dat je zoals Reddit op de homepagina komt. Dit is denk ik iedereen wel gewend (zo is het ook op he twforum.)

En maak de startpagina de seizoensladder, is voor iedereen veel intressanter dan de rondes die atm bezig zijn.

Verder wil ik jullie bedanken voor dit mooie alternatief! Ziet er goed uit, maar er is altijd wel plek voor verbetering dus het is fijn dat we nu ook daadwerkelijk mensen kunnen aanspreken.
 
Reactiescore
2.490
Bedankt voor al het harde werk Joris! Zeker gezien je dit in je vrije tijd gedaan hebt...

Nuja, we hebben je wel als CM gemist hoor :'(
 
Reactiescore
746
Feedback:

Maak de banner clickable, dus dat je zoals Reddit op de homepagina komt. Dit is denk ik iedereen wel gewend (zo is het ook op he twforum.)

En maak de startpagina de seizoensladder, is voor iedereen veel intressanter dan de rondes die atm bezig zijn.

Verder wil ik jullie bedanken voor dit mooie alternatief! Ziet er goed uit, maar er is altijd wel plek voor verbetering dus het is fijn dat we nu ook daadwerkelijk mensen kunnen aanspreken.

Thx! We bekijken de opties daarover :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Wauw, ik stond werkelijk versteld toen ik die site open klikte :eek: Ben zelf totaal geen speeder dus ken er weinig van, maar altijd wel geïnteresseerd in een mooi technisch script project.
Een zeer mooie en al ver gevorderde start van een prachtig project, mijn complimenten aan Poo en iedereen die er aan meegewerkt heeft ;) Keep up the good work !
 
Reactiescore
746
FYI: We hebben zonet ook de markten TR, DE en UK toegevoegd aan TWSpeeds. We hebben hierbij ook een hele hoop code aangepast. Na enige tests blijkt alles te werken, maar als je opmerkt dat iets niet goed functioneert, laat het ons zeker weten!
 

DeletedUser69389

Guest
Is het geen idee om dit topic een sticky te geven? Zou zonde zijn als het in alle aankondigingen van speeds verloren zou gaan.
 
Reactiescore
746
De link bovenaan het forum (waar vroeger twtotal stond) is alreeds vervangen door de nieuwe link. Is dat niet voldoende? (twtotal had ook geen stickied topic)
 

DeletedUser

Guest
De link bovenaan het forum (waar vroeger twtotal stond) is alreeds vervangen door de nieuwe link. Is dat niet voldoende? (twtotal had ook geen stickied topic)

poo, Ik had een vraagje, op uk speeds zijn ronde's: 3895 en 3896 nog niet bijgewerkt, en de rondes erna wel. Ik weet dat dit niet de weg is om jullie te bereiken, maar een andere manier wist ik niet:D

Btw, Keurige site:) leuk dat jullie dit hebben gedaan1
 
Reactiescore
746
poo, Ik had een vraagje, op uk speeds zijn ronde's: 3895 en 3896 nog niet bijgewerkt, en de rondes erna wel. Ik weet dat dit niet de weg is om jullie te bereiken, maar een andere manier wist ik niet:D
Klopt, we hebben hier nog een bug gedetecteerd die te maken heeft met het feit dat vroegere rondenummers later in tijd zijn op die markt waardoor deze niet updaten. Er is atm een fix in ontwikkeling die we snel hopen live te brengen :)

Bedankt voor je feedback!


(@Moonlight ik tag gewoon even medeontwikkelaar zodat hij hiervan op de hoogte is :) )
 

DeletedUser

Guest
Hartstikke bedankt, en nogmaals heel erg bedankt allen voor het maken van twspeeds:)
 

DeletedUser78277

Guest
Misschien is dit een leuk idee:

Een wereld speed competitie op basis van een team deathmatch

Teams bestaan uit bijvoorbeeld 10,15, 20 of misschien 25 mensen, net wat mogelijk is.
hoe is wedstrijd systeem opgebouwd?

Begint met een poel. 4 teams per poel. Wedstrijden zijn op zaterdag (i.v.m. beschikbaarheid). Winnaars van de poel gaan door naar de halve finale, winnaar van halve finale gaat naar de finale, winnaar van de finale is wereld kampioen en wint een prijs (pa bijvoorbeeld)

poel wedstrijden:
2 teams in een deathmatch van 4 uur
snelheid 400
iedere speler start met 50 uitgebouwde dorpen (10.019 punten)
bb 50 per speler (bouwsnelheid 100) dorpen zijn niveau 2
beginners bescherming 30 min
pa functies geactiveerd en draaien gelijk vanaf de start (gratis)
stam (team) met meeste punten wint
is een speler al zijn dorpen kwijt wordt deze uit gesloten van de ronden en kan pas weer in de volgende poel ronden mee doen

duur 3 zaterdagen per gewonnen ronde 1 punt. Stam met meesten punten wint

halve finale:
2 teams in een deathmatch van 8 uur
snelheid 350
iedere speler start met 50 uitgebouwde dorpen (10.019 punten )
bb 50 per speler (bouwsnelheid 50) niveau 3
beginners bescherming 30 min
pa functies geactieveerd en draaien gelijk vanaf de start (gratis)
stam (team) met meeste punten wint
is een speler al zijn dorpen kwijt kan deze alleen nog deel nemen als zijn stam de finale haalt

1 zaterdag winnaar gaat naar de finale


finale:
2 teams in een deathmatch dit eindigt als er nog een stam over is
snelheid 400
iedere speler start met 100 uitgebouwde dorpen (10.019 punten)
bb 100 per speler, dorpen zijn volledig uitgebouwd (10.019 punten)
beginners bescherming 30 min
pa functies geactieveerd en draaien gelijk vanaf de start (gratis)
stam (team) die als laatste overblijft wint

winnaar krijgt de prijs (bijvoorbeeld pa)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Verder zijn dat de grootste clownsrondes die er zijn :D

200 dorpen per speler aan team van 20 en dan last man standing spelen. Dit zijn geen speedrondes, wat jij hier voorsteld zijn eindfases van normale werelden aan een hoge snelheid. Als je eens veel punten wil halen, ga dan casual spelen.



Maargoed los daarvan, is hier geen fout gebeurd? Dit ODA lijkt/is vrij onmogelijk op een bashronde van 4 uur
https://twspeeds.com/rounds.php?round=319&order=oda
 
Bovenaan