1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

TWscripts.nl

Discussie in 'Scripts, Tools & Projecten' gestart door zeehond, 7. jun 2018.

Deel Deze Pagina

1. zeehond

zeehond

Lid geworden:
    1. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    46
    Wie is er hyped voor? Wie miste het al lang genoeg? Wie heeft er gestreden voor de comeback? Voor diegenen hebben we een kleine verassing: eindelijk is het dan zo ver, TWscripts.nl gaat weer online!

Op 1 jan 2018 heeft @Tuam besloten de site offline te halen. Een beslissing die spijtig genoeg niet door iedereen werd geapprecieerd, een beslissing die op vrij veel kritiek en bijna verdriet kon rekenen.
    Na een lange tijd zitten denken en maar geen stappen te nemen, heb ik besloten de gegevens betreffende de website aan Tuam te vragen.

Zodoende heb ik de site kunnen herstellen, een proces waar zeer veel tijd is in gekropen, maar uiteindelijk is het toch gelukt dit te realiseren desondanks de grote hoeveelheid scripts die opnieuw gekeurd moesten worden. Ook veel defecte scripts dienden weer gemaakt te worden, waardoor ze nu wel weer voor het grote publiek aangeboden kunnen worden.
    Ook willen we even een bedankje sturen aan het TribalWars-team (voornamelijk @Poo.) voor de enorme hoop scripts te keuren.

Wij hopen iedereen weer te kunnen helpen bij het vinden en maken van scripts!

Heb je echter nog vragen over scripts of het gebruik ervan? Aarzel niet, en stel ze ons!

Het nieuwe TWscripts team
    Ga naar de site

potje, The Minion, Qoboqob. en 19 anderen vinden dit leuk.
  2. Tuam

Tuam

Lid geworden:
    9. mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    31
    Roy, super!

Maar is deze post een dag te vroeg of is de site een dag te laat?

.Imaginary en zeehond vinden dit leuk.
  3. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    358
    Op tijd want:
    Hehehe :oops:

zeehond vindt dit leuk.
  4. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    728
    Het is een klein hypeje!
    Ik hoop mensen die vragen hebben daar ook snel van dienst te kunnen zijn maar vindt wel dat Roy 69 likes op zn post verdiend voor al zn werk!

zeehond vindt dit leuk.
  5. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    358
    Fixed it :cool:

Neen haha, Roy verdient alle faam die hem toebehoort want zulk bazenwerk moet beloond worden! :)

zeehond vindt dit leuk.
  6. Ultimate Angel

Ultimate Angel

Lid geworden:
    10. okt 2014
    Leuk Bevonden:
    133
    Super hiervoor echt mijn complimenten.

zeehond vindt dit leuk.
  7. .Imaginary

.Imaginary

Lid geworden:
    28. mei 2018
    Leuk Bevonden:
    9
    Super! Precies op het goede moment weer begonnen met TW ;)

zeehond vindt dit leuk.
  8. Pedrosa

Pedrosa

Lid geworden:
    25. jan 2014
    Leuk Bevonden:
    226
    Mooi zo en hopelijk zal dit gedeelte (scripts & tools) in stijgende lijn blijven groeien

zeehond vindt dit leuk.
  9. Zuur

Zuur

Lid geworden:
    18. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    426
    Ik vind het scriptlijst hier op het AF erg onduidelijk allemaal en ben daardoor ook gestopt met vele scripts te gebruiken. Ik ben jullie hier eeuwig dankbaar voor!

zeehond vindt dit leuk.
  10. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    772
    Veel succes

zeehond vindt dit leuk.
  11. Duckje

Duckje Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    16. nov 2006
    Leuk Bevonden:
    690
    Succes!

zeehond vindt dit leuk.
  12. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    374
    Dankje Roy, held!

zeehond vindt dit leuk.
  13. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    good job ;)

zeehond vindt dit leuk.
  14. Pimsie.

Pimsie. Tribe Mate Of The Year

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    2.209
    Helemaal super, aarzel niet om ooit wat hulp te vragen van de community bij het onderhouden van de website. :)

zeehond en underground tacticz. vinden dit leuk.
  15. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    336
    Goede middag,

Allereerst wil ik even kwijt dat ik het prachtig vind om te zien dat iemand zijn tijd hier in wilt steken, het is een zeer mooi gebaar richting de community.
    Anderzijds stel ik me wel vragen bij dit extra platform voor scripts. Is het wel een verbetering tegenover het huidige AF systeem? Is het nodig ? Gaat dit wel onderhouden worden ? Gaat het het script probleem in deze community oplossen ? ....

Het zal mijn wrs niet in dank afgenomen worden, maar als ik heel eerlijk ben dan had ik er een stuk meer van verwacht. Het was al lang geweten dat jullie er mee bezig waren en de veranderingen die er gebeurd zijn zijn miniem en soms zelfs niet goed. Het echte positieve is dat alle scripts nog een keer gekeurd zijn, maar mogelijk was het beter ze dan gewoon op het AF te posten... Ik verklaar mij zelf nog even nader door een paar specifieke zaken aan te halen:
    - De project beheerders: Ik ben er van overtuigd dat ze het goed bedoelen, maar ik ben er niet van overtuigd dat het de geschikte personen zijn. Geen enkel van hen heeft de nodige script kennis, Roy is volgens mij nog redelijk jong en dit merk je ook, er wordt beweerd dat er gewerkt wordt met de scripters en dat hun wensen gerespecteerd worden (bv als je vraagt scripts er af te halen / niet te verspreiden ed) maar langs de andere kant staat 1 van de team leden er om bekend met uitspraken als "Wanneer ik een script in handen krijg deel ik het met jan en alle man wat de scripter er ook van vind, dat is toch normaal zeker".
    - Kleinere schoonheidsfoutjes: Bepaalde dingen ivm tekst en design op de website die het onprofessioneel doen overkomen. Bv Help wordt ineens Hulp, geen gebruik van hoofdletters, uitleg steeds op dezelfde manier beginnen, tekst van de knoppen die niet verticaal gecentreerd staat, tabel header die te hoog is waardoor het visueel niet mooi oogt, hover effect om uitleg weer te geven (niet mobiel vriendelijk) en wanneer je op een userscript klikt staat er overal "Nog niks opgegeven, een omschrijving kun je op het AF doorgeven".
    - Veiligheid vs informatie. Informatief wordt er duidelijk weer gegeven bij de externe pagina's dat ze niet gekeurd zijn, dat is natuurlijk goed. Bij scripts wordt er gezegd dat ze gekeurd zijn en dat deze legaal zijn op .nl (vanaf je dat vermeld moet je ook zorgen dat dit 100% klopt!). Dit laatste staat ook bij scripts waarvan later de code wordt afgehaald vanaf een website van 3de, een website dus waar twscripts geen invloed op heeft en ten alle tijden gewijzigd kan worden waardoor het script van 1 dag op een andere dag ineens toch illegaal zou kunnen zijn.
    - Inhoud tabellen / scripts: Door heel even door de tabellen te kijken zie je al meteen dat er niet veel waarde gehecht wordt aan de Auteurs van scripts, dat vind ik persoonlijk respectloos tegenover de makers. Dan heb ik het over kleine dingen zoals namen van scripters die verkeerd worden overgenomen (die van mij bv, ondanks dat die maar 5 simpele lettertjes is) maar even goed verkeerde of niet alle scripters die vermeld worden bij de scripts.

Dit alles, samen met het feit dat die website niet meer langer via het TWteam loopt, zorgt er voor dat ik van mening ben dat de place to be voor scripts het AF hier is. Zeker door de veranderingen is het even duidelijk, je vind even snel zaken terug en vooral er is 100% zekerheid van legaliteit.

Mijn excuses als ik hiermee sommige mensen beledig of aanval, ik apprecieer echt waar de tijd dat jullie er in steken, maar ik steek mijn mening verder niet graag weg.

W.

Victorious. en Unfriendly Sander vinden dit leuk.
  16. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    728
    Even een vraagje,
    Niet vanuit persoonlijk opzicht maar jij bent wel heel erg op je eer gesteld dat jij scripts hebt gemaakt he? Je wordt altijd chagarijnig als iemand da niet vermeldt of ni eens wist dat t van jou kwam en verspreidde. Een designer wordt toch ook niet kwaad als de stock van zijn plaatje op een andere manier wordt gemaakt maar ook mooi?

17. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    336
    Ik ben daar redelijk op gesteld ja. Zoals elke ontwikkelaar, designer, ontwerper volgens mij. Het is een vorm van respect voor de maker / designer van iets. Weet niet hoe je dat laatste bedoelt, maar in de grafische sectie van het AF hier zijn ze toch ook chagrijnig als iemand hun plaatje ript (zoals dat genoemd wordt) lijkt me ;)

Qoboqob., Victorious. en Poo. vinden dit leuk.
  18. miketijger

miketijger

Lid geworden:
    10. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    23
    Goed gedaan roy,
    Nu kan ik eens zien waar ik scripts kan aanvullen

19. Pedrosa

Pedrosa

Lid geworden:
    25. jan 2014
    Leuk Bevonden:
    226
    @zeehond
    Geen idee of het haalbaar is voor jou maar kun je om de 7 of 14 dagen de site aanpassen met de nieuwe scripts en snellijstscripts?

20. zeehond

zeehond

Lid geworden:
    1. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    46
    @Pedrosa

Ik kijk steeds waarneer er nieuwe scripts zijn en die probeer ik inderdaad binnen 14 dagen te posten

Maar elk nieuw script word eerst aan support gestuurd ter controle voor hij online komt