Twr

DeletedUser

Guest
er zijn een aantal nieuwe spelers op enkele accounts van TWR, en die hebben inderdaad niet de binding met TWR zoals de oud-spelers.... en er zijn er inderdaad die willen overgaan naar CN .....

maar ik blijf bij mijn standpunt :

a. =oad= en CN zijn vijanden van TWR, ik ga niet over naar de vijand om mijn account te redden .... ofwel strijd ik tot het laatste dorp of als ik het echt beu wordt dan druk ik ook op de delete ..... ik besef overigens heel goed dat met dit standpunt mijn toekomstmogelijkheden nihil zijn op w7, so what? daarom ben ik opnieuw gestart op w17 ...
b. en voor de spelers die wel overstappen naar CN of =oad=, wat moet je in godsnaam dan doen????? de enige vijand in de rechterbenedenhoek is TWR ..... eens de barbaren en de TWR-dorpen weggewerkt zijn dan lig je daar compleet omringd door stamgenoten of bg-dorpen, in de wijde omtrek geen vijand meer te bespeuren .... en verhuizen naar een nieuw front ergens ver weg zie ik ook niet zitten.... de clears uit je hoofdcluster zijn dan telkens een week op stap, oersaai dus....
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn er duidelijk op uit om onrust te creeeren in oud InS stijl.
CN gaat verder met de traditie van massaal vijanden recruteren ipv ze te verslaan.
IN dit geval kan ik me niet voorstellen dat je dat laatste beetje uitdaging opgeeft, dat je nog hebt aan die kant.
Who's next?
 

DeletedUser42482

Guest
Hier word ik dus echt pist over :mad:

Pleur op met je onzin, en kom met je grote mond een front zoeken tegen ons!
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn er duidelijk op uit om onrust te creeeren in oud InS stijl.
CN gaat verder met de traditie van massaal vijanden recruteren ipv ze te verslaan.
IN dit geval kan ik me niet voorstellen dat je dat laatste beetje uitdaging opgeeft, dat je nog hebt aan die kant.
Who's next?

Massaal? Wow het is maar wat je onder massaal verstaat. Ik ga er niet eens de moeite voor doen om er stats tegen aan te gooien. Doe eerst je huiswerk voordat je dingen gaat beweren :p
 

DeletedUser

Guest
Werkt goed, 1 woordje uitvergroten als een gevoelig onderwerp geraakt wordt.
Net als dat soort woorden in een zin zetten,goed helpt om reakties uit te lokken :D
Ik weet idd. niet heel veel van het huidige CN.
Vroeger volgde ik ze op statts, omdat ik het leuke lowprofile knokstam vond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
pariah; zei:
CN gaat verder met de traditie van massaal vijanden recruteren ipv ze te verslaan.

Vroeger volgde ik ze op statts, omdat ik het leuke lowprofile knokstam vond.

Ander woordje wil ik er ook nog wel uitlichten hoor want je spreekt jezelf aardig tegen
Het gaat namelijk om het woordje traditie (gebruiken en gewoonten die van de ene generatie op de andere worden doorgegeven), wat je in de zin plaatst met het verder gaan daarvan.

Kan er nog wel wat woorden aan vuil maken maar ik hou me maar weer ff low profile :)
 

DeletedUser36645

Guest
er zijn een aantal nieuwe spelers op enkele accounts van TWR, en die hebben inderdaad niet de binding met TWR zoals de oud-spelers.... en er zijn er inderdaad die willen overgaan naar CN .....

maar ik blijf bij mijn standpunt :

a. =oad= en CN zijn vijanden van TWR, ik ga niet over naar de vijand om mijn account te redden .... ofwel strijd ik tot het laatste dorp of als ik het echt beu wordt dan druk ik ook op de delete ..... ik besef overigens heel goed dat met dit standpunt mijn toekomstmogelijkheden nihil zijn op w7, so what? daarom ben ik opnieuw gestart op w17 ...
b. en voor de spelers die wel overstappen naar CN of =oad=, wat moet je in godsnaam dan doen????? de enige vijand in de rechterbenedenhoek is TWR ..... eens de barbaren en de TWR-dorpen weggewerkt zijn dan lig je daar compleet omringd door stamgenoten of bg-dorpen, in de wijde omtrek geen vijand meer te bespeuren .... en verhuizen naar een nieuw front ergens ver weg zie ik ook niet zitten.... de clears uit je hoofdcluster zijn dan telkens een week op stap, oersaai dus....

Daarom heb ik besloten om gewoon in [TWR] te blijven tot er een beter alternatief is...
 

DeletedUser

Guest
zeer goed om te horen...:D

altijd naar de oude leden luisteren luisteren ;)

heb trouwens geen zin om al die BB te edelen, ik ga mijn dorpjes mooi indelen en tegen dan staat OAD voor de deur... danpas wordt het eens leuk ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

We recruiteren eerst only en daarna komen we bij jullie, alleen recruiteren we jullie niet, das ons meesterplan.
En CN volgde je int begin? CN bestaat al vanaf dag 1 uit vijanden, nu het een beetje meer vijanden zijn is dat niet goed?
Of is het omdat nu met 38 zijn? Dat is toch zeker 10 meer dan jullie, dus massa. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn er duidelijk op uit om onrust te creeeren in oud InS stijl.
CN gaat verder met de traditie van massaal vijanden recruteren ipv ze te verslaan.
IN dit geval kan ik me niet voorstellen dat je dat laatste beetje uitdaging opgeeft, dat je nog hebt aan die kant.
Who's next?

Ik dacht dat dat InS' traditie was? :)
 

DeletedUser26940

Guest
Zo ken ik er nog wel een.

Ik dacht dat vossie traditie was.

Met nadruk op WAS.
 
Bovenaan