Twr

DeletedUser

Guest
In de underdog positie praten? De tegenstanders van CN zijn nu toch echt wel in overtal hoor.

Met wie hebben ze dan wel allemaal oorlog?
Voor zover ik weet enkel met Only nog...
Dat noem ik nou niet bepaald overtal...
 

DeletedUser46743

Guest
ik heb TWR niet verlaten om =oad= of CN te joinen .... TWR is al een tijdje opgegeven omdat ik de enige overgebleven TWR-speler was van de oude garde die nog aktief was, op de andere accounts zaten spelers die sowieso geen binding hadden met TWR..... ik had me er al bij neergelegd dat ik stamloos ten onder zou gaan ... tot ik te weten kwam dat er een mogelijke oorlog op til is tussen CN en =oad= ..... dat verandert de zaken natuurlijk c ompleet, beide partijen hebben me gevraagd om te joinen... ik heb gekozen voor de partij die in mijn ogen het zwakst is, omdat dit voor mij het meeste spelplezier kan bieden..... en spelplezier is voor mij strijden tegen een sterke tegenstander....

CN deed zijn best om zichzelf in de underdog positie te plaatsen zodat ik toch voor hen ging kiezen, de tijd zal uitwijzen of ik goed gekozen heb....

Hier zijn wij erg blij mee dat je naar =oad= bent ;)
 

DeletedUser

Guest
Zeg dan gelijk dat je die internstammetjes bedoelt WizardIII... wel oppassen he dadelijk doen ze nog wat terug :p
 

DeletedUser

Guest
Internstammetjes? Ze staan volgens mij toch allemaal in top 15 hoor. (Top 10 mss zelfs)

Ow je bedoelt die stammetjes die heel erg actief zijn met hele grote spelers?
Zeg dan gelijk dat sommige CN spelers prive oorlogjes erop na houden.
Maja nu weet ik ook wat jij onder overtal vindt vallen :p
 

DeletedUser

Guest
Ow je bedoelt die stammetjes die heel erg actief zijn met hele grote spelers?
Zeg dan gelijk dat sommige CN spelers prive oorlogjes erop na houden.
Maja nu weet ik ook wat jij onder overtal vindt vallen :p

Gelukkig weet ik meer dan jou. ;)
En als je trouwens al eens wat moeite had gedaan, had je het zo kunnen aflezen, maar moeite doen is niet jou sterkste kant lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig weet ik meer dan jou. ;)
En als je trouwens al eens wat moeite had gedaan, had je het zo kunnen aflezen, maar moeite doen is niet jou sterkste kant lijkt me.

Is moeite nodig dan als jij begint over stammetjes van in de top 15?
Wist toen al gelijk dat jij snel onder de indruk was van kleine dingen :p
 

DeletedUser

Guest
Daarom is hij zo onder de indruk van what,
Daar is een bepaald iets zo klein, dat Wizz er van onder de indruk is.:D
 

DeletedUser42482

Guest
Jullie hebben geluk dat jullie mijn stamgenoten zijn, anders was het niet best geweest!:eek:
 
Bovenaan