Twr

DeletedUser25273

Guest
Kennelijk slecht genoeg om te vragen om samen mij aan te vallen ;)
En ja NOG slechter..ongelooflijk :(

@ vossie: nee.

...en aan wie heb ik dat volgens jou gevraagd? Ben heel benieuwd, want ik heb nog niks gepland. Maar als je het op prijs stelt, wil ik best wat organiseren hoor. :p:p:p
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof dat hafke doelt op het feit dat CN en Only ooit 'plannen' hebben gehad om hafke samen aan te vallen :)
 

DeletedUser41379

Guest
Jij wel whatje :D hoelang heb je nou niet in de 11 miljoen gezeten? :p
 

DeletedUser

Guest
Oh nee toch!! Kan ik mss mn vv aan KING WHAT geven, heb gehoord dat hij best goed is in TW!?
 

DeletedUser

Guest
ik heb TWR niet verlaten om =oad= of CN te joinen .... TWR is al een tijdje opgegeven omdat ik de enige overgebleven TWR-speler was van de oude garde die nog aktief was, op de andere accounts zaten spelers die sowieso geen binding hadden met TWR..... ik had me er al bij neergelegd dat ik stamloos ten onder zou gaan ... tot ik te weten kwam dat er een mogelijke oorlog op til is tussen CN en =oad= ..... dat verandert de zaken natuurlijk compleet, beide partijen hebben me gevraagd om te joinen... ik heb gekozen voor de partij die in mijn ogen het zwakst is, omdat dit voor mij het meeste spelplezier kan bieden..... en spelplezier is voor mij strijden tegen een sterke tegenstander....

CN deed zijn best om zichzelf in de underdog positie te plaatsen zodat ik toch voor hen ging kiezen, de tijd zal uitwijzen of ik goed gekozen heb....
 

DeletedUser

Guest
ofwel strijd ik tot het laatste dorp of als ik het echt beu wordt dan druk ik ook op de delete .....

een echte TWR speler drukt op delete OF strijd verder.... maar gaat niet over naar de vijand....

Hehe, grapjas ^^

Is er oorlog op komst tussen OAD en CN? :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik heb TWR niet verlaten om =oad= of CN te joinen .... TWR is al een tijdje opgegeven omdat ik de enige overgebleven TWR-speler was van de oude garde die nog aktief was, op de andere accounts zaten spelers die sowieso geen binding hadden met TWR..... ik had me er al bij neergelegd dat ik stamloos ten onder zou gaan ... tot ik te weten kwam dat er een mogelijke oorlog op til is tussen CN en =oad= ..... dat verandert de zaken natuurlijk compleet, beide partijen hebben me gevraagd om te joinen... ik heb gekozen voor de partij die in mijn ogen het zwakst is, omdat dit voor mij het meeste spelplezier kan bieden..... en spelplezier is voor mij strijden tegen een sterke tegenstander....

CN deed zijn best om zichzelf in de underdog positie te plaatsen zodat ik toch voor hen ging kiezen, de tijd zal uitwijzen of ik goed gekozen heb....

In de underdog positie praten? De tegenstanders van CN zijn nu toch echt wel in overtal hoor.
 
Bovenaan