1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

TWLan voor Linux en Windows

Discussie in 'Scripts, Tools & Projecten' gestart door Lekensteyn, 30. dec 2010.

Deel Deze Pagina

1. thnx :) hardcode wil jij mij mss wat scripten enz. leren ? skype : joris.ignoul

2. .Arrogant

.Arrogant

Lid geworden:
    18. okt 2011
    Leuk Bevonden:
    13
    ik vind Komodo edit anders fijner werken dan notepad++ :p

3. hardcode

hardcode Guest

als je het dan echt goed wilt gaan doen moet je VIM gaan gebruiken....of gewoon webstorm werkt misschien nog wel beter...

maar iedereen zijn ding toch :D

Echt leren scripten kan ik je niet leren, dat is iets dat je zelf moet leren, vragen kan ik altijd beantwoorden :) neem ff via PM contact met me op ;)

4. Reversistence.

Reversistence.

Lid geworden:
    31. jan 2012
    Leuk Bevonden:
    7
    kan iemand me de windowsinstaller doorsturen? Ik kan m namelijk nergens vinden :p

5. Ja ik heb dit kort geleden ook geprobeerd en kwam er niet helemaal uit (Windows 7), ik zal het nu even opnieuw proberen en hierbij vermelden wat er foutgaat ;)

Edit; Een beetje teruglezend in het thread zie ik dat er meer en meer mensen problemen mee hebben, en ik vind het het niet helemaal waard aangezien ik er niet heel veel mee kan :D

-T

Laatst bewerkt door een moderator: 21. aug 2013
  6. hardcode

hardcode Guest

Deze versie is behoorlijk verouderd en gaat terug richting versie 7 van TW :p
    of tenminste ik geloof dat het versie 7 was, kan zijn dat hij iets moderner is maar het is en blijft behoorlijk oud :p

even opgezocht uit interesse: deze versie dateert uit 2010 en is dus (ruim) 3jaar oud

7. Laat maar zitten dan, dan is het het uberhaupt niet meer waard.
    Ik ga zsm kijken of ik de tijd vrij kan maken om aan javascript en aan html te beginnen.

8. hondepon

hondepon

Lid geworden:
    21. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de nieuwe versie, het word wel tijd dat die komt

9. .Rhino?

.Rhino? Guest

Voel je vrij om het zelf te doen als je het zo graag wilt ;) Als je het zelf niet kan, mag je het ook iets vriendelijker opmerken.

10. hardcode

hardcode Guest

Je hoeft er niet vanuit te gaan dat heir een nieuwe versie van komt. Het is vrij veel werk een dergelijk iets te maken en er zijn niet veel mensen die daar de tijd in willen stoppen ;)

11. Bad Company.

Bad Company.

Lid geworden:
    13. okt 2013
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil er best tijd in stoppen, ik ben alleen niet goed genoeg in programmeren om zoiets te maken.

12. Da Stewie

Da Stewie

Lid geworden:
    18. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je wel leren :p

13. hardcode

hardcode Guest

als je ermee begint zijn er genoeg mensen die je kunnen en willen helpen ;) Waar ik kan wil ik je zelf ook nog wel ondersteunen :)

14. .Arrogant

.Arrogant

Lid geworden:
    18. okt 2011
    Leuk Bevonden:
    13
    er zijn genoeg scripters die wel willen helpen (zoals ikzelf bijvoorbeeld) ;)

T.

15. Bad Company.

Bad Company.

Lid geworden:
    13. okt 2013
    Leuk Bevonden:
    4
    Juist, ik weet niet eens waar te beginnen. Dat maakt het al lastig :(

Ik ken alleen wat html en css, de php delen die erg belangrijk zijn voor de huidige lay-out, het aanmeldscherm en nog wat meer dingetjes snap ik alvast niks van en het javascript ken ik maar een beetje.
    Dan komt er nog het probleem hoe je het bij iemand op zijn localhost zet zoals met de huidige versie het geval is. (anders draaien de php elementen niet).

Dit word nog een lastig klusje.

16. .Arrogant

.Arrogant

Lid geworden:
    18. okt 2011
    Leuk Bevonden:
    13
    huidige twlan goed bekijken en vervolgens zelf wat maken.

voeg mij anders maar toe op skype ;)

T.

17. Bad Company.

Bad Company.

Lid geworden:
    13. okt 2013
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb je toegevoegd op skype.
    Ga via de oude twlan kijken of ik een nieuwe draaiende weet te krijgen (of in ieder geval de nieuwe lay-out erin weet te zetten en dat aan de praat krijg).

18. hardcode

hardcode Guest

huidige layout kun je tevoorschijn toveren door de broncode van tw te bekijken he :)

19. Bad Company.

Bad Company.

Lid geworden:
    13. okt 2013
    Leuk Bevonden:
    4
    Jup, ik denk dat dat heel veel bestandjes gaan worden (net als de huidige twlan) want het gaat er natuurlijk om dat de twlan geen info van de servers plukt. Daarna word het even puzzelen hoe ik een localhost ga opzetten (anders kan je het niet openen).

20. hardcode

hardcode Guest

ik denk dat dat laatste the least of your problems is :p

begin eerst met voor jezelf een lokale versie op poten te zetten. Zet een WAMP of XAMP op en download alle source files die je hier lokaal van TW kan vinden. Als je dat werkend heb kunnen we gaan kijken naar een eventuele volgende stap :)