TW weekblad

DeletedUser

Guest
Na de V komt nog altijd de W whatje, betekent dat jij dus aan de beurt bent.:D:D:D

Ik weet ook niet welk alfabet het grootste TW W(h)ATJE gebruikt, maar niet het normale alfabet in ieder geval:rolleyes:

En na de V komt inderdaad de W, dus ben op je hoede what:D
 

DeletedUser42482

Guest
Om Demo maak ik me niet druk, elke wereld waar hij op speelt vreest hij voor mij. Hij heeft mijn meesterlijke skills ervaren en heeft gezien dat hij geen enkele kans maakt tegen deze TW GOD!

King What is van de baan...

Het is nu....

TW GOD WHAT!!!
 

DeletedUser25273

Guest
Om Demo maak ik me niet druk, elke wereld waar hij op speelt vreest hij voor mij. Hij heeft mijn meesterlijke skills ervaren en heeft gezien dat hij geen enkele kans maakt tegen deze TW GOD!

King What is van de baan...

Het is nu....

TW GOD WHAT!!!

Wat vrees ik? Je slechte adem? Je stinkvoeten? Je overmoed?:rolleyes:
 

DeletedUser42482

Guest
Is ook niet nodig geweest tegen VOATIE :bboog::bboog:

Jou edel ik zo weg, dus hou maar op!
 

DeletedUser25273

Guest
Is ook niet nodig geweest tegen VOATIE :bboog::bboog:

Jou edel ik zo weg, dus hou maar op!

Zeker vergeten dat ik een week vv heb gedaan op VOATIE en jij zelfs dorpen verloor, terwijl jullie een mass hadden lopen.....:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42482

Guest
Ik verlies nooit dorpen! Je weet dat ik sterker ben! Bobo !
 

DeletedUser25273

Guest
Eerst zien dan geloven, noob! :D

Tja, idd, laat eens zien dat je ook werkelijk w(h)at kunt presteren whatje, want tot nog toe is het alleen maar een hoop bla bla en heeft nog niemand ooit enige skills op het slap ouwehoren na bij je kunnen ontdekken.....:p
 

DeletedUser42482

Guest
Je kan mij niet aan, al trek je alles uit de kast, ik ben niet zomaar TW GOD WHAT geworden!
 

DeletedUser

Guest
dbkqg.jpg
 
Bovenaan