Tw weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Op de statistieken kan je niet echt afleiden dat Ferdy de beste speler is, GrapeXX (de vorige) zou hier meer voor in aanmerking komen. Hij was zowat de enige top 5 speler die niet of nauwelijks internde en was ook aan zijn ODA te zien.

Ik durf zelfs te stellen dat Oga (originele djock) beter was dan Ferdy. ;)

Dat zeg je omdat je in FOG Zit :eek:

DeletedUser

Guest
Op de statistieken kan je niet echt afleiden dat Ferdy de beste speler is, GrapeXX (de vorige) zou hier meer voor in aanmerking komen. Hij was zowat de enige top 5 speler die niet of nauwelijks internde en was ook aan zijn ODA te zien.

Ik durf zelfs te stellen dat Oga (originele djock) beter was dan Ferdy. ;)

Ik ontken niet dat die slecht is en hij weet net als ik hoe je een account telkens op nummer 1 kan zetten in het begin zonder de interns. Ik kan je wel vertellen dat de orginele speler op orga een heel egocentrisch iemand is die niet speelt voor het team maar voorzich zelf. Hij stopt ook ALTIJD rond de 200k punten, maar goed je zal het wel beter weten en je mag natuurlijk vinden wat je wilt, natuurlijk vind je hem beter want hij is/was de enige speler in jullie mistige stam die het spelletje een beetje snapte en altijd de intentie had/heeft om het maximale eruit te halen net als ik op elke wereld. Verder zijn mensen niet beter of pro. of zoiets anders, wel is iedereen anders. Ik zeg echt niet dat ik de beste ben, ik weet wel dat er weinig mensen op de NL. servers zijn die meer uit een account kunnen halen als ik, 1 daarvan is Rawberry. Verder ken ik wel hoop mensen (vrienden) die ongeveer op het zelfde niveau zitten (Bonaparte, Marcel1969, Cold Case, Aslan1905, GrapeXX, Amokro en mijn medespeler op elke nieuwe wereld Lieven ) Geef ons een account en we staan top5 of komen als we willen echt wel op nummer 1. Als je het spelletje wat langer speelt en vaak nummer 1 hebt gestaan ODA en algemeen dan boeit zn rang niet meer en speel je meer voor de funn, maar door je ervaring blijf je toch altijd hoog staan. Verder was w8 mijn eerste wereld en heb hier inprinciepe alles geleerd ;)

greetz Ferdy

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ontken niet dat die slecht is en hij weet net als ik hoe je een account telkens op nummer 1 kan zetten in het begin zonder de interns. Ik kan je wel vertellen dat de orginele speler op orga een heel egocentrisch iemand is die niet speelt voor het team maar voorzich zelf. Hij stopt ook ALTIJD rond de 200k punten, maar goed je zal het wel beter weten en je mag natuurlijk vinden wat je wilt, natuurlijk vind je hem beter want hij is/was de enige speler in jullie mistige stam die het spelletje een beetje snapte en altijd de intentie had/heeft om het maximale eruit te halen net als ik op elke wereld. Verder zijn mensen niet beter of pro. of zoiets anders, wel is iedereen anders. Ik zeg echt niet dat ik de beste ben, ik weet wel dat er weinig mensen op de NL. servers zijn die meer uit een account kunnen halen als ik, 1 daarvan is Rawberry. Verder ken ik wel hoop mensen (vrienden) die ongeveer op het zelfde niveau zitten (Bonaparte, Marcel1969, Cold Case, Aslan1905, GrapeXX, mijn medespeler Lieven) Geef ons een account en we staan top5 of komen als we willen echt wel op nummer 1. Als je het spelletje wat langer speelt en vaak nummer 1 hebt gestaan ODA en algemeen dan boeit zn rang niet meer en speel je meer voor de funn, maar door je ervaring blijf je toch altijd hoog staan. Verder was w8 mijn eerste wereld en heb hier inprinciepe alles geleerd ;)

greetz Ferdy

Kijk, dat is dan wel weer knap.
Hij Speelt dus nog niet zolang, en staat gelijk op 1.

DeletedUser21298

Guest
Ik kan je wel vertellen dat de orginele speler op orga een heel egocentrisch iemand is die niet speelt voor het team maar voorzich zelf. Hij stopt ook ALTIJD rond de 200k punten, maar goed je zal het wel beter weten en je mag natuurlijk vinden wat je wilt, natuurlijk vind je hem beter want hij is/was de enige speler in jullie mistige stam die het spelletje een beetje snapte en altijd de intentie had/heeft om het maximale eruit te halen net als ik op elke wereld.

Oga was iemand die alles deed voor het team, en nee hij stopte niet bij 200k punten. Verder hebben/hadden we nog een pak andere spelers die goed spelen.

Spelers zoals Gevaaropdeweg, Mercenairylevi, The Undead Emporer, TheTeacher, Nobelpride, bruno6 (nu djock) en nog een hoop anderen die FOG naar de top hebben laten stijgen. Niet alleen met hun puntenaantal maar ook door hun nodige inzet voor de stam. De beste speler zijn ben je niet enkel met een hoog puntenaantal hoor ;)

DeletedUser

Guest
Dat zeg je omdat je in FOG Zit :eek:

De spelers van gummi vinden ferdy toch ook het beste omdat ze hem persoonlijk kennen, en in gummi zat.

Oga is zeker een goede speler, en deed heel voor voor de stam.

En @ ferdy, ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar hij heeft toch een stuk langer doorgespeeld dan 200k :)

DeletedUser

Guest
De spelers van gummi vinden ferdy toch ook het beste omdat ze hem persoonlijk kennen, en in gummi zat.

Oga is zeker een goede speler, en deed heel voor voor de stam.

En @ ferdy, ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar hij heeft toch een stuk langer doorgespeeld dan 200k :)

De orginele speler van Djock stopt altijd rond de 200 a 300 k, dus ja idd dan ben je een speler die gaat voor teamplay:rolleyes: Verder is Gevaaropdeweg ook een opgever pur sang en geen bovengemiddelde speler ;)

DeletedUser

Guest
ik denk dat een groot deel van de top 40 wel de skills heeft om in de top 3 te komen. de belangrijkste factor vind ik toch echt de tijd die je beschikbaar hebt.
want treintjes timen, backtimen en noem maar op dat kan iedereen wel. (mits je ook een pc/internetverbinding hebt die meewerkt)

DeletedUser21298

Guest
De orginele speler van Djock stopt altijd rond de 200 a 300 k, dus ja idd dan ben je een speler die gaat voor teamplay:rolleyes: Verder is Gevaaropdeweg ook een opgever pur sang en geen bovengemiddelde speler ;)

Gevaaropdeweg heeft top 3 gestaan, maar is moeten stoppen uit tijdsgebrek.

Wie weet zie je hem wel terug een van dezer dagen ;)

DeletedUser23482

Guest
Leuke artikeltjes.

Jongens maakt het echt zoveel uit wie de besten zijn? Wat als jullie dit nou eens ingame gaan uitvechten ipv met forum-modder te gooien.

DeletedUser

Guest
ik denk dat een groot deel van de top 40 wel de skills heeft om in de top 3 te komen. de belangrijkste factor vind ik toch echt de tijd die je beschikbaar hebt.
want treintjes timen, backtimen en noem maar op dat kan iedereen wel. (mits je ook een pc/internetverbinding hebt die meewerkt)

is een feit:p

DeletedUser

Guest
Omdat het al een tijd offtopic hier is en ik denk dat de reporter wel genoeg ideeën heeft verzameld:

//closed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan