Ik ontken niet dat die slecht is en hij weet net als ik hoe je een account telkens op nummer 1 kan zetten in het begin zonder de interns. Ik kan je wel vertellen dat de orginele speler op orga een heel egocentrisch iemand is die niet speelt voor het team maar voorzich zelf. Hij stopt ook ALTIJD rond de 200k punten, maar goed je zal het wel beter weten en je mag natuurlijk vinden wat je wilt, natuurlijk vind je hem beter want hij is/was de enige speler in jullie mistige stam die het spelletje een beetje snapte en altijd de intentie had/heeft om het maximale eruit te halen net als ik op elke wereld. Verder zijn mensen niet beter of pro. of zoiets anders, wel is iedereen anders. Ik zeg echt niet dat ik de beste ben, ik weet wel dat er weinig mensen op de NL. servers zijn die meer uit een account kunnen halen als ik, 1 daarvan is Rawberry. Verder ken ik wel hoop mensen (vrienden) die ongeveer op het zelfde niveau zitten (Bonaparte, Marcel1969, Cold Case, Aslan1905, GrapeXX, mijn medespeler Lieven) Geef ons een account en we staan top5 of komen als we willen echt wel op nummer 1. Als je het spelletje wat langer speelt en vaak nummer 1 hebt gestaan ODA en algemeen dan boeit zn rang niet meer en speel je meer voor de funn, maar door je ervaring blijf je toch altijd hoog staan. Verder was w8 mijn eerste wereld en heb hier inprinciepe alles geleerd
greetz Ferdy