Tw weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Veel om over te praten en schrijven als ik het zo lees.

In ieder geval komt er deze week in het TWw een algemene geschiedenis van W8, die ondertussen 10 maand bezig is!

Daar heb ik zin in ;) ik lees het TWw altijd met veel plezier, en ik wacht dus met smart op deze aflevering ^^

DeletedUser16381

Guest
Nuja, beter een stam zijn die dorpen kan volproppen dan een stam zoals de jouwe die maar amper deftig kan aanvallen ;)
volproppen is nog altijd makkelijker dan aanvallen;) maar zelfs dat kan ~CK~ nog amper:eek:

DeletedUser22017

Guest
Veel dingen kloppen niet ;), maar het is je vergeven ;)

Ik heb niet zo veel naar Stats gekeken, omdat je ook amper iets kan te weten komen over zaken 6-10 maand geleden, enkel door naar stats te kijken..
TC, -KH-, On-R, dat zijn al 3 stammen die 'uit de statistieken verdwenen zijn' en waar je dus weinig over kan terugvinden..

DeletedUser21298

Guest
Ik heb niet zo veel naar Stats gekeken, omdat je ook amper iets kan te weten komen over zaken 6-10 maand geleden, enkel door naar stats te kijken..
TC, -KH-, On-R, dat zijn al 3 stammen die 'uit de statistieken verdwenen zijn' en waar je dus weinig over kan terugvinden..

ON-R is het huidige MBS ;)

DeletedUser15154

Guest
Ik heb geen zin om alle sdoor te lezen, en toch geef ik mijn reactie erop.

Het laatste deel, het aanvallen van Fog is niet zo slim geweest.

Ik kan jou de directe reden vertellen, en dat is dat Dieter(SJ) stopte, toen hij stopte, waren mensen gedemotiveerde, en stopte er nog meer(like me).

DeletedUser16768

Guest
Ja en iedereen liet mij achter
1231441602-790.gif

DeletedUser21298

Guest
Je vergeet ook te zeggen dat die duizenden aanvallen geleid hebben tot het overnemen van maar enkele dorpen ;)

DeletedUser25273

Guest
Je vergeet ook te zeggen dat die duizenden aanvallen geleid hebben tot het overnemen van maar enkele dorpen ;)

Toch heb ik al 37 dorpen van FOG en MBS, dus jouw definitie van het begrip enkele is op zijn zachts gezegd merkwaardig.

DeletedUser

Guest
Toch heb ik al 37 dorpen van FOG en MBS, dus jouw definitie van het begrip enkele is op zijn zachts gezegd merkwaardig.

ja tuurlijk, al er bij vermeld dat dat is van de nieuwe recruiten voor een groot deel?:eek:
en tegen MBS ja, lol, zo kan ik ook beginnen tegen een kleine stam eh...

DeletedUser21298

Guest

Mooi! Dorpen van MBS pakken :D, dat vergt grote skills ...
Die dorpen die je van Tribalmaster hebt bijvoorbeeld heeft hij laten overnemen om zijn cluster te beschermen, ik zeg het nog eens die hele hoop aanvallen hebben niet veel uitgehaald behalve ons een massaal ODD gegeven.

DeletedUser

Guest
Mooi! Dorpen van MBS pakken :D, dat vergt grote skills ...
Die dorpen die je van Tribalmaster hebt bijvoorbeeld heeft hij laten overnemen om zijn cluster te beschermen, ik zeg het nog eens die hele hoop aanvallen hebben niet veel uitgehaald behalve ons een massaal ODD gegeven.

De tijd dat jullie onzin op het forum verkopen kunnen jullie beter investeren in het internen waar jullie zo goed in zijn. Op een paar oplevingen van Djock na heb ik nog niet 1 gezamelijke stamattack van jullie zijde gezien, maar goed dit kost natuurlijk GS en dit is zonde want hier kun je meer munten van slaan en hier kun je weer meer van internen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan