DeletedUser2826
Guest
Dat klopt. Gummi is een echte Def Stam. Het volstoppen van dorpen met os hebben ze tot kunst verheven.
Nuja, beter een stam zijn die dorpen kan volproppen dan een stam zoals de jouwe die maar amper deftig kan aanvallen
Dat klopt. Gummi is een echte Def Stam. Het volstoppen van dorpen met os hebben ze tot kunst verheven.
Veel om over te praten en schrijven als ik het zo lees.
In ieder geval komt er deze week in het TWw een algemene geschiedenis van W8, die ondertussen 10 maand bezig is!
volproppen is nog altijd makkelijker dan aanvallenNuja, beter een stam zijn die dorpen kan volproppen dan een stam zoals de jouwe die maar amper deftig kan aanvallen![]()
Jullie vind ik de def koning en velen zullen dat beamen.
Deze week terug een stukje lectuur over wereld acht!
Veel dingen kloppen niet, maar het is je vergeven
![]()
Ik heb niet zo veel naar Stats gekeken, omdat je ook amper iets kan te weten komen over zaken 6-10 maand geleden, enkel door naar stats te kijken..
TC, -KH-, On-R, dat zijn al 3 stammen die 'uit de statistieken verdwenen zijn' en waar je dus weinig over kan terugvinden..
Je vergeet ook te zeggen dat die duizenden aanvallen geleid hebben tot het overnemen van maar enkele dorpen![]()
Toch heb ik al 37 dorpen van FOG en MBS, dus jouw definitie van het begrip enkele is op zijn zachts gezegd merkwaardig.
Toch heb ik al 37 dorpen van FOG en MBS, dus jouw definitie van het begrip enkele is op zijn zachts gezegd merkwaardig.
FOG is ook geen topstam, zonder MBS, hadden ze een stuk lager gestaan!
iedere speler in FOG heeft meer ervaring en is vel pro'er dan jij ooit kan/zult zijn...
Mooi! Dorpen van MBS pakken, dat vergt grote skills ...
Die dorpen die je van Tribalmaster hebt bijvoorbeeld heeft hij laten overnemen om zijn cluster te beschermen, ik zeg het nog eens die hele hoop aanvallen hebben niet veel uitgehaald behalve ons een massaal ODD gegeven.