Tw weekblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16256

Guest
Beste W8 mensen,

Sinds een paar weken zit ik in het TW weekblad, en deze week kwam mijn eerste artikel uit (=link) over de oorlog van Gummi vs Fog. Ik heb geen reacties gezien of gehoord, en stel daarbij mijn conclusie dat nòg amper mensen van W8 TWw lezen ... :(

Daarom kunnen jullie hier je ideeen plaatsen van wàt er volgens JOU in een volgend artikel kan komen staan.

Dit kan vanalles zijn: Een wedstrijdje (bv mensen kunnen inschrijven om bv het meeste dorpen per week te pakken, de winnaar krijgt bv een Pa punt ofzo...)/onderwerp/varia ...

Groetjes
Beurre

DeletedUser22017

Guest
Ik lees elke uitgave een keer door en dan zeker W8, dus mijn aandacht heb je elke week minimum 5 minuten hoor.

Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar ik heb zelf ook een artikel ingezonden voor W8 ( dit kwam er helaas niet door. ). Ik zat met het idee om eventueel eens hetvolgende te doen:

De top 5 (of top 10) spelers: wie zijn ze, wat doen ze en waar komen ze vandaan?

Beetje achtergrond bij de top van W8.

Door tijdgebrek en geen motivatie heb ik het zelf nooit geschreven :p

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ehm ik vind een oorlogs verslag of een verslag over stammen wel leuk.
ik hoop dat er nu weer wat meer over w8 in komt:p fijn dat jij reporter bent:D

DeletedUser16256

Guest
Ik lees elke uitgave een keer door en dan zeker W8, dus mijn aandacht heb je elke week minimum 5 minuten hoor.

Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar ik heb zelf ook een artikel ingezonden voor W8 ( dit kwam er helaas niet door. ). Ik zat met het idee om eventueel eens hetvolgende te doen:

De top 5 (of top 10) spelers: wie zijn ze, wat doen ze en waar komen ze vandaan?

Ja ik weet het, normaal gezien kwam jij in de vorige uitgave maar we hebben het artikel niet aangekregen ...

DeletedUser22017

Guest
Ja ik weet het, normaal gezien kwam jij in de vorige uitgave maar we hebben het artikel niet aangekregen ...

Real life gaat spijtig genoeg nog steeds voor het spel.. 't Was ook een beetje té druk afgelopen week, vandaar. Hopelijk doe jij het beter hé :D

DeletedUser

Guest
Kijk he beurre het is door velen gelezen maar de meeste reageren er niet op.

Ikzelf vind dat de informatie wat misleidend is.

Er zijn ook dingen die uitgebreider kunnen in het TW weekblad er kunnen stam en speler analyses in passen, ikzelf ga dit niet doen omdat mijn taal slecht tot zeer slecht is en bovendien heb ik een zwaar dyslectische vorm.

En zal het dus een eeuwigheid duren om een fatsoenlijk artiekel te maken zonder fouten en met al de leestekens ero pen eraan.

DeletedUser

Guest
Ik las het ook.
Blijven doorgaan.
Een krantje over elke wereld lijkt me veel meer aandacht trekken .

DeletedUser

Guest
mij vragen ze nu al 3x voor een interview en ik kom er nooit in. Tww pest me wel hard :(

Beurre, mooi initiatief.
zelf dacht ik aan kruiswoordraadsel met vragen over wereld 8 of dergelijke

DeletedUser25273

Guest
De laatste dagen in ieder geval weer aardig wat dorpjes van =UD= overgenomen en we zitten zeker niet stil, ondanks even wat rust in de tent. De oorlog is dan ook nog lang niet voorbij, mocht iemand in die veronderstelling zijn. Het feit dat FOG en =UD= samenwerken, maakt het eigenlijk wel zo leuk ook, het voordeel ervan is dat ik aan alle kanten aan kan vallen. :) Ik reken er ook zeker op dat er tegenactie zal komen en dat er echt wel dorpen verloren zullen gaan, maar dat maakt dit ook zo'n leuk spel, een oorlog zonder tegenslag is geen oorlog maar een victoriemars.

DeletedUser

Guest
Ik heb het artikel gelezen en vind het een prima verslag.

Ik ga niet op een artikel reageren, maar gebruik het wel om mijn mening over deze stammen te vormen.

DeletedUser

Guest
Goed artikel.

Ik wil nog een paar kant tekeningen plaatsen.
De oorlog is aan het doodlopen. Veel Gummi spelers zijn gestopt en er spelen nu andere spelers op hun account. Er is op dit moment weinig actie tussen beide partijen. Nu nog een paar kleine kanttekeningen.

2. The Undead Emporer van FOG:
“;Redelijk oneerlijk en saai (te grootte afstanden) ! ;D

Gummi valt massaal twee spelers aan en krijgen daarbij ook nog eens de hulp van ~CK~ (al beweren ze van niet, is dan wel vreemd dat er OS van Gummi naar ~CK~ gestuurd word als die er eens in slagen een dorp van djock te pakken). Van mij mag er altijd gevochten worden maar het moet wel sportief blijven.

~CK~ was al veel langer bezig tegen FOG. Het feit dat Gummi zich er mee ging bemoeien kwam wel voordelig uit voor ~CK~. En die ene keer dat een speler van ~CK~ o.s. kreeg ging het om een speler die goede contacten heeft met Gummi (vooral met SBD, DeMunck. en GrapeXX) en hij is nu ook geen lid meer van ~CK~.

Beurre op 29.01. om 20:10 uur
Waarom vind je dit onsportief? Jullie hebben toch ook MBS?

The Undead Emporer op 29.01. om 20:13 uur
MBS kan je net vergelijken met ~CK~. MBS valt niemand lastig en als ze iemand aanvallen dan is dat één tegen één, niet met de hele stam tegen één speler.
The Undead Emporer op 29.01. om 20:13 uur
MBS kan je niet vergelijken met ~CK~.
Ik werd regelmatig aangevallen door FOG toen ik nog lid was van GeM- en toen ging het altijd om meerdere spelers (ook spelers van MBS) tegen 1 speler. Er waren zelfs tijden dat ik door Gummi en FOG beiden werd aangevallen zodat ik een vermoeden had dat die 2 een BG hadden.

Beurre op 29.01. om 20:14 uur
Mààr wat zij kunnen, kunnen jullie toch ook. Niemand houdt jullie tegen massa-aanvallen te plannen tegen deze twee stammen?
The Undead Emporer op 29.01. om 20:18 uur
Wat dacht je van |TSB|, VICA & U.N, die vallen ons ook lastig, proberen allemaal te profiteren van de aanvallen van Gummi.
Diezelfde stammen beschouwen Gummi ook als vijand. En ze waren FOG ook al lang aan het aanvallen voordat Gummi dit deed.

DeletedUser18705

Guest
Ik heb de uitgave zeer zeker gelezen! ik vind het altijd interessant omdat soort dingen te lezen op de werelden die ik speel!

Het is een mooi stukje geworden ga zo door met je werk:p!

edit: was wat vergeten, wat er in de volgende keer moet staan, een verdieping in de wat jongere stammen. misschien zit er wel een topstam in een kleine stam?

DeletedUser11229

Guest
Ik lees ook iedere week het weekblad. Vind het een goed initiatief want zo krijg je ook eens iets van de rest van de wereld te horen.

DeletedUser

Guest
ik vond van dat stukje dat jij schreef, dat The Undead Emporer wel een zielig verhaal aan het ophangen was. 1 tegen 1 inplaats van de hele stam tegen 1. komop zeg, waar heb je dan een stam voor?

DeletedUser

Guest
Ik heb de uitgave zeer zeker gelezen! ik vind het altijd interessant omdat soort dingen te lezen op de werelden die ik speel!

Het is een mooi stukje geworden ga zo door met je werk:p!

edit: was wat vergeten, wat er in de volgende keer moet staan, een verdieping in de wat jongere stammen. misschien zit er wel een topstam in een kleine stam?

waarschijnlijk vinden te weinig mensen dat intressant?

DeletedUser

Guest

Ook ik lees elke uitgave aandachtig door maar het is mij vooral om die van w8 te doen.
Hell-fish zijn idee vind ik wel de moeite waard:)

DeletedUser16768

Guest
Een mooi verhaal over de leiding van Gummi:D

Nee, als je het ergens over wilt hebben, er zijn wel wat interessante oorlogen bezig.

DeletedUser

Guest
waarschijnlijk vinden te weinig mensen dat intressant?

Owja? De hele tijd hetzelfde onderwerp, dus de ''topstammen'' begint me ook een beetje te vervelen.

Vind het wel een slim idee om wat kleinere ring stam aan het woord te laten;) Het feit dat hun niet op het algemeen forum posten betekent niet dat het gelijk een minder interessant artikel is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan