TW Weekblad

DeletedUser57772

Guest
Zo... en nu weer "ontopic", ondanks dat er een minder actieve reporter is, mag dit topic best wel blijven.

Er zijn inderdaad een aantal weken geen artikelen geschreven. Dat kan, het schijnt op de scholen nu examen/toetsperiode te zijn. Wie is de reporter, en zijn er misschien mensen die tijd over hebben, die een keertje een éénmalig artikel willen maken (je krijgt daar ook PA voor :p). Soms is dat ook wel leuk. :)





Wauw, ik ken mensen die gaan zeuren omdat er gecensureerd wordt, maar jij wil nu dat een moderator álle spelvaudten van een forum gaat verbeteren? :eek:

Spelfouten :p:eek::cool::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zo... en nu weer "ontopic", ondanks dat er een minder actieve reporter is, mag dit topic best wel blijven.

Er zijn inderdaad een aantal weken geen artikelen geschreven. Dat kan, het schijnt op de scholen nu examen/toetsperiode te zijn. Wie is de reporter, en zijn er misschien mensen die tijd over hebben, die een keertje een éénmalig artikel willen maken (je krijgt daar ook PA voor :p). Soms is dat ook wel leuk. :)





Wauw, ik ken mensen die gaan zeuren omdat er gecensureerd wordt, maar jij wil nu dat een moderator álle spelvaudten van een forum gaat verbeteren? :eek:

Com opp, ye kant hed well hoorr! :D

Nog even iets als toevoeging Christine:

Privé 15 maart 2009
23:17 Verlopen 1 3.1 Spam / Offtopic appeljongens

Goeie ouwe tijd? W3 pro? xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55810

Guest
Zo... en nu weer "ontopic", ondanks dat er een minder actieve reporter is, mag dit topic best wel blijven.

Er zijn inderdaad een aantal weken geen artikelen geschreven. Dat kan, het schijnt op de scholen nu examen/toetsperiode te zijn. Wie is de reporter, en zijn er misschien mensen die tijd over hebben, die een keertje een éénmalig artikel willen maken (je krijgt daar ook PA voor :p). Soms is dat ook wel leuk. :)





Wauw, ik ken mensen die gaan zeuren omdat er gecensureerd wordt, maar jij wil nu dat een moderator álle spelvaudten van een forum gaat verbeteren? :eek:

Nu we toch bezig zijn... Ik heb nog een belangrijk proefwerk voor natuurkunde, waarom hebben de mods dat nog niet voor mij gemaakt?
 

DeletedUser

Guest
Nee dat deed ik niet expres....:confused:
En Doodels, daar heb ik er een heleboel van. Heb ze ooit geteld, dacht dat het er meer dan 20 waren... en dan heb ik het alleen maar over appel :p

Ja, die appeljongens en hardcore. Heb ik ook menige privé berichten van gehad destijds. Kan je inderdaad ook meedelen dat dit op een gegeven moment hoog op liep. :D
 

DeletedUser60153

Guest
Toen was marcel als zo :p

Het topic is btw wel weer helemaal bij de tijd, kan ik lekker zeuren over het laatste tw-weekblad. :p Wat een bagger stukje was dat zeg mossel
 

DeletedUser61408

Guest
Ik was wat te laat begonnen :D
Het was een drukke week op tw, zowel op rl.
Ik ga proberen jouw idee uit te werken Freso :p
 
Bovenaan