TW Weekblad

DeletedUser56594

Guest
Beste AF'ers,

Zoals iedereen zal weten komt er elke maandag avond een Weekblad uit met artikels over de werelden. Op Wereld 20 hebben wij een soort gelijk Tread . Hier bespreken wij dingen rond het weekblad met onze op en aanmerkingen maar delen we ook met de Weekblad reporters ideeën uit zodat de artikels zo goed mogelijk Up-to-date zijn!

Ook komen dan onderwerpen aan bod waar de reporters anders nooit opgekomen zijn, wat toch erg interessant kan zijn!

Ik weet niet wie de Reporters zijn op deze wereld maar het lijkt me leuk hier elkaars bevindingen + op en aanmerkingen te delen :cool:

Alvast een idee voor reporters (ik weet niet of hier al een artikel over is geweest :p): Oorlog tussen NF en Sea.

Of gewoon een een stam onder de loop leggen, continenten onder de loop leggen, spelers onder de loop leggen. Dit soort ideeën zie ik hier graag.

Wees creatief mannen en vrouwen!!
 

DeletedUser56594

Guest
Je wil vooral zelf even in de belangstelling staan precies? :p

Nee, ik lig niet eens aan het front bij Sea. dus heb daar niet veel te doen. Draai VV's waar nodig maar verder niks. Het gaat niet om mezelf zie ook andere ideeën.

Kom anders zelf met ideeën i.p.v meteen bijdehand te doen :D
 

DeletedUser

Guest
In het vorige TWweekblad gingen ze clusters bekijken van spelers, dat kan ook wel leuk zijn ;)
 

DeletedUser56594

Guest
Ja, je kan speler goed gaan bekijken maar je kan bijv. ook interviews houden met bijv. SirLorre (de nummer1) of een stammenleider om meer te weten over deze speler/stammen. Zo is het ook leuk voor buitenstaanders om te lezen!

Jammer genoeg geen artikel zo te zien :(

Wie zijn hier de reporters?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56594

Guest
Blijkbaar zijn er op W21 dus geen reporters. Jammer want er gebeurt toch wel veel.

Dit Topic kan dus gesloten worden lijkt mij? :(
 

DeletedUser1527

Guest
Blijkbaar zijn er op W21 dus geen reporters. Jammer want er gebeurt toch wel veel.

Dit Topic kan dus gesloten worden lijkt mij? :(

Er gebeurt geen ruk, het is veel te rustig op wereld 21:mad:.

En ja, dit topic mag wel dicht ;)
 

DeletedUser1527

Guest
Heb je wel gelijk in, daarom was ik ook zo blij toen ik las over de ''oorog'' tussen S.inc en sweet:)

zelfs een foute tekst "oorog" wordt door de MOD niet meer aangepast, dat was vroeger wel anders.

Dit is mijn laatste tekstje op het AF, ik zie het nut er niet meer van in.

bye bye
 

DeletedUser

Guest
zelfs een foute tekst "oorog" wordt door de MOD niet meer aangepast, dat was vroeger wel anders.

Dit is mijn laatste tekstje op het AF, ik zie het nut er niet meer van in.

bye bye

Ah kom op, tis toch wel leuk tijdverdrijf hier? :)
 

DeletedUser

Guest
zelfs een foute tekst "oorog" wordt door de MOD niet meer aangepast, dat was vroeger wel anders.

Dit is mijn laatste tekstje op het AF, ik zie het nut er niet meer van in.

bye bye

Solliciteer zelf als forum-mod ofzo?
 

DeletedUser

Guest
zelfs een foute tekst "oorog" wordt door de MOD niet meer aangepast, dat was vroeger wel anders.

Dit is mijn laatste tekstje op het AF, ik zie het nut er niet meer van in.

bye bye

Inderdaad, jij gebruikt zelf ook foute woorden als "tekstje". Daarbij begin je zelf ook niet elke zin met een hoofdletter. Blijkbaar vind je jezelf ook stoer door "leiding Sweet" achter je naam te hebben staan? Dus zolang jij hier als "leiding" van Sweet niets te melden hebt, waarom zouden wij dan wel iets te melden moeten hebben?

Mvg,
Doodles
 

DeletedUser

Guest
zelfs een foute tekst "oorog" wordt door de MOD niet meer aangepast, dat was vroeger wel anders.

Dit is mijn laatste tekstje op het AF, ik zie het nut er niet meer van in.

bye bye

cool, laten we met zn alle zijn post gaan quoten:cool:
 

DeletedUser

Guest
Zo... en nu weer "ontopic", ondanks dat er een minder actieve reporter is, mag dit topic best wel blijven.

Er zijn inderdaad een aantal weken geen artikelen geschreven. Dat kan, het schijnt op de scholen nu examen/toetsperiode te zijn. Wie is de reporter, en zijn er misschien mensen die tijd over hebben, die een keertje een éénmalig artikel willen maken (je krijgt daar ook PA voor :p). Soms is dat ook wel leuk. :)



zelfs een foute tekst "oorog" wordt door de MOD niet meer aangepast, dat was vroeger wel anders.

Dit is mijn laatste tekstje op het AF, ik zie het nut er niet meer van in.

bye bye

Wauw, ik ken mensen die gaan zeuren omdat er gecensureerd wordt, maar jij wil nu dat een moderator álle spelvaudten van een forum gaat verbeteren? :eek:
 
Bovenaan