TW W30 Awards 2012-2013

Reactiescore
57
Hier is mijn lijstje, poging gedaan objectief te blijven over heel de lijn.

10pt: Wouter/Zeus: Heeft een heel groot aandeel in het succes van de topstam van wereld30. Heeft zijn stempel dan ook meer dan ook op deze wereld gezet, eerst op Lavalya daarna op Zeus, offert zich dan ook volledig op voor de stam, dan hoor je op 1.

9pt: Luuk/ Hijgtijger / Scooby Doo: Is gewoon een berespeler, word nog steeds onderschat op deze wereld, Draait veel VV en is gewoon met eigen account niet af te stoppen. Scooby bezit een topploeg en kan het met Luuk op tactisch vlak uitstekend vinden.

8pt: Prinsesje / Ian: Redde ODA toen de nood het hoogst was, is zeker een bepalende speler geweest op deze wereld, moest ik met hem in de stam zitten zou ik het ook geweldig met denk ik. Leiding geven heeft veel valkuilen, zal hem wel gemerkt hebben maar is zeker een heel correcte speler.

7pt: Boen:Leuke stamspeler wat ik gemerkt heb, vond hem ook zeer aangenaam in gesprek, zeer nuchtere speler. Weinig verkeerd over te zeggen.

6pt: Team Noire / CBC : staan nummer 1 is verdiend en zijn nog steeds te oorspronkelijke spelers, verdedig tegen hun en je weet waarom.

5pt Diedisback / Teun en Diedje: Zeer onderschatte spelers die veel geleerd hebben deze wereld.

4pt: Nyx911: Ondanks het schoonheidfoutje hebben ze zeker w30 meegekleurd, de spelers op Nyx, Matthys, Marie en in het begin Ramon hebben zeker hun invloed gehad hoe deze wereld er nu uitziet.

3pt: Dingo/ Sven en Yorick: Team Dingo, 3 goede spelers die nog niet alles laten zien hebben wat ze kunnen, maar dat is een kwestie van tijd.

2pt: Dennis / Highlander: hoort gewoon thuis in dit rijtje, de man die ODA groot maakte

1pt: Stormbreaker : Zeer onderschat account

Topploeg ? :p
We zijn met 2 man :p
 

DeletedUser31490

Guest
Ik ben benieuwd:)

1.897.841 was het aantal verslagen eenheden van positif op die dag, want ik keek af en toe naar de AVDD award omdat ik dacht dat ik hem misschien wel kon krijgen.

Ik eindigde rond 1.1/1.2mill dus zat er helaas te ver vanaf.

Berekening van positif klopt dus helemaal.
 

DeletedUser65320

Guest
SkyLie; zei:
Waar haal je dit gegeven vandaan?
Vooralsnog kan ik zijn awards niet zien dus....;). Ik neem niet alles zomaar aan

Award aanvaller staat open dus je kan het nu zien!;)

Tsja dat kan, maar dat is waar hij die waarde vandaan heeft, haha.

Youri, laat je awards is zien IG:).

Heb ik nu dion, vind het wel ongelovelijk hoeveel moeite ze willen doen om ons ongelijk te bewijzen helaas zal het dit keer niet lukken!:)

1.897.841 was het aantal verslagen eenheden van positif op die dag, want ik keek af en toe naar de AVDD award omdat ik dacht dat ik hem misschien wel kon krijgen.

Ik eindigde rond 1.1/1.2mill dus zat er helaas te ver vanaf.

Berekening van positif klopt dus helemaal.

Dankje Sander, hij klopt ook helemaal alleen ze willen graag nog wat moeite doen omdat het ze zwaar valt dat ik zoveel deff dorpjes heb gecleard. :rolleyes2::rolleyes2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
Het klopt dan toch, al kan ik het moeilijk geloven, die paar 100 troepjes bij elke clear tikken dan toch aan;). Naja met een vvvd van 9 mil..:D
 

DeletedUser65320

Guest
Het klopt dan toch, al kan ik het moeilijk geloven, die paar 100 troepjes bij elke clear tikken dan toch aan;). Naja met een vvvd van 9 mil..:D

Mooi dat je nu eindelijk in ziet dat het kan!:)
Er ging soms 15 a 16k aan deff kapot door 1 clear, dan gaat het hard.
Ja vvdd was 9 mil dat is netjes maar er zijn ook wel heel veel deff dorpjes kapot gegaan;)
 
Reactiescore
86
Mooi dat je nu eindelijk in ziet dat het kan!:)
Er ging soms 15 a 16k aan deff kapot door 1 clear, dan gaat het hard.
Ja vvdd was 9 mil dat is netjes maar er zijn ook wel heel veel deff dorpjes kapot gegaan;)

Ik kan mijn ongelijk best toegeven hoor, zal het enkel nooit zomaar doen;)

Ik denk dan toch dat het met name aan die kleine hoeveelheden ligt, dat tikt aan
 

DeletedUser68252

Guest
Het gaat om de awards, deze tellen per eenheid;). (dit heb ik in vorige post laten zien).

De ODA (die jij linkt) van positif was 9.4 miljoen uit me hoofd:)

En die vvdd gaat dus om 9miljoen eenheden, veel meer ODD (50miljoen?)

78, uit men hoofd gezegd.
 
Bovenaan