tw-technieken

DeletedUser

Guest
ik vroeg me eens af wat nou werkelijk ALLE tw-tecnieken zijn...

zoals farmen, timen enzo


als je een techniek weergeeft zeg dan s.v.p. hoe je dit doet:rolleyes:

bedankt


deze zijn al gezegt!

tripwire
dodgen
klootzak tactiek:D:D:D
backtimen
pré-backtimen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En een clear is dus gewoon met heel veel troepen de verdeging van het hele dorp platleggen?

En weet iemand of je geloof ook 2 kan worden, en dat dat dan meer voordeel heeft? Want anders maak ik in m'n 2e dorp dat vlak naast me ligt echt geen kerk, veel te veel bevolking...

Weet iemand of je een soort gemeenschappelijke aanval kan doen? Net zoiets als verdedigend ondersteunen, maar dan dat je alle troepen in 1 dorp verzameld, en van daar laat aanvallen.

En ik vroeg me af, een stamlid werd gechanteerd door een andere stam dat hij moest joinen, of ze zouden zijn enige dorp edelen. Onze stam (11.000 punten) hun stam (iets van 140.000) . Hij zit nu dus in die stam, maar heeft iemand een idee hoe we eruit kunnen krijgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
een clear is een aanvalsleger.

over kerk weet ik niets want mijn wereld werkt er niet mee.


dat je vriend zich heeft laten chanteren is zijn eigen fout. hij kon ook gewoon weigeren. zelfde als hij nu doodsimpel de stam kan verlaten.

dat hij dan mss aangevallen word zul je erbij moeten nemen. later zal je nog meerdere malen aangevallen worden dus heb je wat oefening met hoe en wat je moet doen.
 

DeletedUser

Guest
Ok, maar hij zit nu iets van 3 continenten ver (direct door stekend) dus wij kunnen hem niet helpen met verdedigen enzo, ik had hem ondersteunt, duurde zo'n 62 uur voor de troepen aankwamen...

En hoe moet je het dan aanpakken, als er zo'n 10 mensen aanvallen? Allemaal minstens 2 keer zo sterk als jij?
 

DeletedUser

Guest
Ok, maar hij zit nu iets van 3 continenten ver (direct door stekend) dus wij kunnen hem niet helpen met verdedigen enzo, ik had hem ondersteunt, duurde zo'n 62 uur voor de troepen aankwamen...

En hoe moet je het dan aanpakken, als er zo'n 10 mensen aanvallen? Allemaal minstens 2 keer zo sterk als jij?

wat is het nut van iemand in je stam te hebben 3 continenten verder :confused:

enige dat jullie kunnen doen is os sturen.

hijzelf kan clears/aanvallen dodgen en edels onderscheppen.
 

DeletedUser

Guest
Komt omdat we klasgenoten zijn, en we ongelukkig ver uitelkaar kwamen te liggen... En wij zijn enorme n00bs, dus ik heb nu wel wat geleerd over dodgen enzo, maar de rest weet daar helemaal niets van...
 

DeletedUser

Guest
Komt omdat we klasgenoten zijn, en we ongelukkig ver uitelkaar kwamen te liggen... En wij zijn enorme n00bs, dus ik heb nu wel wat geleerd over dodgen enzo, maar de rest weet daar helemaal niets van...

leg het ze gewoon allemaal uit ... :p vertel over de voor en nadelen ervan en als ze iet of wat feeling voor tw hebben zullen ze het begrijpen en mss zelfs toepassen.
 

DeletedUser

Guest
Ok, maar dan liggen we nog steeds ver weg, misschien moet hij overnieuw beginnen, account verwijderen als hij weer ver weg ligt, opnieuw aanmaken tot hij dichtbij ligt.
 

DeletedUser

Guest
Ok, maar dan liggen we nog steeds ver weg, misschien moet hij overnieuw beginnen, account verwijderen als hij weer ver weg ligt, opnieuw aanmaken tot hij dichtbij ligt.

dat is een optie. of als zijn dorp overgenomen is gewoon opnieuw beginnen in de stam aanduiden (als dat al aanwezig is in je wereld dat weet ik niet echt)

maar dan moet hij wel in jullie stam zitten voor hij overgenomen word.
 

DeletedUser

Guest
Ok, maar er zijn wel een aantal andere leden die ook ver weg zitten, maar de meeste zitten in een cluster, dus hopelijk komt hij dan bij ons :).
ik zit in W12, weet je of het daarin wel kan?
 

DeletedUser

Guest
Een scout is gewoon een verkenner, toch?

En je kan ook timen van dat je vanaf verschillende dorpen timed, hoe werkt dat? Ik heb iets gehoord over berekenen, is daar ook een soort calculator voor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ok :)

Op de kaart heb je bomen en meren enzo, hé. Moeten je troepen daar omheen lopen, of is het gewoon om de kaart wat op te fleuren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is om op te fleuren. Je loopt eigenlijk gewoon een rechte lijn, hemelsbreed.

Dan kom je langs je vijand, drink je een kopje thee, en bij je stamgenoot rook je een peuk en dan ben je klaar om te vechten.

EDIT: als je overnieuw begint kan je toch je dorp laten komen precies in het midden van je stamcluster?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is om op te fleuren. Je loopt eigenlijk gewoon een rechte lijn, hemelsbreed.

Dan kom je langs je vijand, drink je een kopje thee, en bij je stamgenoot rook je een peuk en dan ben je klaar om te vechten.

EDIT: als je overnieuw begint kan je toch je dorp laten komen precies in het midden van je stamcluster?

Als deze stam in de RIM(rand van de wereld) ligt kan dat, maar daar raak je je dorpje niet snel kwijt.
 

DeletedUser

Guest
Is de Rim ook 1 continent verder richting centrum?

En weet iemand hoe timen vanaf verschillende dorpen werkt? Want ik weet nu wel hoe je in dezelfde seconde 4-5 aanvallen verstuurt, maar niet hoe je dat soort dingen met back-timen enzo doet. Is dat uit je hoofd, of met een soort calculator?
 

DeletedUser

Guest
Ik lig ongeveer 1 continent (of met die rechterkaart 1 keer verchuiven) van de RIM af, is dat dan nog steeds de rim?
 
Bovenaan