tw-technieken

DeletedUser

Guest
ik vroeg me eens af wat nou werkelijk ALLE tw-tecnieken zijn...

zoals farmen, timen enzo


als je een techniek weergeeft zeg dan s.v.p. hoe je dit doet:rolleyes:

bedankt


deze zijn al gezegt!

tripwire
dodgen
klootzak tactiek:D:D:D
backtimen
pré-backtimen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dan heb je ook het bekende dodgen.
Als je een edeltrein op je dak krijgt, stuur je je troepen weg. tussen 2 aanvallen komen je troepen terug. zo kan je toch een edelman vermoorden en hopen dat je niet overgenomen wordt.

Wat is hier nou eigenlijk het nut van? Je kan toch net zo goed de eerste edelman doden.

en het is hetzelfde als back-timen.
 

DeletedUser31224

Guest
:rolleyes:Niet echt een techniek maar toch:
5 minuten en één seconde voor je eerste clear (bij een treintje) 10 kata's en wat bijl sturen, de kata's dan gericht op verzamelplaats, als hij die aanval dan wil dodgen gaat zijn verzamelplaats eraan en kan hij je clears niet meer dodgen, dan kan hij alleen nog met een ander dorp OS steuren maar als hij daar niet op had gerekend had dan komt het nooit op tijd aan, en de verliezen zijn erg klein als hij niet dodged:D
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:Niet echt een techniek maar toch:
5 minuten en één seconde voor je eerste clear (bij een treintje) 10 kata's en wat bijl sturen, de kata's dan gericht op verzamelplaats, als hij die aanval dan wil dodgen gaat zijn verzamelplaats eraan en kan hij je clears niet meer dodgen, dan kan hij alleen nog met een ander dorp OS steuren maar als hij daar niet op had gerekend had dan komt het nooit op tijd aan, en de verliezen zijn erg klein als hij niet dodged:D

Hoezo 5 minuten en niet minder ?
 

DeletedUser

Guest
Word je aangevallen? Stuur hem de VV, als hij hem accepteerd neem hem direct terug en hij kan je 24u niet meer aanvallen. ^^

Geen idee of het werkt, denk het wel.
 

DeletedUser31224

Guest
omdat je een aanval 10 minuten lang kan terughalen (nouja verschilt per wereld toch?) en anders kan hij ze nog terughalen voor de kata's de verzamelplaats mollen.
 

DeletedUser

Guest
Word je aangevallen? Stuur hem de VV, als hij hem accepteerd neem hem direct terug en hij kan je 24u niet meer aanvallen. ^^

Geen idee of het werkt, denk het wel.

Whehe, wel naaiend, maar wel goed ^^
Maar dat geldt niet als de aanval al verstuurd is, toch ?
Je kan ook gewoon VV vragen en als hij hem geeft, gewoon aanval terugtrekken :eek:.
Maar zó dom zijn ze ook weer niet.
 

DeletedUser

Guest
Whehe, wel naaiend, maar wel goed ^^
Maar dat geldt niet als de aanval al verstuurd is, toch ?
Je kan ook gewoon VV vragen en als hij hem geeft, gewoon aanval terugtrekken :eek:.
Maar zó dom zijn ze ook weer niet.

Neuh klopt, maar als er nog geen edeltreintjes in het spel zijn is het wel handig. x']
 

DeletedUser15806

Guest
duurt een verzamelplaats bouwen langer dan 5 minuten?
Weet ik eig niet,heb ze nog nooit moeten herbouwen :p

Verzamelplaats bouwen duurt op sommige werelden nog geen 4minuten.. Hoe korter je het erop doet hoe beter meestal;) 1-2minuten ervoor is het meeste effectief naar mijn mening;)
 

DeletedUser

Guest
OS? (ik weet echt helemaal niets....)
En hoe time je op de miliseconde? Bij een aanval zie je toch alleen uur:min:sec?

Daar achter staan in letters die je niet zo goed kan zien de millie seconden. Als je dat rijtje selecteer van uur, min, sec, dan komt het vanzelf te voorschijn. Alleen dat is niet op alle werelden hoor.
 

DeletedUser7252

Guest
Nu raak ik ook in de war.. :confused:

Snipen = Backtimen?

Edels snipen: Alle aanvallen ontwijken en de edels doden.
Backtimen: Vlak na de aanvallen je troepen laten aankomen, om de edels te doden.
 

DeletedUser15806

Guest
Nu raak ik ook in de war.. :confused:

Snipen = Backtimen?

Edels snipen: Alle aanvallen ontwijken en de edels doden.
Backtimen: Vlak na de aanvallen je troepen laten aankomen, om de edels te doden.

Wat maakt het uit hoe je het noemt.. Ik ben blij als ik weet wat ik moet doen en dat kan uitvoeren ;):)
 

DeletedUser

Guest
Nu raak ik ook in de war.. :confused:

Snipen = Backtimen?

Edels snipen: Alle aanvallen ontwijken en de edels doden.
Backtimen: Vlak na de aanvallen je troepen laten aankomen, om de edels te doden.

snipen kan je met andere dorpen doen. gewoon met 2e dorp ondersteuning ertussen timen.

backtimen is troepen van het dorp zelf wegsturen en terugroepen zodat het ertussen komt.
 
Bovenaan