TW Tactics - aanvalsplanner

Reactiescore
35
TW Tactics
De nieuwste tool uit de Sangu stal. Het Sangu Package is al bij al maar klein bier in vergelijking met deze tool.

TW Tactics is een Windows applicatie om:
- aanvallen te plannen
- je omgeving te monitoren
- de wereld te verkennen

Vooral de aanvalsplanner is sterk... Je kan hem in actie zien in een van de tutorials op de site!

Meer informatie op:
http://sangu.be

Laatst bewerkt:

DeletedUser73869

Guest
aangezien deze tool dingen haalt van twstats, is het misschien mogelijk om er iets in te bouwen zodat de kerken herkend kunnen worden?

DeletedUser61042

Guest
Er word al aan een kerken tool gewerkt graag geduld.

Reactiescore
35
Kerken kunnen ingeladen worden (zie vb de tutorial "Synchronize" / "Advanced Attacking"). Op kerkwerelden worden de kerk ranges ook gevisualiseerd...

Het is dus nog manueel in te laden (in praktijk: 1x importeren voor de 3 kerklevels) want ik ben me niet bewust van kerk informatie die vrijelijk beschikbaar is?

DeletedUser61042

Guest
Kerken kunnen ingeladen worden (zie vb de tutorial "Synchronize" / "Advanced Attacking"). Op kerkwerelden worden de kerk ranges ook gevisualiseerd...

Het is dus nog manueel in te laden (in praktijk: 1x importeren voor de 3 kerklevels) want ik ben me niet bewust van kerk informatie die vrijelijk beschikbaar is?
Door twstats wel

hardcode

Guest
Door twstats wel
is niet helemaal waar he, je kunt via twscripts een schatting maken van waar de kerken zitten, maar dat betekent niet dat dit 100% zekerheid heeft.

@DGF als je het wilt inbouwen moet je me maar aanspreken op skype dan leg ik het concept aan je uit, maar zoals eerder gereageerd werd wordt binnenkort een tool vrijgegeven die hetzelfde doet

Reactiescore
1.257
Kerken van anderen vinden :)

Je start het programma. Voert een acc naam in en hij gaat bij twstats de dorpsopbouwen langs opzoek naar kerken

Reactiescore
35
Nice... Dat klinkt als een gevaarlijke tool :)

Zoiets zit niet in TW Tactics: Dat is enkel je eigen kerken. Daar ik niet zoveel van kerk-werelden afweet zal ik het er ook niet zelf instoppen...

DeletedUser69459

Guest
Ik heb de basic tutorial en de aanvalstutorial bekeken, maar ik snap niet goed wat er eigenlijk handig aan is. De aanvalstutorial is ook niet echt zo duidelijk :/

Reactiescore
1.257
Nice... Dat klinkt als een gevaarlijke tool :)

Zoiets zit niet in TW Tactics: Dat is enkel je eigen kerken. Daar ik niet zoveel van kerk-werelden afweet zal ik het er ook niet zelf instoppen...
Is wel leuk, maar werkt totaal niet. Zo kun je gewoon simpel kerken faken en kerken verbergen. Alleen als niemand het weet is het leuk

Reactiescore
35
Ik heb de basic tutorial en de aanvalstutorial bekeken, maar ik snap niet goed wat er eigenlijk handig aan is. De aanvalstutorial is ook niet echt zo duidelijk :/
dit was een tool die ikzelf veel gebruikt heb; mocht er toen ik een aanvalsplanner nodig had een betere tool beschikbaar geweest zijn, ik zou die gebruikt hebben ipv mijn eigen te maken...

we zijn nu natuurlijk 10 jaar later.. maar ik heb gecheckt en heb nog steeds niets gelijkaardigs gevonden.

als ik er zelf niet echt in geloofde dan had ik zoveel jaar later niet de moeite genomen om de tools alsnog op te knappen en uit te brengen, zeker niet na het uitkomen van TW2 :)

In ieder geval een paar scenarios waarbij je het zou kunnen gebruiken:

- je logt in en ziet aanvallen waaronder 4 aanvallen op dezelfde sec: met de aanvalsplanner stel je in een paar seconden een plan op en plakt dat in je notitieblok en je kan de def beginnen sturen...

- een massale getimede edel aanval opzetten is ook redelijk snel gebeurd.

- in het begin van een wereld is monitoring heel handig... je kan uur op uur of dag op dag volgen wat de spelers rond jou doen; iemand die aangevallen wordt of dorpen begint te verliezen haal je er zo uit.

- de wereld verdelen met clusters: teken edelrichtingen en genereer bb codes van wie welk deel van de wereld krijgt in je stam

DeletedUser68252

Guest
dit was een tool die ikzelf veel gebruikt heb; mocht er toen ik een aanvalsplanner nodig had een betere tool beschikbaar geweest zijn, ik zou die gebruikt hebben ipv mijn eigen te maken...

we zijn nu natuurlijk 10 jaar later.. maar ik heb gecheckt en heb nog steeds niets gelijkaardigs gevonden.

als ik er zelf niet echt in geloofde dan had ik zoveel jaar later niet de moeite genomen om de tools alsnog op te knappen en uit te brengen, zeker niet na het uitkomen van TW2 :)

In ieder geval een paar scenarios waarbij je het zou kunnen gebruiken:

- je logt in en ziet aanvallen waaronder 4 aanvallen op dezelfde sec: met de aanvalsplanner stel je in een paar seconden een plan op en plakt dat in je notitieblok en je kan de def beginnen sturen...

- een massale getimede edel aanval opzetten is ook redelijk snel gebeurd.
Kwestie van een goed georganiseerde groepen indeling. Je logt in, ziet edels op je lopen. Verzamelplaats > aanvragen. Werkt even goed of waarschijnlijk zelfs beter.

- in het begin van een wereld is monitoring heel handig... je kan uur op uur of dag op dag volgen wat de spelers rond jou doen; iemand die aangevallen wordt of dorpen begint te verliezen haal je er zo uit.

- de wereld verdelen met clusters: teken edelrichtingen en genereer bb codes van wie welk deel van de wereld krijgt in je stam
www.tribalwarsmap.com bevat dit allemaal wat je hier zegt en is ook nog eens enorm gebruiksvriendelijk.

Reactiescore
35
Kwestie van een goed georganiseerde groepen indeling. Je logt in, ziet edels op je lopen. Verzamelplaats > aanvragen. Werkt even goed of waarschijnlijk zelfs beter.
Goh ik wil hier geen welles-nietes strijd over beginnen dus als "verzamelplaats > aanvragen" beter werkt, gebruik dan dat...
Ik heb die "verzamelplaats > aanvragen" nog nooit gebruikt maar als dit iets is van Innogames TribalWars zelf, dan is het heel erg moeilijk te geloven dat dit beter zou werken dan TW Tactics.
Als de ingebouwde dingen ook maar een klein beetje deftig geïmplementeerd waren, Sangu Package of TW Tactics zou nooit nodig geweest zijn.

www.tribalwarsmap.com bevat dit allemaal wat je hier zegt en is ook nog eens enorm gebruiksvriendelijk.
TW Tactics is gemaakt voordat TribalWarsMap er was. Eerlijk gezegd vind ik TW Tactics beter/makkelijker/sneller in gebruik + dat je meer controle hebt over de "geschiedenis" van de wereld + dat TWMaps geen aanvalsplanner heeft (of in ieder geval niet zo een als TWTactics).
Maar jij vind TWMaps makkelijker in gebruik omdat je dat beter kent. Ik vind TW Tactics beter in gebruik omdat ik die beter ken.

Reactiescore
850
Zelf vind ik het een geweldige tool om kaarten te maken en te monitoren. Om coords op te halen uit een bepaalde regio heb ik hem ook al meermaals gebruikt. Gisteren liep die wel vast toen ik alle coords op de wereld wou ophalen xD

De aanvalsfunctie gebruik ik echter niet omdat ik niet inzie hoe die beter is dan andere planners. En die andere planners zijn dan vaak online of ingame. Overschakelen naar een programma daarvoor is dus geen stap dat veel mensen (en ik ook niet) zullen nemen.