TW.NL Officiële Extensie

  • Topicstarter Deleted User - 24028
  • Startdatum

Deleted User - 24028

Guest
Auteur
TribalWars.nl Team
Beschrijving
Laad snellijstscripts automatisch op elke TW pagina en stuur tot 5 bevelen in 1 keer!
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Alle pagina's
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
Informatie voor installatie is te vinden in onderstaande post
Beste spelers,

Zoals al een tijd geleden aangekondigd komen de nieuwe scriptregels samen met een browser extensie die aangeboden wordt door het TW.NL team, dit is tevens de enige extensie die in de toekomst nog toegestaan zal zijn...

Extensie Functionaliteiten
Volgende functionaliteiten zijn of zullen opgenomen worden in de extensie:
  1. Ingame browsen tussen scripts en ze via enkele klikken installeren.
    Dit is momenteel nog niet opgenomen in de extensie wegens enkele problemen, we hopen dit wel op een later tijdstip nog te kunnen toevoegen. Tot die tijd kunnen snellijstscripts geïnstalleerd worden door de stappen te volgen in volgend topic: Een snellijstscript toevoegen en gebruiken, hoe doe ik dat?
  2. Het automatisch uitvoeren van snellijstscripts na het laden van een pagina indien gewenst.
    Bij het installeren van een snellijstscript of in het snellijst overzicht kan aangegeven worden of een script automatisch uitgevoerd dient te worden, de aangeduide scripts zullen vanaf dan op elke pagina uitgevoerd worden van zodra de pagina geladen is.

    We raden aan om maximaal 5 scripts aan te duiden om laadtijden beperkt te houden, je kan er echter meer aanduiden indien gewenst. Als je meer scripts automatisch wilt uitvoeren is het aan te raden om ze te groeperen.


    Met het groeperen van scripts wordt bedoelt meerdere scripts onder te brengen in 1 snellijstscript, dit is niet enkel beter voor laadtijden maar ook om plaats te besparen in de snellijstbalk! Een voorbeeld:

    Code:
    javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/INC_RENAMER.js');

    en

    Code:
    javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/OS_AANVRAGEN.js');

    wordt

    Code:
    javascript:
    
    $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/INC_RENAMER.js');
    $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/OS_AANVRAGEN.js');

Installeren
De extensie kan geïnstalleerd worden via de officiële browser stores, hier is tevens ook meer informatie en screenshots te vinden:

Changelog
Een overzicht van de verschillende versies van de extensie:
  • V1.0. Initiële versie
  • V1.1. Bugfixes en toevoegingen
    • Oplossen van fouten bij het aanvinken/uitvinken van een script tijdens het bewerken van dat script.
    • Automatische controle of scripts nog wel in de snellijst staan (lost problemen op als deze verwijderd worden via mobiel, steam of een browser zonder extensie).
    • Het automatisch laden van scripts uitgeschakeld op de "instellingen -> snelschakellijst" pagina (wanneer er nu per ongeluk een script wordt aangeduid om automatisch te laden dat daar niet geschikt voor is kan het op die pagina altijd terug worden uitgezet).
    • Op elke pagina in de footer (balk onderaan de pagina) een link toegevoegd naar de "Snelschakellijst" zodat deze altijd makkelijk bereikbaar is.
  • V1.2. Verwijderen trein functionaliteit en kleine bugfixes
    • Om conform de regelgeving van inno te blijven hebben we de trein functie geschrapt uit de extensie, meer informatie is te vinden via deze link.
    • Wanneer er ingame overgeschakeld werd op de "mobiele versie" werd de lijst met opgeslagen automatisch uitvoeren scripts gereset, dit is niet langer het geval.
    • Bij gebruik van de extensie via een mobiel apparaat zal de waarschuwing onderaan de pagina verschijnen ipv naast / over de scripts heen.

Feedback & Bugs
Feedback is altijd welkom en eventuele bugs mogen in dit topic vermeld worden.

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Is dit de juiste plek voor feedback?

Ik krijg een snellijstscript die een nieuwe pagina opent niet van automatisch uitvoeren af. De Tribe Members Incoming Overview wilt niet meer uit automatisch uitvoeren. Als ik hem verwijder, opnieuw toevoeg en de extensie activeer komt hij weer als automatisch uitvoeren.

Onderaan de snellijst pagina staat er een link van de Extensie om alles te resetten. Klik daar eens op en probeer vervolgens nog eens of het werkt :)
 
Reactiescore
20
Onderaan de snellijst pagina staat er een link van de Extensie om alles te resetten. Klik daar eens op en probeer vervolgens nog eens of het werkt :)

Klopt alleen moet je eerst de hele extensie uitzetten en het script verwijderen om daar te komen. Als je de extensie niet uitzet blijft die maar naar de stam pagina terugkeren Maar zoals je al aangaf heeft dat met het script te maken
 

Deleted User - 24028

Guest
Waarom is de mogelijkheid tot delay tussen aanvallen wijzigen niet toegevoegd aan de nieuwe train functie?
Dit bestaat wel in de andere extensie. Hierdoor wordt het toch een stuk moeilijker goede snipes te leggen of uitgerekende edels.

Edit: Als ik nu mijn clears vooraf wil sturen en tussen clears/anti snipes ook kan ik alleen nog maar op 50 (of 100) ms interval ze timen, dan moet ik dus al de clears perfect neerzetten en kan ik niet bijvoorbeeld 69 ms als interval kiezen. Dat interval zou er dan voor hebben gezorgd dat de edels wél tussen iedere clear komen en niet met zijn twee in een bijvoorbeeld.
Die heb ik er uit gehaald omdat ik er van uit ging dat die niet gebruikt werd, en voor de werking was het onnodig. Dat maakt dat het nu allemaal wat duidelijker is voor beginnende spelers.

Uiteindelijk dient de functie om tegengewicht te bieden voor de Ingame edelfunctie, daar kan je ook geen gap instellen...

Waarvoor zou het juist gebruikt worden?
 
Reactiescore
37
Als aanvulling op lejel: Geldt vooral mijn inziens wanneer dit meervoudig nodig is op target-dorpen. Zowel offensief als defensief.
Voorbeeld als je uit 3 verschillende bron-dorpen snipes tegelijk weg moet sturen op 3 verschillende target-dorpen.

Wanneer dit uit 1 dorp zou plaats vinden is de gap terecht. Bijv. om edelspam tegen te gaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Bekijk bijlage 28553
Ik den dat op deze manier nog steeds op de skill van het timen vertrouwd moet worden, laten we zeggen dat het dus echt nodig is dat ik bijvoorbeeld op 146 ms moet aankomen. Liever zou ik dit zien in een niet edeltrein etc, maar dit is het snelste idee wat ik kon maken. Dus het is nu dus nog steeds van belang, zoals aangegeven, dat mijn skill goed genoeg is om de snipe te hitten, maar ik hoef niet meerdere aanvallen te laten slagen, 1 keer is in theorie genoeg (5 snipes).
Op andere manieren is het vast ook toepasbaar zoals je off ergens tussen snipen als bijvoorbeeld vooraf clears gezet zijn en er edels achter moeten (zo dicht mogelijk het liefst ofc.) of dat er vanuit meerdere dorpen edels zijn verstuurd om er dan zo dicht mogelijk voor te zeten met een splitclear.
Ik hoop dat dit het antwoord was op je vraag met waarvoor ik het zou gebruiken.
Dankjewel voor de verduidelijking, persoonlijk zie ik het grote voordeel er van niet echt in, maar ik begrijp het idee "je hebt de optie om het te doen en nu niet meer, dus het is achteruitgang" wel.

Echter mogen we niet vergeten dat dit deel van de extensie eigenlijk tegen minstens 3 regels in gaat en dus voor elks van die regels een uitzondering krijgt. Desondanks is zowat iedereen het er meteen mee eens dat deze uitzondering er zou moeten zijn, want het trekt het speelveld gelijk tussen aanvaller (die de ingame edeltrein functie heeft) en verdediger (die dezelfde functie niet kan gebruiken voor snipes).

Maar als het mogelijk is om een gap in te stellen (en daarmee trucs zoals die hierboven te gebruiken), kan er dan nog gesproken worden over het speelveld gelijk trekken? De ingame functie heeft geen gap optie en hanteert altijd de wereld gap, waarom zou dat voor de tegenhanger dan niet voldoende zijn? Als je meer mogelijkheden aanbied met de tegenhanger, trek je het evenwicht dan net niet in de andere richting?

En jouw truc dan nog tot daartoe, dat is niet zo extreem, maar ik vrees ook voor bepaalde andere gevolgen die eigenlijk niet gewenst zijn. Want wat gebeurt er als je een snipe moet leggen op ms 330 en je doet het volgende:
  • 1ste tab met 1 speer, 2de tab met full defje
  • gap zetten op 330 (lag even genegeerd, die dient dan mee ingecalculeerd te worden)
  • oefenen op versturen van een bevel op de moment dat een bepaalde seconde verschijnt
Doet dit noh iemand denken aan bepaalde scripts die met deze nieuwe scriptregels bewust niet meer toegestaan worden? ;)
 
Reactiescore
864
Zojuist heb ik de extensie toegevoegd aan mijn browser. Ik heb in een vlug tempo nog oude scripts geselecteerd welke nu niet meer geldig zijn. Door het selecteren hiervan, en het vervolgens uitvoeren, kreeg ik de volgende melding:

1620634271681.png

Na deze melding heb ik al mijn snellijst scripts verwijderd, maar ik blijf deze melding krijgen wanneer ik weer opnieuw de Extensie aanzet, ook al staan er geen scripts in de snellijst aangevinkt(aangezien ik ze allemaal heb verwijderd).

Wat kan ik nu nog doen om wel de Externsie werkende te krijgen?
 
Reactiescore
2.062
Dankjewel voor de verduidelijking, persoonlijk zie ik het grote voordeel er van niet echt in, maar ik begrijp het idee "je hebt de optie om het te doen en nu niet meer, dus het is achteruitgang" wel.

Echter mogen we niet vergeten dat dit deel van de extensie eigenlijk tegen minstens 3 regels in gaat en dus voor elks van die regels een uitzondering krijgt. Desondanks is zowat iedereen het er meteen mee eens dat deze uitzondering er zou moeten zijn, want het trekt het speelveld gelijk tussen aanvaller (die de ingame edeltrein functie heeft) en verdediger (die dezelfde functie niet kan gebruiken voor snipes).

Maar als het mogelijk is om een gap in te stellen (en daarmee trucs zoals die hierboven te gebruiken), kan er dan nog gesproken worden over het speelveld gelijk trekken? De ingame functie heeft geen gap optie en hanteert altijd de wereld gap, waarom zou dat voor de tegenhanger dan niet voldoende zijn? Als je meer mogelijkheden aanbied met de tegenhanger, trek je het evenwicht dan net niet in de andere richting?

En jouw truc dan nog tot daartoe, dat is niet zo extreem, maar ik vrees ook voor bepaalde andere gevolgen die eigenlijk niet gewenst zijn. Want wat gebeurt er als je een snipe moet leggen op ms 330 en je doet het volgende:
  • 1ste tab met 1 speer, 2de tab met full defje
  • gap zetten op 330 (lag even genegeerd, die dient dan mee ingecalculeerd te worden)
  • oefenen op versturen van een bevel op de moment dat een bepaalde seconde verschijnt
Doet dit noh iemand denken aan bepaalde scripts die met deze nieuwe scriptregels bewust niet meer toegestaan worden? ;)

Maar dit laatste is natuurlijk totaal niet te vergelijken met het bottenkraker script.

Je kan natuurlijk ook gewoon oefenen op MS 500 voor een aantal minuten. Het maakt niet persee uit of je dit op MS 0 of 500 doet, je moet alsnog een MS beheersen. Ja je maakt het wel weer makkelijker, maar dit is al een aantal jaren van kracht. Het is niet dat er opeens een overpowerede balk komt door dit script.
 
Reactiescore
864
Zojuist heb ik de extensie toegevoegd aan mijn browser. Ik heb in een vlug tempo nog oude scripts geselecteerd welke nu niet meer geldig zijn. Door het selecteren hiervan, en het vervolgens uitvoeren, kreeg ik de volgende melding:

Bekijk bijlage 28584

Na deze melding heb ik al mijn snellijst scripts verwijderd, maar ik blijf deze melding krijgen wanneer ik weer opnieuw de Extensie aanzet, ook al staan er geen scripts in de snellijst aangevinkt(aangezien ik ze allemaal heb verwijderd).

Wat kan ik nu nog doen om wel de Externsie werkende te krijgen?

Hij doet het inmiddels weer nadat ik hem 2 uur later opnieuw heb geinstalleerd(de extensie). Echter, deed ik dit ook nadat de foutmelding direct kwam. Wellicht dat er een periode tussen zit dat het moet afkoelen?
 

Deleted User - 24028

Guest
Hartelijk bedankt iedereen voor de feedback, op basis van die feedback hebben we de extensie voorzien van een update met volgende veranderingen:
  • Oplossen van fouten bij het aanvinken/uitvinken van een script tijdens het bewerken van dat script.
  • Automatische controle of scripts nog wel in de snellijst staan (lost problemen op als deze verwijderd worden via mobiel, steam of een browser zonder extensie).
  • Het automatisch laden van scripts uitgeschakeld op de "instellingen -> snelschakellijst" pagina (wanneer er nu per ongeluk een script wordt aangeduid om automatisch te laden dat daar niet geschikt voor is kan het op die pagina altijd terug worden uitgezet).
  • Op elke pagina in de footer (balk onderaan de pagina) een link toegevoegd naar de "Snelschakellijst" zodat deze altijd makkelijk bereikbaar is.

De nieuwe versie (1.1) wordt normaal automatisch geïnstalleerd, indien dit niet het geval is kan die handmatig geupdate worden via de extensie beheer pagina van je browser of opnieuw geinstalleerd worden via de browser extensie store (zie beginpost).

Feedback is nog steeds welkom!
 

Deleted User - 24028

Guest
Goede middag,

We hebben weer een update doorgevoerd voor de extensie om hem legaal te maken binnen de nieuwe regels vooropgesteld door innogames (meer informatie), we hebben er tevens ineens van geprofiteerd om 2 kleine bugs op te lossen. Changelog:
  • Om conform de regelgeving van inno te blijven hebben we de trein functie geschrapt uit de extensie, meer informatie is te vinden via deze link.
  • Wanneer er ingame overgeschakeld werd op de "mobiele versie" werd de lijst met opgeslagen automatisch uitvoeren scripts gereset, dit is niet langer het geval.
  • Bij gebruik van de extensie via een mobiel apparaat zal de waarschuwing onderaan de pagina verschijnen ipv naast / over de scripts heen.
De nieuwe versie (1.2) wordt normaal automatisch geïnstalleerd, indien je 100% zeker wilt zijn kan die handmatig geupdate worden via de extensie beheer pagina van je browser of opnieuw geinstalleerd worden via de browser extensie store (zie beginpost).

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars Team
 

Deleted User - 24028

Guest
In mijn chrome gaat steeds Sangu na enige tijd van automatisch uitvoeren af. Enig idee waar dit aan kan liggen of wat ik moet doen om het te fixen? Heb dus geen idee wat ik moet doen om het te reproduceren maar heb vaak dat ik na het sturen van een aanval merk dat hij uit staat. Ik gebruik wel bottenkraker voor de tijd tot sturen etc. te zien.
Zelf dit probleem nog nooit gehad, en ook de eerste keer dat ik er van hoor... Zonder het te kunnen reproduceren is het dus erg moeilijk (onmogelijk eigenlijk) om er iets aan te doen...
 
Reactiescore
6
Als ik de extensie wil installeren op firefox, dan krijg ik de volgende foutmelding: "Installatie afgebroken omdat de add-on beschadigd lijkt te zijn."

[Edit:]
Als ik een oudere versie selecteer (v1.3) dan installeert die wel en vervolgens heb ik v3.0 toch geinstalleerd staan. Geen idee waarom, maar het werkt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.228
Als ik de extensie wil installeren op firefox, dan krijg ik de volgende foutmelding: "Installatie afgebroken omdat de add-on beschadigd lijkt te zijn."

[Edit:]
Als ik een oudere versie selecteer (v1.3) dan installeert die wel en vervolgens heb ik v3.0 toch geinstalleerd staan. Geen idee waarom, maar het werkt.
Is het nu gelukt om deze te installeren of niet?
 
Reactiescore
1.228
Als ik de extensie wil installeren op firefox, dan krijg ik de volgende foutmelding: "Installatie afgebroken omdat de add-on beschadigd lijkt te zijn."

[Edit:]
Als ik een oudere versie selecteer (v1.3) dan installeert die wel en vervolgens heb ik v3.0 toch geinstalleerd staan. Geen idee waarom, maar het werkt.
Blijkbaar was je niet de enige met dit probleem, heb een oplossing ingediend dus vanaf die goedgekeurd is kan je de nieuwste versie ook weer installeren. :)
 
Reactiescore
6
Klopt het dat de versie niet meer te downloaden is?

"Google kan de url niet vinden"
 
Reactiescore
140
Straks gaan ze dit ook nog verbieden zeker
 
Bovenaan