TW Meetup 2019 Recap

  • Topicstarter Deleted User - 487958296
  • Startdatum

Deleted User - 487958296

Guest
Lieve vrienden,

Zoals sommige van jullie misschien weten, heb ik dit spel al een aantal jaren gespeeld. Na een lange pauze, ben ik toch weer begonnen met spelen dit jaar.
Nou heb ik over de jaren natuurlijk veel mensen leren kennen via TW, zowel positief als negatief. Maar, in de 6 jaar dat ik op dit forum te vinden ben geweest heb ik maar twee mensen ontmoet.
Nu dacht ik: daar moet verandering in komen!

Kort nadat ik terug ben begonnen op TW, ben ik weer in contact gekomen met oude bekenden. Wij hebben besloten om toch maar eens een meeting te houden, en welk moment beter dan gewoon direct nu?! Kort nadat we samen classic begonnen zijn, zijn we begonnen met het plannen van een gezellige meetup.

En gisteren (Vrijdag 7 juni 2019) was het dan eindelijk zover!! Ik zou eindelijk een gezicht kunnen verbinden aan de namen van de spelers waarmee ik zolang gespeeld heb. Het was erg gezellig, en ook erg leuk om toch eens een keertje kennis te kunnen maken met diegenen waarmee ik zoveel werelden speelde.

Hierbij de foto's:
schaal-worst.jpg

as4JTTi.jpg

2sygtl6.jpg

Ik kan niet wachten om het nog eens mee te maken tijdens tw meetup 2020!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Zeker genoeg van die hapjes gegeten met zo een worstenvingertjes!
Gr, was gezellig
 
Reactiescore
2.478
En ik ben niet eens uitgenodigd, ik denk dat ik maar een ban moet uitdelen hier en daar
 

DeletedUser61134

Guest
TW mensen ontmoeten is wel leuk.
Maar vertrouw ze alleen in het openbaar, en dan krijg ik weer vragen van vriendinnen: Wie was die lelijkerd? Of de opmerking; Jeetje, een loslopende *Blieeep* die boven zijn riem probeert te schieten.
 
Reactiescore
1.278
TW mensen ontmoeten is wel leuk.
Maar vertrouw ze alleen in het openbaar, en dan krijg ik weer vragen van vriendinnen: Wie was die lelijkerd? Of de opmerking; Jeetje, een loslopende *Blieeep* die boven zijn riem probeert te schieten.

Bespaar ons de details van de jokersbrain team meeting aub :p
 
Reactiescore
110
TW mensen ontmoeten is wel leuk.
Maar vertrouw ze alleen in het openbaar, en dan krijg ik weer vragen van vriendinnen: Wie was die lelijkerd? Of de opmerking; Jeetje, een loslopende *Blieeep* die boven zijn riem probeert te schieten.

Goh, hou je nou nog steeds vol dat je een meid bent o_O
 
Reactiescore
770
wtf waarom was ik er niet bij ????
 
Reactiescore
770
dan krijgen wij dus geen invite ... :??

dat maakt me boos

bozer dan de booste
bosbes
 

DeletedUser61134

Guest
Volgende keer wel minder staren als ik iemand neersteek met satéprikker vlaggetjes.
Het woord Saté is mijn activatiewoord
 
Bovenaan