TW award voting Sept/Okt/Nov/Dec/Jan

DeletedUser

Guest
waarom kiezen mensen nokosage boven sam???
wat is nokosage's dA?

Omdat hij imo beter is.

stwiki.deviantart.com

thought_of_the_mindless_by_stwiki-d4njiu3.png

^ Deze is zo sick.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60895

Guest
Jah ^^
Ik vind hem persoonlijk ook wat beter, maar dit zijn de Tw awards en Nokosage komt hier nauwelijks, terwijl Sam al heel lang regelmatig actief is.
 

DeletedUser60895

Guest
Lol ik heb nog zon hele Beyblade arena in de garage staan ahahah
 

DeletedUser

Guest
Haha, jongunns ik ben nog gewoon prima actief hoor:( Over een paar dagen komt de Intrinsic Nature (http://www.intrinsicnature.net/) exhibit uit, dan zitte er hopelijk 2 landscapes van me in:) Aan die heb ik echt lang gewerkt, en ook nog zaaat korte -2 uur schetsjes:) Zal anders eens een paar uploade waar ik toch niet verder aan ga werken.

Nokosga/(gino toch?:p), MV wil weer een restart maken he, weet niet of je er al van gehoord had maar stuur networkzombie ff berichtje anders. Mocht je er weer bij willen^^
 

DeletedUser32240

Guest
Beste designer: Hoewel er vele goede taggers zijn op het forum zitten, FG; Plat; BI; Galaxy Inc en wss nog anderen die minder vaak actief zijn, gaat mijn stem naar .Platina aangezien hij de enige actieve tagger is op dit forum.
Beste nieuwkomer: Er zijn velen bij gekomen onlangs, maar degene die het beter doet dan de andere is Graaf DD
Grootste improvement: Dit is moeilijk te zeggen, hoewel ik zelf een hele vooruitgang heb gedaan. Maar ik zal op mijn eigen niet stemmen, tenzij dat wel toegestaan is?
Grootste spammer: BI en FG
Meest behulpzame designer: Platina en BI
Grappigste memberFG
Populairste moderator Ik heb gehoort dat er momenteel geen moderator was, hoewel Inf nog altijd op SOTW zit.
Meest actieve SOTW deelnemer: Zit ik niet zo vaak op, hoewel ik daar ook wat mee kan doen.
Meest actieve designer /
Grootste resourceprovider BI qua tuts en Plat - Galaxy qua recourses
Langst volhoudende Ripper Award /
Beste large art artiest: Art Inspiration
 
Bovenaan