TW 2011: De eindejaarsvraagjes!

DeletedUser

Guest
Ik zal ook eens een lijstje posten alhoewel ik hier inmiddels zo'n 4 maanden niet meer speel:)


4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
Eric mijn lieve schatje natuurlijk.

thx mijn lief vrouwtje ;) you're the best a man can get :) <3
 

DeletedUser52941

Guest
ah ma zie Tristan das het goede aan Moontje zij zet dat koud voor mij :D

Pardon voor jouw :O
Je hoort eindelijk te delen met je zoon.
Maarja mag niet drinken van mama :(
heeft eric wat opgevonden : samen in washok staan zuipen xD
 

DeletedUser23694

Guest
Inderdaad, is niet goed voor je. Daarbij wordt Eric chagrijnig als zijn biertjes op zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Awards spelers:
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?

Seke 40 wint van mij deze award. Mocht hij zijn dorpen uitbouwen zoals de mensen die boven hem staan zou ie een concurrent zijn voor top 3

2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?

Het team dat de massa's vanuit dei plant. Dit zijn in het bijzonder 2 mensen. Lienee en Melish

3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?

Shynra met zijn stop Dei en de falanx plan:D
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?

1965|Nero. Altijd goed inzicht, volle posts en andere zooi;)

5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?

S1simon. Tsjah, Yoeri:D

6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?

Dit jaar is er veel gestackt. Maar met weinig middelen deed Titus labienus het nog zeer goed;)

7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?

Dei, met erdna, s1simon en lienee in het bijzonder

8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?

Dei, iedereen heeft ons geholpen met een prachtige stam op te zetten

9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?

Het probleemloos edelen van Robbert S en archangell:D

10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?



11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?

Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)

Still. De naam zegt genoeg;)

2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?

Ik moet toch het ego van dei extra boosten en die aan ons geven. Ik heb ons oorlogen naar 500+ dorpen voorsprong zien gaan zonder een beetje moeite(alé, op BB na dan)

3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?

BB, vanaf dat ze het echt moeilijk kregen zakte de boel als een pudding ineen

4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?

Still

5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?

Seke40, Beat4life(Frits) en Wanderkezanderke

7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?

Dei, ROFL en de fusie van PSY, yakies en grego
8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?
 
Bovenaan