TW 2011: De eindejaarsvraagjes!

DeletedUser

Guest
Jaja, je hoeft niet meer voort te klagen: hier is jullie beloning voor 365 dagen zagen; hier zijn de eindejaarsvragen!


Awards spelers:
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?
2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?:eek:
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?
10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?:eek:. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?
11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?

Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top?:cool: (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren:D)
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?
8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?:D


Prettige feesten vanuit bramenland!

T.
 

DeletedUser

Guest
Awards spelers:
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011? s1simon
2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel? seke40
3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011? ik
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum? wobkovitz
5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar? mike the spike
6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar? stacken: GREGO
7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar? /
8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar? wobkovitz
9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011? dat ik een 200 tal incommings had
10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld? moon28
11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen? neen

Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren) Dei
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast? ROFL
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar? TEVA
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen? Still
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn? s1simon, braam, seke40 en stef
7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3? 1: s1simon. 2: 1965. 3: erdna.
8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is? nu is er wel 1
 

DeletedUser57595

Guest
Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
ROFL: ze staan sterk op vlak van aanval ( mooie ODA), houden zich niet bezig met propaganda ectra. Spelen het spel gewoon, en dit doen ze goed :)
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
Dei: voor zover ik weet hebben ze alle stammen/ spelers verslaan die hun weerstand bood. Zullen zien hoe het zit met de nieuwe stammen voor het komende jaar.
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
PSY: om een top stam te zijn doen ze niets anders dan internen. Simpelweg nog niets van gezien. ( ms weet ik er niet genoeg over)
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Dei: Ik denk dat ze zeer goede samenwerking hebben onderling en komen tactisch altijd goed er uit.
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
Seke40, Wobkovitz, S1simon, Lands a lot ( indien mogelijks: huidige Still team)
7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?
1. Dei
2.ROFL
3. Yakies
 

DeletedUser52941

Guest
Awards spelers:
1. wie was de topper van 2011?
1965 vond ik dit jaar het toppertje :)

2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
Lands a lot

3. Wie was de faalhaas van 2011?
Jahmon
4. Wie was de held op het algemeen forum?
Niemand ; bende spammers :eek:

5. wie deed dat het beste dit jaar?
Wanderkezanderke :D

6. Wie deed het het beste dit jaar?
Devi Durga

7. Wie was dat dit jaar?
S1simon

8. Wie hielp je het meeste dit jaar?
Björn zonder hem zat ik niet op melish

9. wat was voor jou HET moment van 2011?
De dag dat ik voor het eerst op melish kwam :D

10. wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?
Dion oude eigenaar van melish :(
Niels van Liennee :(

11. denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?
Nope :D


Awards stammen

1. Welke stam is gewoon top?
Still

2. welke stam heeft het meeste verrast?
BB

3. Welke stam faaaaaalde dit jaar?
Is wel duidelijk :D

4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
ROFL

5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
1. Tom|Lands a lot
2. Sake|Lienee
3.Björn|s1simon
4.Bert & Andre|Erdna

7. wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?
1. S1simon
2. 1965
3. Erdna

8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?
Mij :D
 

DeletedUser14549

Guest
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn? s1simon, braam, seke40 en stef

Welke Stef? zijn er meerderen op W14 dacht ik?
 

DeletedUser

Guest
Awards spelers:
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?
s1simon

2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
Bornix

3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?
djotten

4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
lol, wat kan Tom het toch zo mooi verwoorden :eek:, mrbraam :D

5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
ik ga voor Stef <3

6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
Monsanto

7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
Bornix, Jorik <3

8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
euh de stam in het algemeen :p

9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?
gewoon de vriendschappen die gesmeden werden

10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?
mijn lief vrouwtje moon <3<3

11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?
ja

Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
ROFL rules gewoon ;)

2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
Dei
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
TEVA

4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
ROFL
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
Bjorn, Jorik, Tom en Sake en André, so what ik noem er 5 op, probleme mee?:eek:

7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3? 1:
s1simon. 2: 1965. 3: erdna.

8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?
niet gemerkt, ik ben nuchter:D
 

DeletedUser14549

Guest
Awards spelers:
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?
Bornix
2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
Bornix
3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?
Galahan
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
Wobkovitz
5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
Prince Wessy
6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
Er zijn er een aantal in TEVA die best wel goed konden stacken dit jaar... :p
7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
Christa, Michael, Jorik & Eric
8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
Dei
9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?
De leuke momenten die ik beleefd het met mijn buurtjes ;)
10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?
Hein & René
11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?
Neen, alles is nog mogelijk en er is niets dat buiten het bereik ligt mits wat inzet en doorzettingsvermogen

Awards stammen:

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
Toch wel Still
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
Dei
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
TEVA
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
ROFL
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
Sake, Bjorn, Tom & Wobkovitz (lijkt me een sterke leider, nooit onder zijn leiding in de stam gezeten..)
7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?
1. S1simon
2. 1965
3. Bornix

8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?
nope :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51306

Guest
Awards spelers:

1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?
72822523.png
Het Team S1Simon is & Blijft een top team, Er zijn nog vele spelers die deze award zouden mogen verdienen. Echter kan ik maar 1 Individu een Award geven, Bij deze dus aan het Account S1SImon. Het account opzich is stabiel opgebouwd, Met een overname verhouding die bijna gelijk is aan die van vorig jaar.

2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?

Ook deze award kan ik alleen aan een speler geven die ik echt goed ken/Kende. De originele eigenaar van Da Capital, David, Verdient deze award, Wat niet wegneemt dat anderen deze ook verdienen in mijn ogen.

3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?
46247686.png
Qua inzicht & Skills vond ik JahMon zeer slecht zoals je kan concluderen uit zijn Stats & De geschiedenis. Vele andere spelers van de stam waarin hij zat, Namelijk Teva, Hebben ook gelijkaardige Stats vertoont, Terwijl deze nochtans tijdens de massa actief waren. Natuurlijk bedoel ik dit niet slecht, Begrijp mij niet verkeerd.

4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?

Wobkovitz Was een zeer nuchtige, Eerlijke, Respectvolle poster. Samen met El Prestigo die zich begin dit jaar liet verschijnen op het Fora van W 14. Dat waren pas posts met gerelateerde inhoud.


5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
52774441.png
Het Team Devi Durga is & Blijft de Atk Topper van W 14 Omtrent het gemotiveerd aanvallen verzenden, Dag & Nacht.


6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
86206628.png
Krakje krijgt serieus wat aanvallen, Als je de ODD Stijging bekijkt kan je concluderen dat er in 4 Weken een stijging van 100 Mio is gehaald in ODD Punten, Daarvoor moet je toch wel Stacken, Om te zwijgen over de Kata's die over de vloer geweest zijn/Gaan.


7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?

Avalonn, Een account die blijft doorzetten!


8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?

Logisch, Heel Dei.


9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?

Voor mij bestaat er geen "Het moment", Alle momenten zijn uniek voor mij, Diversen ervan waren prachtige momenten van victory.


10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?

Van mij mogen alle oud stamgenoten wederkeren, Mocht ik voorkeuren moeten geven dan zou ik Gunter (Originele eigenaar van Harrisfreak), Emiel (Oud Co van S1Simon) & Tycho & Guus (Oud bespelers van .Excitement) kiezen.​


11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?

De aarde & De betreffende Tw Wereld zijn nog veel te jong om over zo iets te spreken.​


Awards stammen:

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
29140434.png

Still is in mijn ogen een topstam met een hoog niveau, Meermaals hebben de spelers zich ook bewezen.

2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
Zijde 1:
Stammen: Dei
Zijde 2:
Stammen: Yakies, .KoC., TEVA, CD

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,838
Kant 2: 371
Verschil: 2,467

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27,462,294
Kant 2: 3,438,060
Verschil: 24,024,234

chart

De Stats zeggen denk ik genoeg.​

3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?

Veel te veel stammen..

4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?

Ik heb de meeste stammen oorlogen niet van nader bij gevolgd, Dus kan ik op deze vraag geen persoonlijk antwoord geven.​

5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?

Ieder individu heeft zijn eigen wijze van leiden, Hedendaags ken ik alleen maar de leiding van Dei op .NL.​

7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?

1 - S1Simon.
2 - 1965.
3 - Prince Wessy.​

8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?

Mij is het opgevallen, Je moeilijk naast zo'n rode kleur kijken die aanduid dat het opsommingscijfer verkeerd is.​
 

DeletedUser

Guest
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?

Ja s1simon. Topspeler. Niet voor niets nummer 1, echt een geniaal persoon, met een geniaal inzicht en een geniale persoonlijkheid.

2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
Lienee. Sake is echt een held, en ziet alles. Hij heeft dit jaar zoveel gecreeerd dat ik het niet meer kan bijhouden ;)

3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?
Devi Durga. Werd de druk teveel? Had je maar niet moeten overstappen, resultaat = barbaar. Jammer, had haar liever gepakt ;)

4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?

Eric.

5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
Stef. Christa89 basht altijd zo hard op TEVA, ze gaan er van huilen (true story).

6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
Titus Labienus. Niemand anders. Wat een topper, RIP, en come back please.

7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
Mijn steun en toeverlaat, Eric, kan je altijd terecht. En dan een persoon waar je weinig awards voor kwijt kan, maar toch echt een extreem goede steun in alles omtrend TW, Rik, van 1965.

8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
Eric heeft mij heel veel geholpen natuurlijk, zonder die kerel was W14 voor mij niet zoals het nu is..

9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?

Het moment waarop bleek dat Dei toch de wereld aan zijn voeten kreeg. BB was verdwenen uit het zicht, en viel. Revo. mag dan gevallen zijn, maar een deel van de spelers is er nog en heeft de BB-ploeg toch op zijn knieen gekregen.

10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?
Titus Labienus. Moge hij in al zijn pracht en glorie ooit wederkeren om W14 te laten merken wat echt TW spelen is!

11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?
Ja, maar niemand kan ooit verspellen wat dat is.




Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
Still
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
ROFL
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
TEVA
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Dei
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
MrGrizzly, Greenlord, Christa89, s1simon.
7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?
1) s1simon
2) 1965
3) Nimue

8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is? F U
 

DeletedUser55319

Guest
Awards spelers:
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?Voor mij persoonlijk was Team-eaton en met namen Howlin een topper! Hun tactisch inzicht en hun inzet hebben mij persoonlijk veel gemotiveerd

2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?S1simon, En ik vond feyerem's tactiek best sterk ookal is het een van mij rivalen.

3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?

Chris van bambie-88 Geen idee of hij er nog op speelt,
(En onze Forum mod natuurlijk! )
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
Howlin.

5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
Ondanks het backstabben, Devi Durga

6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
Howlin. Hij was de sniper/Stacker voor revo hij zorgde dat er overal os kwam desnoods deed hij het zelf

7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
S1simon en Brandon van original. Da capital (David) OwhPhus Krakje,

8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
Brandon zonder hem had ik geen prachtige tijd in revo gehad

9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?de Laatste 2 maanden van revo

10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld? Team eaton, Brandon, En devi durga dat ik haar persoonlijk kan afmaken,

11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?
De profetie dat de wereld in december 2012 vergaat is gebaseerd op een rekenfout. Als de onheilstijding al werkelijkheid wordt, zal dat pas in 2208 zijn. Dat zeggen wetenschappers in het novembernummer van het tijdschrift NWT Natuurwetenschap en Techniek.

Wie op Google 2012 intikt krijgt 189 miljoen hits, waarvan de meeste gaan over het einde der tijden of over het aanbreken van een nieuw spiritueel tijdperk. De onheilsprofeten en newage-aanhangers baseren zich op de Mayakalender. Die zou aflopen op 21 december 2012. De zwartkijkers gaan er van uit dat onze tijd er dan op zit en de wereld vergaat.

Recent onderzoek van archeologen, astronomen en wiskundigen laat echter zien dat die datum helemaal niet klopt. De kalender van de Maya’s loopt pas twee eeuwen later af, aldus NWT.


Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)

Phoe, Dat is een moeilijke voor mij
Birdy

2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?

BB

3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
NG

4. Welke stam is er tactisch het sterkst
e voor de dag gekomen?

Revo.
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?S1simon, Team-eaton , Lands a lot , En da capital
7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3? s1simon Spekky 1965
8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?
...
 

DeletedUser

Guest
Awards spelers:
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?
1965
2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
Mr. Braam, ik zag hem opgroeien eigenlijk van een domme noob, naar echt een topspelers zoals die nu is. <3
3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?
Die Milan van Vatos etc.
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
Die bende van Ohleric, sammy, ...
5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
Devi Durga, als ik moet eerlijk zijn, al kon ik haar niet af.
6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
Bambie-88, stond bij het openen van iedere massas altijd stokvol.
7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
Mr. Braam, 1965, S1Simon en Bornix.
8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
De beste co die ik ooit had: Quirien, ( en het jaar daarvoor Bram).
9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?
Het moment dat ik uit de top 20 viel :p
Maar daar komt verandering in, dat beloof ik.

10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?
Moon, echt ik mis haar voor dood. De fijne gesprekken, de aanvalslust en echt de vrolijkheid zelve.

Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
ROFL.
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
Inf. Hoe zij ooit konden internen, dat kon niemand hen nadoen!
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
Uiteraard: BB
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Dei, met nog maar één speler uit de leiding van Revo. Dat was even een ego trip. Dei is met voorsprong de best tactische stam.
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
1. Mezelf, mocht ik me ooit daarvoor weer inzetten, of tijd hebben.
2. S1Simon, die werklust en dat karakter, top!
3. Tom, echt een werkkracht dat je nodig hebt!
4. 1965, vanwege altijd gerelateerde posts, en tactisch en strategisch inzicht op leidingsgebied.

7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2, 3,4 en 5?
1. 1965
2. S1Simon
3. Erdna
4. Lands a lot
5. Krakje, ik zit vol goede moed!


8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?
 

DeletedUser

Guest
3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?

Chris van bambie-88 Geen idee of hij er nog op speelt,


Kris, jij bent vast ex-Original.? Die kerel die dorpen bij de vleet verloor aan deze faalhaas? Aangenaam ;) Op wat baseer je dit behalve dan dat ik mede je account heb weggespeeld?


6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
Bambie-88, stond bij het openen van iedere massas altijd stokvol.



4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Dei, met nog maar één speler uit de leiding van Revo. Dat was even een ego trip. Dei is met voorsprong de best tactische stam.
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
1. Mezelf, mocht ik me ooit daarvoor weer inzetten, of tijd hebben.
2. S1Simon, die werklust en dat karakter, top!
3. Tom, echt een werkkracht dat je nodig hebt!
4. 1965, vanwege altijd gerelateerde posts, en tactisch en strategisch inzicht op leidingsgebied.

7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2, 3,4 en 5?
1. 1965
2. S1Simon
3. Erdna
4. Lands a lot
5. Krakje, ik zit vol goede moed!


Phaha, in mijn dorpen stond misschien 5 of 10% van wat later bij Devi Durga en QQX999 zou komen te staan... Ik weet gewoon waar ik moet stacken en wanneer. Toch bedankt voor de award.

Alles wat hierop volgt is een egotrip J. ;). Enkele voorbeelden in het groen.

Algemeen: komop, dit is subjectief gekleurde onzin die op helemaal niets gebaseerd is. Mijn lijstje volgt wel.


Nee, ik ga niet terug posten, maar dit is gewoon ronduit belachelijk.
Typisch zou je bijna zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Uit berichten die ik kreeg en de stam hebben wij kunnen concluderen dat het niet enkel skills waren, maar ook gestack, al beweer je van niet.

Trouwens, waarom geef jij in godsnaam commentaar op mijn lijstje? Nomineer mij zoveel je wil, en breek mij af zo hard je kunt. Het doet me echt niets, jou blijkbaar wel.
Ik weet wat ik al bereikt heb, en wat ik nog te bereiken heb. Misschien ten nadele van sommigen in de buurt ;)

Prettige feestdagen verder! :)
 

DeletedUser52941

Guest
Uit berichten die ik kreeg en de stam hebben wij kunnen concluderen dat het niet enkel skills waren, maar ook gestack, al beweer je van niet.

Trouwens, waarom geef jij in godsnaam commentaar op mijn lijstje? Nomineer mij zoveel je wil, en breek mij af zo hard je kunt. Het doet me echt niets, jou blijkbaar wel.
Ik weet wat ik al bereikt heb, en wat ik nog te bereiken heb. Misschien ten nadele van sommigen in de buurt ;)

Prettige feestdagen verder! :)

Wanneer schrijf je weer voor Weekblad ?
 

DeletedUser

Guest
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?
/
2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
Feyerem / Dei-leiding
3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?
JahMon
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
wobke
5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
Devi
6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
Deze vraag gaat dus meer algemeen over deffen... Titus dus...
7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
Dr. Xavier
8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
Dr. Xavier
9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?
De massa op mij gevolgd door de onze op original., was gewoon mijn meest actieve periode en ik houd van actie.
10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?
Gestopte spelers mogen van mijn part gestopt blijven.
11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?
Tenzij Dei splitst is dat nu al redelijk het geval.

Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
/
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
.KoC., kleine stam, groot front, portie pech en toch blijven gaan.
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
TEVA I guess..
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Dei/ Still, BB begin van het jaar, nadien niet meer zo.
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
/, geen idee van leiderscapaciteiten, de Dei-leiding lijkt me top, ook de oude BB'ers deden het lekker. Wobke lijkt me ook een erg charismatisch figuur.
7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?
1. s1simon
2. erdna
3. Seke40
8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?
Mij niet. :p


@Jurre, ik voel me absoluut niet aangevallen, vind het zelfs grappig dat die donard figuur zich hier komt uitspreken over me terwijl hij me wssl totaal niet kent. Vind het gewoon zo ontzettend zonde dat zelfs wanneer ex-BB absoluut niet meer reageert op het AF Dei er nog steeds in slaagt zich te verlagen tot breinloos propaganda-bashen. Beetje respect voor je vijand kan geen kwaad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
974
Aangezien ik nog een groot deel heb gespeeld van het jaar..

Awards spelers:

1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?
Remora, voor mijn persoonlijk. Beste buur die ik heb gehad. Trouw, en zette zich altijd voor de 100% in. En hij gunde iedereen alles, hij gaf standaard al zijn clears voor massaas zonder ook maar te weten voor wat het was. Hij was dan ook de enige reden die ik nu kan bedenken waarom ik niet op delete zou moeten.​
2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
Seke, wist een stam op te zetten die zeer bepalend was voor het verloop van w14 terwijl er grotendeels van de tijd maar 3 leden inzaten. Chapeau, de meeste kiezen voor de massa.​
3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?
Niet direct een persoon, eerder een situatie. Hele situatie tussen Ex Revo en Ex inf betreft het backstabben vond ik redelijk falend.​
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
Da Capital, Project pro, MansomM, carette, bornix, Shyna. Zijn of waren toch zeker de posters die vaak (dagelijks) met wat grotere posten aankomen die redelijk veel kwaliteit bevatten.​
5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
Seke en Bornix zijn beide zeer sterke aanvallers op kwalitatief vak.​
6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
Stacken.. Tja, kan ik het hele front van BB wel noemen. :p Snipen een ander verhaal. Bornix heeft zich bewezen één van de beste snipers te zijn. Ook Lienee/Sake is een zeer nette deffer. En Braam als def sl*t kan niet ontbreken hier ook.​
7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
Beetje vage vraag.. Maar Lienee/Sake is altijd bezig met de stam..​
8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
Remora, zie bovenste uitleg.​
9. 2011 is uiteraard het jaar van de val van Revo en BB. Uit de assen van beiden stammen zijn 2 nieuwe topstammen ontstaan. Behalve dat, wat was voor jou HET moment van 2011?
De gloriedagen van Revo voor mij. Ook spijt dat ik na de val niet direct ben gestopt.​
10. 2011, het jaar van het 'Ik stop er mee' en het 'ik ga op barbaar!' of toch niet?. Van het volk dat er dit jaar de brui aan heeft gegeven: wie mag er wederkeren naar onze prachtige wereld?
Gunter (Harris), Marco (Capo), Roland (livia), Niels (Lienee), dreamteam carette en Monjat. MansomM ook niet te vergeten. Mark en ep van NetMastah en spekky. Gino van Malcom. En sowieso nog heel veel, vooral van oud Revo.. En zeker dat ik dan wil samenspelen met Bas/Eaton en Tammie/Green. :)
11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), denken jullie dat de wereld dit jaar reeds in een beslissende plooi gaat vallen?
Naar mijn zien is het grotendeels al beslist. No offence, maar de grootste battles zijn al gestreden naar mijn idee.​

Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
Still/Dei.​
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
Dei​
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
Elke stam die niet meer in de top 10 ranglijst is te zien.:rolleyes:
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Still, zeer sterk diplomatische gespeeld.​
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
- Mark/NetMastah
- s1simon
- Shyna
- Braam | Sake​
7. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2012 op de nummers 1, 2 en 3?
Punten vechten niet, troepen wel ofzo blabla interesseert me niet.​
8. Wie is het opgevallen dat er geen nummer 6 is?
Zeker wat genomen ofzo? :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Kut,
Allen bedankt die mijn naam hebben genoemd in wat voor iets ook, ik doe mijn beste kunnen zo als alle spelers dus niets raars of geks.
Soms heb je tijd en soms niet, de tijd die je hebt kun je gaan verdelen of alle tijd in een spelletje steken. Ik heb dit jaar het meeste het laatste gedaan om dat ik het leuk vond/vind. weet niet wat dat is maar vind het gewoon een leuk spel:S Hartelijk dank voor de posters die mijn naam hebben genoemd. kan er niet onderuit om ook een lijstje te gaan maken dus.
Ik hou niet van lijstjes dus verpak het wat anders en hoop dat het duidelijk is voor de lezers;

Wat maakt een top speler en wat maakt een team speler binnen een stam/leider, kan daar zeer kort in zijn dat is Bjorn met zijn ACC S1simon. Ken niemand die zo gedreven is met het spel en dan ook nog een CO er bij als Youri dan kan dat ook niet mis gaan (mooi gedaan met de ODA yoeri^^). De stam DEI is voort gekomen uit Revo dat is ieder bekend, BB was onze tegenpool en heeft ook revo doen breken//\\. We zijn er sterker uit voort gekomen als DEI zijnde. Top stam? weet ik niet denk het wel zou geen betere club kunnen wensen, de leden die gestopt zijn hebben dat met een reden gedaan en die respecteer ik. Vandaar dat ik ook alle stoppende spelers niet terug wens, zij zijn gestopt voor een reden, wat die ook mogen zijn maar ze hebben het team verlaten. Tja wat is inzicht, dingen voorspellen of een vooruitziende blik hebben? In principe kunnen beiden nooit waar zijn denk ik, het blijft anticiperen op acties van anderen. Je kan zeggen dat je het spel een richting uit kan sturen maar dat is een ander iets, ex BB heeft dat geprobeerd met haar leden en mede BG's (en andere stammen op alle fronten) tegen DEI. Gelukt? Nee, maakt dat de DEI leiding tot meesterbrein? Nee denk het niet, het zijn de leden die de stam maken. Welke stammen doen het daar goed is een andere vraag, STILL en ROLF en DEI doen het niet slecht maar dat weten we allen wel denk ik, ex BB hebben ook een kans net als alle andere stammen op deze wereld. Zij hebben een belangrijke status verloren op W14 dat is waar, natuurlijk zitten/zaten daar mooie spelers in bekijk nu eens de eeuwige ODA bom. Niemand kon aan haar tippen en nog steeds niet, alle respect van uit mijn kant!!! Er zijn ook wat spelers die tegen vallen en stammen daar bij ook dit jaar, had wat meer van teva verwacht zo als we alle denk ik, met name hun top speler jahmon moest de kop buigen dit jaar, rank 2 (meende ik) en na een geslaagde massa was daar in 4 weken niets meer van over. Teva bedoeld het goed maar is geen betekende stam meer voor W14 denk ik. KOC is een ander verhaal, Wobke is de drijvende veer achter alles als ik dat zo kan bekijken. Dit is een zeer goede speler daar zal ik niets van gaan zeggen, ook zijn posten op AF zijn een niveau hoger met een mooie en duidelijk uitgelegde motivatie, TOP!

Nieuw jaar nieuwe kansen,
Het zit hem in de edels/farmen wie de NR 1 2 3 gaan halen/houden, edel halvering of dan al niet dit jaar, denk dat de huidige top 5 dat wel uit gaat maken. Al hoewel ik wel denk dat er in de top 50 veel meer kwalliedtijd zit dan we denken, het blijft gissen en gokken natuurlijk wie als verassend speler om de hoek gaat komen dit komende jaar. Zo als al eerder gezegd in andere topics stoppen er veel/of denken er over om te stoppen. Dit zijn factoren waar je niet mee reken kunt dus die nieuwe 'TOP' zou er wel een heel anders kunnen gaan uit zien(bedoel dat in de breedste zin). Dei heeft een zeer mooi en willend team dat achter elke speler staat hoe dan ook en in wat voor omvang dan ook. Gaat DEI de wereld uitspelen? Ja denk het wel, en waarom zullen jullie zeggen denk ik:p Het loopt gewoon lekker met alle leden die we hebben binnen DEI kan niet in de toekomst kijken oordeel enkel met de kennis van nu dus ja....

Wat rest mij nog(ben de draad kwijt door het gelul), Nou ja wens jullie allen een mooi nieuw TW jaar toe hier op W14(hoop dat we allen zonder extra PA dingen kunnen verder spelen zo als het spel bedoeld was/is) Ik ga ze nooit gebruiken, ben er gewoon tegen al die geld klopperij.

Groeten Sake,
PS bedankt alle leden voor de mooie tijd het afgelopen jaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan