TVL = Omkopers!

DeletedUser78795

Guest
Laat ik er wat duidelijkheid over geven, dat bericht van tvl was in een gedeeld forum met een BG van onze stam. Duidelijk heeft iemand informatie doorgespeeld maar dat doet er nu even niet toe.
Het diende alleen voor meer motivatie voor de stamleden (en BG stamleden) omdat we nog in het begin stadium van de wereld zitten dus troepen zijn nu nog meer waard.

Heeft totaal niks met omkoping of afpersing te maken.
 

DeletedUser76356

Guest
Ik heb vernomen dat het originele forumbericht van tvl1234 verwijderd is, dus mocht het inderdaad strafbaar zijn, is het niet meer te bestraffen.

Maar goed, de noob zal vanzelf wel weg worden gespeeld.
 

DeletedUser69628

Guest
Laat ik er wat duidelijkheid over geven, dat bericht van tvl was in een gedeeld forum met een BG van onze stam. Duidelijk heeft iemand informatie doorgespeeld maar dat doet er nu even niet toe.
Het diende alleen voor meer motivatie voor de stamleden (en BG stamleden) omdat we nog in het begin stadium van de wereld zitten dus troepen zijn nu nog meer waard.

Heeft totaal niks met omkoping of afpersing te maken.

Je hoeft geen duidelijkheid te geven, want volgens mij was het al duidelijk...

Ik zal even de definitie van omkoping erbij pakken:
"door giften of beloften een persoon proberen te bewegen voor hem iets te doen of na te laten "

Opzich lijkt het me vrij duidelijk na het lezen van het forumbericht van tvl1234 dat dit heeft plaatsgevonden. Daarnaast hebben zowel wij als quaere verum (die inmiddels zn dorp aan hem kwijt is) aanvallen ontvangen van vershillende spelers uit de stam, waarop een trein van tvl volgde. Met andere woorden: er zijn mensen omgekocht.

Maarja. Helaas is er geen screenshot bewijs om support te kunnen overtuigen waarschijnlijk. Zonde dus.
 
Reactiescore
1.049
Je hoeft geen duidelijkheid te geven, want volgens mij was het al duidelijk...

Ik zal even de definitie van omkoping erbij pakken:
"door giften of beloften een persoon proberen te bewegen voor hem iets te doen of na te laten "

Opzich lijkt het me vrij duidelijk na het lezen van het forumbericht van tvl1234 dat dit heeft plaatsgevonden. Daarnaast hebben zowel wij als quaere verum (die inmiddels zn dorp aan hem kwijt is) aanvallen ontvangen van vershillende spelers uit de stam, waarop een trein van tvl volgde. Met andere woorden: er zijn mensen omgekocht.

Maarja. Helaas is er geen screenshot bewijs om support te kunnen overtuigen waarschijnlijk. Zonde dus.
Dit is niet voor GS en geen chantage. Is puur motiverende beloftes die positief zijn
Lijkt me niet strafbaar nee, wel beetje flauw naar jullie toe
 

DeletedUser78795

Guest
Je hoeft geen duidelijkheid te geven, want volgens mij was het al duidelijk...

Ik zal even de definitie van omkoping erbij pakken:
"door giften of beloften een persoon proberen te bewegen voor hem iets te doen of na te laten "

Opzich lijkt het me vrij duidelijk na het lezen van het forumbericht van tvl1234 dat dit heeft plaatsgevonden. Daarnaast hebben zowel wij als quaere verum (die inmiddels zn dorp aan hem kwijt is) aanvallen ontvangen van vershillende spelers uit de stam, waarop een trein van tvl volgde. Met andere woorden: er zijn mensen omgekocht.

Maarja. Helaas is er geen screenshot bewijs om support te kunnen overtuigen waarschijnlijk. Zonde dus.

Die aanvallen hadden jullie sowieso ontvangen, er werd ook meerdere keren gezegd dat tvl zijn post onnodig was, maarja dat merken jullie niet natuurlijk.

Dit is niet voor GS en geen chantage. Is puur motiverende beloftes die positief zijn
Lijkt me niet strafbaar nee, wel beetje flauw naar jullie toe

Niet geheel flauw, Rickie is zelf uit onze stam gegaan (terwijl het al algemeen besloten was dat wij quare weg wouden hebben) en is toen met quare samen gaan werken. Niet meer dan logisch dat hij dan ook aanvallen ontvangt ;)
 

DeletedUser69628

Guest
Die aanvallen hadden jullie sowieso ontvangen, er werd ook meerdere keren gezegd dat tvl zijn post onnodig was, maarja dat merken jullie niet natuurlijk.



Niet geheel flauw, Rickie is zelf uit onze stam gegaan (terwijl het al algemeen besloten was dat wij quare weg wouden hebben) en is toen met quare samen gaan werken. Niet meer dan logisch dat hij dan ook aanvallen ontvangt ;)

We waren het niet eens met de beslissing om bg te worden van die abusers inderdaad. We hadden dan ook wel aanvallen van tvl verwacht. Wij waren alleen van mening dat op het moment dat iemand zo hard pp abused, dat hij er duizenden pp per dag doorheen gooit, de spelers eromheen moeten reageren om aan te geven dat dat niet oke is. Helaas zag onze stam destijds dat niet zoals wij en waren te bang om mee te doen met hem aanpakken (we hebben met mensen gesproken die wel wilden helpen, maar in de vorm van os zodat het anoniem bleef).

Ondanks dat er blijkbaar werd gezegd dat het niet nodig was en we toch wel aangevallen zouden worden, hebben wij begrepen dat er wel van geprofiteerd is... Maarja. Niks meer aan te doen. We gaan lekker ons best doen om edeltjes te slopen van de heer tvl1234. Miss probeert hij ons dan op den duur ook wel om te kopen :p
 
Reactiescore
2.489
Heb het even apart gegooid (2 pagina's over één onderwerp, dat is nu precies wat we apart zouden gooien).

Tevens binnen een stam / Alliantie is het toegestaan Premium Punten te verloten voor bepaalde zaken. (VB. Val speler X 10x aan, neem X dorpen over etc, dit om stamleden een beloning te geven voor diensten)

Buiten de stam (Moraalbrekers etc) is het niet toegestaan
 
Reactiescore
222
Heb het even apart gegooid (2 pagina's over één onderwerp, dat is nu precies wat we apart zouden gooien).

Tevens binnen een stam / Alliantie is het toegestaan Premium Punten te verloten voor bepaalde zaken. (VB. Val speler X 10x aan, neem X dorpen over etc, dit om stamleden een beloning te geven voor diensten)

Buiten de stam (Moraalbrekers etc) is het niet toegestaan
Puur voor de duidelijkheid zal het ook niet mogen als je dan een MB stam hebt?
Ik zal zo'n stam zien als onderdeel van de eigen stam..
 
Reactiescore
2.489
Puur voor de duidelijkheid zal het ook niet mogen als je dan een MB stam hebt?
Ik zal zo'n stam zien als onderdeel van de eigen stam..

Ik stel de vraag even terug: zou jij het accepteren als het tegen je gebeurt?

Ik heb er persoonlijk (vanuit spelersperspectief) weinig moeite mee als iemand iemand anders moet betalen om mij te kunnen clearen...
Maar ik hoef geen aanbiedingen te krijgen om te herstarten en daar PP voor te krijgen ;)
 
Reactiescore
579
Wij deden ook wel eens motiverende PP weg geven in Mental op W37... maar dat was dan wel van een geheel andere orde... zoals 500 PP voor degene die een clear het meest dichtbij 8 uur kon timen (ging om duizendste milliseconde). En we doneerde -met de hele stam- ook GS en PP aan accounts die in puin geschoten waren met kata's. Dan stond de account in no-time weer goed. Niets mis mee.

Wat ik mij wel afvraag, is of het toegestaan is om je MB maandelijks standaard PA te doneren. Ik heb dit vaak gedaan, gewoon weg omdat ze het niet hadden en het toch wel een vereiste is voor het aanvallen/verdedigen. Vroeg er echter nooit iets voor terug... zei dat er ook altijd expliciet bij... en ook stamgenoten schonk ik regelmatig PA (zonder tegenprestatie) als ze het zelf niet konden bekostigen. Ga ik daarmee in de fout vraag ik me nu serieus af.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Als je je spelers moet motiveren met pp ben je wel heel sneu haha
 

DeletedUser71937

Guest
Wat ik mij wel afvraag, is of het toegestaan is om je MB maandelijks standaard PA te doneren. Ik heb dit vaak gedaan, gewoon weg omdat ze het niet hadden en het toch wel een vereiste is voor het aanvallen/verdedigen. Vroeg er echter nooit iets voor terug... zei dat er ook altijd expliciet bij... en ook stamgenoten schonk ik regelmatig PA (zonder tegenprestatie) als ze het zelf niet konden bekostigen. Ga ik daarmee in de fout vraag ik me nu serieus af.
Hier lijkt mij persoonlijk niets mis mee. Je bent een team met stamgenoten en MB's. Je kan ook GS sturen om ze te helpen, dus waarom geen pp?
 

DeletedUser69628

Guest
Tevens binnen een stam / Alliantie is het toegestaan Premium Punten te verloten voor bepaalde zaken. (VB. Val speler X 10x aan, neem X dorpen over etc, dit om stamleden een beloning te geven voor diensten)

Ik stel de vraag even terug: zou jij het accepteren als het tegen je gebeurt?

Ik heb er persoonlijk (vanuit spelersperspectief) weinig moeite mee als iemand iemand anders moet betalen om mij te kunnen clearen...
Maar ik hoef geen aanbiedingen te krijgen om te herstarten en daar PP voor te krijgen ;)

Ik heb er persoonlijk minder moeite mee als iemand zijn mb's premium geeft om me aan te vallen dan stamleden die me aanvallen wetende dat ze daar pp voor terug krijgen... Die mb's moeten de moraalheel op de duur toch sws helpen, aangezien mb's daarvoor dienen.

Maarja. Miss moeten we het al een compliment zien dat een spelers die 4x groter is dan wij nog iemand anders nodig heeft om ons over te nemen :p.
 

DeletedUser78020

Guest
snap de discussie eigenlijk niet !!

Premium 20 punten
Beschrijving Koop Overdragen Punten protocol Feature protocol

Opgelet: Premium punten kunnen enkel overgedragen worden naar andere accounts op www.tribalwars.nl.

Overdraagbare premium punten: 20
Ontvanger:
Premium-punten:

je mag t ook in geschenken geven i.v.m. PA

Vindt t topic zonde van de tijd, als tvl1234 dat wil doen is zijn goed recht, kon niets vinden dat het niet mag.
Wil je tegenwoordig meedoen dan moet je al pp gebruiken om bij te blijven.
Ligt ook aan de spelers die het, "PP", aanpakken toch!!, en hoeveel zijn er niet gevoelig voor?.
Men kan dan mooi starten in een andere windrichting.
Maar hoe vaak gebeurt dat de co's alvast starten met een dorp aardig wat pp er tegen aangooien en dan samenvoegen en op 1 account verder gaan, met direct 8 a 9 dorpen.
Maakt toch niet uit dit is hoe tw tegenwoordig gespeeld wordt.
Lig je in de buurt van tvl1234 kies dan een andere windrichting, zonde als jij je dorp uitbouwt en tvl1234 op de koffie komt, wordt dan pissig omdat er geen appeltaart geserveerd wordt en je als nog in een andere hoek terecht komt waar men ook PP gebruikt heeft en je dorp ingepikt wordt als je eindelijk zover bent.
toevallig weet ik dat tvl1234 een leuk team is en je kunt ze ook de hand schudden en vrienden worden.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
PP Abusen om hard te starten oke. Maar dan het enige wat je nog kan stoppen, die ene speler die beter is dan jij met als je pp, uitschakelen door maar de hele buurt ''met pp te motiveren'' is toch wel heeul laag xd. Kom op man.
 

DeletedUser78020

Guest
Wat is laag?, het mag!!, dus stop je geld erin en ga ervoor, de één doet t zo, de ander doet t weer zo, snap echt het probleem niet.
Hoe vaak komt het niet voor dat iemand met 20 dorpen ineens zijn dorpen rap verliest aan een kleintje, ook alleen maar omdat die verkocht werden.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Spelers willen winnen en hoe dat maakt niet uit.
 

DeletedUser70541

Guest
Wat is laag?, het mag!!, dus stop je geld erin en ga ervoor, de één doet t zo, de ander doet t weer zo, snap echt het probleem niet.
Hoe vaak komt het niet voor dat iemand met 20 dorpen ineens zijn dorpen rap verliest aan een kleintje, ook alleen maar omdat die verkocht werden.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Spelers willen winnen en hoe dat maakt niet uit.
Als iets toegestaan is betekend het nog niet dat het niet laag is:rolleyes:

Ik ben het wel met black male eens, als je het spel zo wil spelen prima, maar wat heb je dan voor eigenwaarde? Wat is dan nog de kick?

Ik vraag me af of je dan nog een voldaan gevoel heb van kijk eens ik hem mezelf naar de top gekocht.

En wat black male zegt, het is tegenwoordig heel normaal om te starten en daarmee pp te abusen, maar er zijn imo grenzen.
 
Bovenaan