TVL = Omkopers!

DeletedUser76356

Guest
Volgens mij hoef ik bij dezen niet meer uit te leggen waarom tvl een flop is.

tvl1234op 13.10.2017 om 21:24 uur

voor de spelers vooral rondom mij (iets verder kunnen meewerken maar iets minder),

laten we een klein spel maken bij het uitroeien van hun stam.

1)degene die troepen mee helpt slopen van hen tijdens hun aanvallen of in hun dorp krijgt 200pp van mij wanneer ze weg zijn.

2)degene die het meeste def stuurt naar mijn dorpen krijgt op het einde nog eens 500pp

3)degene die de meeste troepen van hun stam sloopt bij aanvallen op hun dorpen krijgt 500pp

4)als ze binnen een week kleingemaakt zijn komt er nog eens een loterij over degene die hielpen met een prijzenpot van 500pp
4a)na een week contacteer ik andere grote spelers in de regio om mee te doen met deze loterij

Als men wil weten waarom ik dit doe, ik ben hun beu en hier help ik iedereen wat mee.

hieronder hou ik een lijst bij vanaf dit moment met iedere speler dat redelijk(niet 10speer 10 zwaard bv) helpt voor hun weg te werken:

@Poo. Mag dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
420
Gewoon aangeven die gast. Je mag niet omkopen met PP ;)
 
Reactiescore
2.478
Ik zou inderdaad deze PM melden bij support, al is game en forummod een andere tak van sport. Volgens mij is dit tegen de regels, zoals Thorsten al aangaf is omkoping niet toegestaan.
 
Reactiescore
420
Ik heb ooit een ban gekregen omdat ik mijn MB zijn PP wou vergoeden ( althans omdat ik dit op mijn profiel had staan ). Dan lijkt me dit ook een mooie rede om iemand te bannen ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Een speler die 2k pp spend op een dag, is flopspeler. Ookal zou hij de beste speler van 58 zijn.
 

DeletedUser61134

Guest
2k pp is niks joh.
Spelers die 1 halen spenderen tegenwoordig al snel 150k
 

DeletedUser70541

Guest
Volgens mij hoef ik bij dezen niet meer uit te leggen waarom tvl een flop is.

tvl1234op 13.10.2017 om 21:24 uur

voor de spelers vooral rondom mij (iets verder kunnen meewerken maar iets minder),

laten we een klein spel maken bij het uitroeien van hun stam.

1)degene die troepen mee helpt slopen van hen tijdens hun aanvallen of in hun dorp krijgt 200pp van mij wanneer ze weg zijn.

2)degene die het meeste def stuurt naar mijn dorpen krijgt op het einde nog eens 500pp

3)degene die de meeste troepen van hun stam sloopt bij aanvallen op hun dorpen krijgt 500pp

4)als ze binnen een week kleingemaakt zijn komt er nog eens een loterij over degene die hielpen met een prijzenpot van 500pp
4a)na een week contacteer ik andere grote spelers in de regio om mee te doen met deze loterij

Als men wil weten waarom ik dit doe, ik ben hun beu en hier help ik iedereen wat mee.

hieronder hou ik een lijst bij vanaf dit moment met iedere speler dat redelijk(niet 10speer 10 zwaard bv) helpt voor hun weg te werken:

@Poo. Mag dit?
Haha oke oké, dit geeft inderdaad wel aan wat voor een speler dit is:D

En normaal mag dit inderdaad niet.
 

DeletedUser7072

Guest
Grondstoffen zijn gewoon een soort bitcoins geworden, je kan ze direct omzetten in pp volgens een bepaalde wisselkoers. In deze context is echt geld dus een soort supergrondstof die ingame wel relevantie heeft.

Betreffende speler zou zijn pp kunnen witwassen door het om te zetten in gs en die naar iemand te sturen, die het vervolgens weer in pp kan omzetten.
 

DeletedUser76356

Guest
Grondstoffen zijn gewoon een soort bitcoins geworden, je kan ze direct omzetten in pp volgens een bepaalde wisselkoers. In deze context is echt geld dus een soort supergrondstof die ingame wel relevantie heeft.

Betreffende speler zou zijn pp kunnen witwassen door het om te zetten in gs en die naar iemand te sturen, die het vervolgens weer in pp kan omzetten.

Leg jij eens even uit hoe die hele bitcoin werkt, ik snap er geen amehoela van. Wat kun je ermee dat je er nu zo'n hoge prijs voor zou betalen, of is het echt alleen een soort aandeel?
 
Reactiescore
1.698
Nu is het alleen leuk om een beetje mee te gokken. Ik wacht tot die weer zakt en dan ga ik er voor 100 euro wat kopen. Nu staat dat ding op 4800 , 2 weken terug nog op 2900
 

DeletedUser76356

Guest
Ik zou inderdaad deze PM melden bij support, al is game en forummod een andere tak van sport. Volgens mij is dit tegen de regels, zoals Thorsten al aangaf is omkoping niet toegestaan.

Hoelang doet support er meestal over om iets te onderzoeken?
 

DeletedUser76356

Guest
Heb wel bericht teruggekregen met "hee ja, vet gaaf dat je ons wilt helpen enzo en bedankt en we gaan er mee bezig"
 

DeletedUser61134

Guest
ik heb altijd diepgaande discussies over het leven in de support.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik zou er nog wel een soort nuance in willen brengen, omkoping is wat anders dan chantage. Als je tegen een noob zegt, ik zal je blijven farmen tot jij mij pp geeft is dit chantage. Je dwingt de ander om pp te spenderen of anders.

Als je zegt tegen een speler dat indien hij een bepaalde handeling verricht hij pp als beloning krijgt is dat wat anders. Ik meen te herinneren dat afpersing op basis van pp niet toegestaan is maar op basis van gs wel, en dit valt dan iig niet onder de noemer afpersing. Er zijn namelijk niet direct negatieve gevolgen aan gebonden als de betreffende speler geen pp geeft.
 
Bovenaan