je kan idd ook een voldaan gevoel krijgen van een rang 1, maar ik vind het toch niet echt iets wat ik zal doen zegmaar
Wat is laag?, het mag!!, dus stop je geld erin en ga ervoor, de één doet t zo, de ander doet t weer zo, snap echt het probleem niet.
Hoe vaak komt het niet voor dat iemand met 20 dorpen ineens zijn dorpen rap verliest aan een kleintje, ook alleen maar omdat die verkocht werden.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Spelers willen winnen en hoe dat maakt niet uit.
Als iets toegestaan is betekend het nog niet dat het niet laag is
Ik ben het wel met black male eens, als je het spel zo wil spelen prima, maar wat heb je dan voor eigenwaarde? Wat is dan nog de kick?
Ik vraag me af of je dan nog een voldaan gevoel heb van kijk eens ik hem mezelf naar de top gekocht.
En wat black male zegt, het is tegenwoordig heel normaal om te starten en daarmee pp te abusen, maar er zijn imo grenzen.
Wat is laag?, het mag!!, dus stop je geld erin en ga ervoor, de één doet t zo, de ander doet t weer zo, snap echt het probleem niet.
Hoe vaak komt het niet voor dat iemand met 20 dorpen ineens zijn dorpen rap verliest aan een kleintje, ook alleen maar omdat die verkocht werden.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Spelers willen winnen en hoe dat maakt niet uit.
Is backstabben dan niet ook een strategie?
Daan ik heb mezelf misschien naar een 2e dorp gekocht(top 900) maar de rest is puur strategisch.
Wel ik had het geduld welIedereen gebruikt zobeetje PP.
Denk wel zo'n 90% vd spelers niet het geduld heeft om Smederij 19 en 20 af te wachten
Beste voorbeeld was team rocket, stonden mijlenver voor qua dorpen maar zijn daarna door Sven en Emile.Dat iemand zich nog drukt maakt om dit soort spelers? Gebeurd al werelden lang. Wacht maar tot dat ze een front krijgen rond de 400k. Dan zijn ze met de horizon verdwenen.
Beste voorbeeld was team rocket, stonden mijlenver voor qua dorpen maar zijn daarna door Sven en Emile.