TVL = Omkopers!

DeletedUser77710

Guest
Wat is laag?, het mag!!, dus stop je geld erin en ga ervoor, de één doet t zo, de ander doet t weer zo, snap echt het probleem niet.
Hoe vaak komt het niet voor dat iemand met 20 dorpen ineens zijn dorpen rap verliest aan een kleintje, ook alleen maar omdat die verkocht werden.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Spelers willen winnen en hoe dat maakt niet uit.

wa een blo, G
 

DeletedUser78760

Guest
@Heer Yoshiii: Ik heb wel waardering voor je standpunt. Ik ben het grondig met je oneens, maar bijna iedereen die PP-boost liegt er om. Jij durft het tenminste te verdedigen.
 
Reactiescore
1.367
Als iets toegestaan is betekend het nog niet dat het niet laag is:rolleyes:

Ik ben het wel met black male eens, als je het spel zo wil spelen prima, maar wat heb je dan voor eigenwaarde? Wat is dan nog de kick?

Ik vraag me af of je dan nog een voldaan gevoel heb van kijk eens ik hem mezelf naar de top gekocht.

En wat black male zegt, het is tegenwoordig heel normaal om te starten en daarmee pp te abusen, maar er zijn imo grenzen.


4393453ee0f937bb0ea379e1b44d0a6d.png
 

DeletedUser78819

Guest
Wat is laag?, het mag!!, dus stop je geld erin en ga ervoor, de één doet t zo, de ander doet t weer zo, snap echt het probleem niet.
Hoe vaak komt het niet voor dat iemand met 20 dorpen ineens zijn dorpen rap verliest aan een kleintje, ook alleen maar omdat die verkocht werden.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Spelers willen winnen en hoe dat maakt niet uit.

Backstabben enz is ook toegestaan, dus volgens jou is her ok omdat het toegestaan is? Rare redenering. Het is gewoon zielig dat je oneindig veel geld kan spenderen om hier aan de top te geraken, niets om fier over te zijn. Ik heb veel meer respect voor spelers die er geraken via hun skills, stategie enz. maar dan komt er zo iemand af die er veel geld inpompt maar er eigenlijk geen barst van kent en zit dan steor te doen dat hij zogezegd heerst. Dat verjaagt de echte goeie gemotiveerde spelers en wat blijft er dan over? een deel spelers die de wereld dominantie opkopen.
 
Reactiescore
2.489
Is backstabben dan niet ook een strategie? ;)
 

DeletedUser78760

Guest
Niet iedereen. Ik trok het algemeen (bewust). Sommige dingen, zoals het sturen van katapults, wordt door velen niet gewaardeerd, terwijl anderen het maar aanstellerij vinden deze niet te gebruiken. Het zou dom zijn om de discussie alleen over backstabben te voeren, gezien Duckje het stabben ook alleen maar als vergelijking aanvoerde.
 

DeletedUser61134

Guest
Iedereen gebruikt zobeetje PP.
Denk wel zo'n 90% vd spelers niet het geduld heeft om Smederij 19 en 20 af te wachten :p
 
Reactiescore
1.148
Dat iemand zich nog drukt maakt om dit soort spelers? Gebeurd al werelden lang. Wacht maar tot dat ze een front krijgen rond de 400k. Dan zijn ze met de horizon verdwenen.
 

DeletedUser71937

Guest
Dat iemand zich nog drukt maakt om dit soort spelers? Gebeurd al werelden lang. Wacht maar tot dat ze een front krijgen rond de 400k. Dan zijn ze met de horizon verdwenen.
Beste voorbeeld was team rocket, stonden mijlenver voor qua dorpen maar zijn daarna door Sven en Emile.
 
Reactiescore
1.148
Bovenaan