[Tutorial] Til je werk naar een hoger niveau!

DeletedUser

Guest
Inderdaad goede basics. :)
Als je te lui bent om dit te lezen mag je jezelf niet eens designer noemen ;) vooral dat je de Gulden Snede uitlegt is goed want ik vermoed dat veel mensen hier dat niet weten.

Leer je bij kunstgeschiedenis dus ik wist er gelukkig wel wat van. Wil hier binnenkort ook weer beginnen, dit komt dus goed van pas.
 

DeletedUser

Guest
Mooi, hier ga ik zeker gebruik van maken.
Veel van deze dingen wist ik nog niet, dus ga ik komende week is hard werken om een plaatje te maken waar al deze punten in verwerkt zijn :D
 

DeletedUser

Guest
ik wist ook het meeste wel, maar zeker voor beginners is dit erg leerzaam.

Ook voor Gimpers valt dit te volgen.
 

DeletedUser

Guest
ik houd helemaal niks in het oog komt allemaal van zelf bij mij
 

DeletedUser17653

Guest
Wie is ' A Fatal Prestige'? We hebben nog nooit van je gehoord met je komt hier met een knaltut binnen. (Ofwel ben ik lang weggeweest, dat kan ook)

Maar die dingen behoren al tot de basisvaardigheden van de meeste designers hier.
 

DeletedUser

Guest
Wie is ' A Fatal Prestige'? We hebben nog nooit van je gehoord met je komt hier met een knaltut binnen. (Ofwel ben ik lang weggeweest, dat kan ook)

Maar die dingen behoren al tot de basisvaardigheden van de meeste designers hier.

EX-Trivialkill
Ik neem aan dat je die wel kent?
 

DeletedUser45728

Guest
Wie is ' A Fatal Prestige'? We hebben nog nooit van je gehoord met je komt hier met een knaltut binnen. (Ofwel ben ik lang weggeweest, dat kan ook)

Maar die dingen behoren al tot de basisvaardigheden van de meeste designers hier.

Trivialkill...
 
Bovenaan