Tutorial over troepenopbouw

Reactiescore
0
Beste mensen,

Zou iemand mij naar een tutorial over troepenopbouw en verhoudingen kunnen doorlinken? Ben daarnaast ook opzoek naar een tutorial over de wereldinstellingen van wereld 80.. Jaren niet gespeeld dus verloren ten opzichte van alle nieuwe ontwikkelingen.

Groet
 
Solution
Inderdaad even die guide lezen al is die sterk verouderd.

Er zijn verschillende instellingen die je troepenopbouw bepalen, waaronder de haul instellingen. Op haul werelden zijn rooftochten ingeschakeld en dit beinvloed je troepenopbouw het meest.

w80 is limited haul zonder rooftochten dus. Hierbij is het dus wél mogelijk om te farmen maar tegen een maximaal limiet. Hogere mijnen zijn dan ook vanzelfsprekend en je zou iets minder kunnen focussen op LC.

Verder is alles sterk afhankelijk van hoe je wilt spelen, aanvallend of defensief. Normaal gesproken als je je mijnen sterk omhoog krijgt en daarbij kazerne en stal is normaliter de vuistregel dat je ze allebei non-stop wilt laten draaien.
Dit doe ik meestal door kleine hoeveelheden te...
Reactiescore
111
Hoeveel PP heb je?
 
Reactiescore
5.590
Inderdaad even die guide lezen al is die sterk verouderd.

Er zijn verschillende instellingen die je troepenopbouw bepalen, waaronder de haul instellingen. Op haul werelden zijn rooftochten ingeschakeld en dit beinvloed je troepenopbouw het meest.

w80 is limited haul zonder rooftochten dus. Hierbij is het dus wél mogelijk om te farmen maar tegen een maximaal limiet. Hogere mijnen zijn dan ook vanzelfsprekend en je zou iets minder kunnen focussen op LC.

Verder is alles sterk afhankelijk van hoe je wilt spelen, aanvallend of defensief. Normaal gesproken als je je mijnen sterk omhoog krijgt en daarbij kazerne en stal is normaliter de vuistregel dat je ze allebei non-stop wilt laten draaien.
Dit doe ik meestal door kleine hoeveelheden te gebruiken zodat ik continu GS overhoud voor het uppen van andere zaken.

Gewoon zorgen dat je kazerne en stal bijna altijd blijft draaien en verder is het sterk afhankelijk van je eigen speelwijze en keuzes.
 
Solution
Bovenaan