[Tutorial] Mijn start op youtube!

Reactiescore
604
[video=youtube;JlAbZNzfNV8]https://www.youtube.com/watch?v=JlAbZNzfNV8&feature=youtu.be[/video]

Ik heb vandaag mijn start gerecord, dit ging best lekker. Ik ben van plan tutorials van speeds op dit kanaal te uploaden waardoor de speedcommunity toch iets beter wordt. Ik ben hier natuurlijk niet perfect in, ik zou graag tips van jullie ontvangen hoe ik deze video's kan verbeteren en wat jullie graag willen zien.

Ik weet dat er een autofarmer staat in mijn bookmark balk maar deze wordt niet gebruikt omdat ik hier in het verleden om gebanned ben. Ik hoop dat jullie deze video leuk vinden en op mijn kanaal subscriben voor meer.
 
Reactiescore
604
Ja ik kon niet echt iets goeds vinden dit ik gratis troep, bedankt voor de tip.
 

DeletedUser66220

Guest
Hihi, tot op het moment dat ik weer in vorm ben en het record is dit wel een goeie back-up!!
 

DeletedUser71904

Guest
Ik kan niet volgen :(

Maar wel zeer leuk om te volgen, maar ik vind het naar mening iets te snel (kan aan mij liggen)
 

DeletedUser73972

Guest
Komt grotendeels overeen met mijn start, op ridder farmen na dan (want dit heb ik denk ik hier niet gezien? :p Ik kan er ook gwn over gekeken hebben) en ook dat ik af en toe eens durf los te gaan op ijzermijn uppen :x

Mooi initiatief wel zowiezo en zeker ook een goede start!
 
Reactiescore
604
Ik zal er zeker meer maken op verschillende niveau's. Ik kan ze wat slomer maken maar dan duren de video's wel wat langer.
 

DeletedUser71904

Guest
Als ik de enige ben die er last van heeft, geen probleem :)

maar die 'feauture' dat je je kaart kan vergroten, kan dit alleen met premium?
 
Reactiescore
604
Ja, tegenwoordig is het makkelijk om PP te krijgen via normale werelden. Je kan heel makkelijk gs verkopen waardoor je 100 pp per dag kan maken.
 
Reactiescore
604
daar ben ik blij mee maurits xxx
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
mooi dat je dit doet wesley:)
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
wat ik zou doen is verschillende losse filmpjes maken van je verschillende fases in de start. bijv tot aan stal en dan wat langzamer :p
 

DeletedUser66220

Guest
Wat ik zou doen is gewoon langzaam starten maar er wel bij vertellen, en dan een linkje doorgeven met de start om te laten zien dat het werkt.
 
Reactiescore
133
Leuk initiatief van een persoon waar ik het niet van verwacht! Ga zo door!
 
Bovenaan