[Tutorial] Hoe een mooie kaart maken

DeletedUser36170

Guest
Mooi zo Fattie! :D Ik heb het je al gezegd dat ik er naar uitkeek en dit zal uitermate handig zijn! Ik ga het onmiddellijk eens uitproberen :p

Bedankt! ;)

Groetjes
Neo.
 

DeletedUser

Guest
Mooi zo Fattie! :D Ik heb het je al gezegd dat ik er naar uitkeek en dit zal uitermate handig zijn! Ik ga het onmiddellijk eens uitproberen :p

Bedankt! ;)

Groetjes
Neo.

idd had er zelf niet aan gedacht :)

wat vind je van de mijne (a)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36170

Guest
idd had er zelf niet aan gedacht :)

wat vind je van de mijne (a)
Mooi gemaakt vind ik :p maar ik heb er zelf totaal nog geen ervaring mee :eek: dus ik weet niet of je kaartje al pro is of niet :D

Ik maak morgen dan wel even een kaartje om mijn beginnerskunsten uit te testen :( :)
 

DeletedUser

Guest
Mooi gemaakt vind ik :p maar ik heb er zelf totaal nog geen ervaring mee :eek: dus ik weet niet of je kaartje al pro is of niet :D

Ik maak morgen dan wel even een kaartje om mijn beginnerskunsten uit te testen :( :)

ik ben ook belange niet pro hoor :) ik hou gewoon van creativiteit , hoe moeilijk het ook is :D
 

DeletedUser17303

Guest
Met GIMP kan je ook wat leuke extra's toevoegen:

w15topstammen0604.png
 

DeletedUser

Guest
Het kan met GIMP, maar photoshop is een veel betere oplossing.
Photoshop heeft meer functies (die je uit kan vinden).
De gradient tool van GIMP was toen ik het nog gebruikte erg Pixelig.
Bovendien komen de kleuren van Photoshop er vaak net wat mooier uit.

Gr.

D3
 

DeletedUser

Guest
Mooie kaart, alleen er is te veel overlapping... Ik ken de kaart van W1, die ziet er heel anders uit dan dit.
 

DeletedUser45687

Guest
ik gebruik meestal GIMP/ Paint.net, al zoek ik nog een gemakkelijke paint.net guide voor kaartjes
 
Bovenaan